abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:11:29 #151
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_152794243
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:07 schreef telefeun2 het volgende:

[..]

Een stem waar NL het mee eens is, is niet erg succesvol gebleken in het verleden. Zo zonden we een indiaan, een smartlap geschreven door Vader Abraham en een groepje Volendammers zonder uitstraling...
Ja een paar door de TROS gekozen deuntjes die allemaal niet te pruimen waren, waar we dan nog een keuze uit moesten maken ook. En dat even in een avondje gepropt. Heikeuterig oudhollands draaimolen gezellig TROS avondje :') En dat stuur je nog in ook :|W
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:42:10 #152
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_152795185
Iris Kroes wil ook binnen nu en 3 jaar met haar harp naar het songfestival..

http://www.rtlnieuws.nl/b(...)aar-het-songfestival
pi_152795272
Nu zou een lied met harp best eigentijds, eigenzinnig en opvallend kunnen zijn, maar het feit dat ik haar na The Voice alleen nog maar in een weightwatchersreclame heb gezien en ze totaal geen carriere meer heeft is een heel dik minpunt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_152795278
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:42 schreef luchtverkeersleider het volgende:

Wie?
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:47:04 #155
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_152795298
quote:

Iets te truttig.
  woensdag 20 mei 2015 @ 18:13:27 #156
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_152795931
quote:

Zonder harp en met een DJ zou ik het nog wel een kans geven, ze heeft wel de vocalen. Alleen is een harp te truttig, wat andere gebruikers ook zeiden.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  woensdag 20 mei 2015 @ 19:08:01 #157
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_152797522
10 jaar geleden (help wat lang geleden) scoorde Estland erg goed met hun vioolliedje Randajad. En we zijn Alexander Rybak toch nog niet vergeten? ik zie de harp wel zitten, zolang het een totaal eigenzinnig liedje is.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_152797657
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:08 schreef Andromache het volgende:
10 jaar geleden (help wat lang geleden) scoorde Estland erg goed met hun vioolliedje Randajad. En we zijn Alexander Rybak toch nog niet vergeten? ik zie de harp wel zitten, zolang het een totaal eigenzinnig liedje is.
En dat fluitje van Denemarken 2013
pi_152797709
En het draaiorgel van Sieneke.. en de trommels van Treble.. en.. ownee :@
dag
pi_152797804
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:13 schreef Peter het volgende:
En het draaiorgel van Sieneke.. en de trommels van Treble.. en.. ownee :@
Bij het optreden van Joan werden ook muziekinstrumenten uhhh... gehanteerd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_152800236
Nederland heeft de afgelopen twee jaar goed gescoord omdat ze in (onbewust!) een bepaalde niche zaten. Anouk heel gevoelig en klein, maar dan wel een wals !), TCL country, beiden nooit of niet vaak gedaan. Voordeel is dat de mensen die ervan houden veel sneller stemmen dan voor "gewoon een mooi liedje". Andere zijde is dat het jong en oud moet aanspreken.
Gaat het Nederlandse volk stemmen dan wordt het platvloers omdat we allemaal denken "dat is echt een songfestival lied" en da werkt het absoluut niet. Gewoon een leuk melodietje zal moeilijk werken, een bepaalde stijl des te beter.
Vandaar Kovacs (zonder meer) en wellicht toch Caro (al is de UK dit jaar hierin gesprongen). Maar ook minder voor de hand liggende bands als Zuco 103 en Kraak & Smaak zouden boven het gemiddelde hoempapa- en balladgeweld uitstijgen.
pi_152800279
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:23 schreef Pluto1975 het volgende:
Nederland heeft de afgelopen twee jaar goed gescoord omdat ze in (onbewust!) een bepaalde niche zaten. Anouk heel gevoelig en klein, maar dan wel een wals !), TCL country, beiden nooit of niet vaak gedaan. Voordeel is dat de mensen die ervan houden veel sneller stemmen dan voor "gewoon een mooi liedje". Andere zijde is dat het jong en oud moet aanspreken.
Gaat het Nederlandse volk stemmen dan wordt het platvloers omdat we allemaal denken "dat is echt een songfestival lied" en da werkt het absoluut niet. Gewoon een leuk melodietje zal moeilijk werken, een bepaalde stijl des te beter.
Vandaar Kovacs (zonder meer) en wellicht toch Caro (al is de UK dit jaar hierin gesprongen). Maar ook minder voor de hand liggende bands als Zuco 103 en Kraak & Smaak of Epica zouden boven het gemiddelde hoempapa- en balladgeweld uitstijgen.
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:47:08 #163
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_152801070
Tja, ik zeg, als de man wil, stuur hem dan gewoon.

