Daniel Dekker?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:41 schreef Jojoke het volgende:
Men neme een Nederlandse DJ en een ervaren zanger(es) = winst. Een nationale wedstrijd is niet nodig, maar een competente selectiegroep bij Avrotros zou helpen.
dit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 22:41 schreef Jojoke het volgende:
Men neme een Nederlandse DJ en een ervaren zanger(es) = winst. Een nationale wedstrijd is niet nodig, maar een competente selectiegroep bij Avrotros zou helpen.
Kan wel wat worden als ze een goede act neerzet. Haar muziek kan ook vrolijk zijn, als je haar '23 april' luistert.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:55 schreef female81 het volgende:
Ik zag elders de suggestie Maaike Ouboter; mooie stem hoor, ook geen lelijk meisje, maar wel erg 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg'.Kortom: typisch iets voor ons, maar niet persé voor ánderen.
Dan staan we geheid op de laatste plaats en nog niet eens in de kwart-finalequote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vroeg niet of dit een serieuze discussie was.
Zanger Rinus zingt beter dan de gemiddelde BN'er die elke dag op TV te zien is. Als jij dat niet serieus neemt dan is dat jouw zaak.
Het is een godsgeschenk dat liedjes als van Belgie en Estland er doorheen zijn gekomen, dat maakt de AVROTROS wel weer wakker hopelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:29 schreef beantherio het volgende:
2 jaar ging het (erg) goed maar ik heb het idee dat we het padje weer helemaal kwijt zijn. Ik zou zeggen: stuur iets jongs en onbekends met een goed nummer. En dan geen a-typisch songfestivalnummer maar een echt goed nummer.
Ik hoop het. Dit was eigenlijk weer zo'n act die naadloos paste in het rijtje van acts dat we de 10 jaar voor Anouk hebben ingezonden. Dit is wel triest.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een godsgeschenk dat liedjes als van Belgie en Estland er doorheen zijn gekomen, dat maakt de AVROTROS wel weer wakker hopelijk.
Ze hebben dit jaar gewoon geen NEE aan de naam Trijntje durven te verkopen, maar volgend jaar lijkt me een artiest met eigen sound,creativiteit en ideeën wel weer bovenaan het prioriteitenlijstje te staan
Anouk waarschuwde trijntje alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik hoop het. Dit was eigenlijk weer zo'n act die naadloos paste in het rijtje van acts dat we de 10 jaar voor Anouk hebben ingezonden. Dit is wel triest.
En bok op, na Anouk/Ilse heeft ze toch wel ingezien dat je wel wat kan halen als je maar alles in eigen hand neemt en keuzes durft te maken en achter die keuzes durft te staanquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:46 schreef MakkieR het volgende:