quote:
Waylon wil opnieuw naar Eurovisie Songfestival

Waylon zou graag weer eens optreden op het Eurovisie Songfestival. Dat vertelt hij in weekblad Story. Zijn vorige optreden met Ilse DeLange was een groot succes, maar hun geluk was van korte duur: ze raakten gebrouilleerd. “Het Eurovisie Songfestival beschouw ik nog altijd als het hoogtepunt van mijn carrière. Ilse DeLange en ik zijn daar immers tweede geworden. Ik zou het leuk vinden om nog een keer naar het Eurovisie Songfestival te gaan, alleen of wellicht weer met iemand anders.“

Of je het nou een lul vindt of niet, hij kan zingen als de beste, kent geen podiumvrees, heeft uitstraling en zet hoe dan ook altijd een goed optreden neer.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_152801379
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:47 schreef Jane het volgende:

[..]

Of je het nou een lul vindt of niet, hij kan zingen als de beste, kent geen podiumvrees, heeft uitstraling en zet hoe dan ook altijd een goed optreden neer.
^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:23 schreef Pluto1975 het volgende:
Vandaar Kovacs (zonder meer) en wellicht toch Caro (al is de UK dit jaar hierin gesprongen). Maar ook minder voor de hand liggende bands als Zuco 103 en Kraak & Smaak zouden boven het gemiddelde hoempapa- en balladgeweld uitstijgen.
^O^
  ESF Reporter woensdag 20 mei 2015 @ 21:06:18 #165
87554 Cee
Welluk?
pi_152801900
quote:

[..]

Driewerf YES YES YES.
  woensdag 20 mei 2015 @ 21:32:59 #166
420172 siaman
Ojadasawa
pi_152803069
De Kraaien: Lekker veel show en weinig zingen. In ieder geval boeiend en anders.
Big Brother Kelly: Kan niet zingen, is transseksueel en het iq van een aap volgens de laatste test.

Of stuur elk jaar een ander soort muziekstroming/niche
pi_152803898
Neem een voorbeeld aan de Roemenen, die zongen rustig in hun eigen taal, hier en daar een zinnetje Engels en ze zijn door, zo'n spektakelstuk hoeft het allemaal niet te zijn
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_152808937
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:11 schreef Fred_B het volgende:
Het maakt niet eens zo heel veel uit wie er gaat. Meer dan 75% wordt bepaald door de kwaliteit van het liedje. Dus je kunt beter de vraag stellen wie we een liedje laten componeren.
Henny Vrienten..de goede man is niet voor niets een van de beste componisten van NL
pi_152808962
quote:

[..]

Hij straalt pure sex uit, heeft talent en is authentiek..ik zeg; doen
pi_152809729
Iemand die echt weet wat een professionele show is, authentiek is, enorme uitstraling heeft en iets heel eigens heeft. Goed zingen is meegenomen, maar het minst belangrijk.
Mensen vallen op een pakkend nummer, show, uitstraling. Een liedje moet een goede, aansprekende melodie hebben, spanning in de opbouw.

Waylon kan dat zeker. Hij pakt iedereen volledig in als hij optreedt.
Een hele avond Waylon is denk ik niks, maar juist zo 3 minuten....

Verder zou ik nu in Nederland niemand weten.
Geen singer songwriter, dat wordt weer zo'n depressief, zg. Ingetogen gekweel. Werkt zelden echt in zo'n setting.

Of inderdaad een van onze wereld dj's met een knal van een dancenummer. Een sexy zangeres met goede dansers. Lichtshow.... Dak eraf.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_152809758
Ik denk dat Waylon gewoon nog een keer moet. Paar keer sexy in die camera kijken en iedereen is verkocht.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_152809793
Ik denk dat ze O'G3NE sturen, die willen het graag en gaan waarschijnlijk bij AvroTros zeuren, zal niet de eerste keer zijn dat mensen van The Voice worden gestuurd. Tenzij een bekende kandidaat zich zelf aanmeldt, verwacht ik O'G3NE.
  roze donderdag 21 mei 2015 @ 00:54:25 #173
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152809834
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:49 schreef Injetta het volgende:
Ik denk dat Waylon gewoon nog een keer moet.
Your beauty never ever scared me.
pi_152810482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 00:51 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik denk dat ze O'G3NE sturen, die willen het graag en gaan waarschijnlijk bij AvroTros zeuren, zal niet de eerste keer zijn dat mensen van The Voice worden gestuurd. Tenzij een bekende kandidaat zich zelf aanmeldt, verwacht ik O'G3NE.
Die stonden er al eens he :)

pi_152811217
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn mening mag zo onderhand bekend zijn. Ik pleit voor een langetermijn-aanpak, in plaats van per jaar voor toevalstreffers te gaan. Ik pleit voor de terugkeer van een groots opgezet Nationaal Songfestival met voorrondes en een finale.
Daar hebben we sinds 1975 geen succes meer mee behaald
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')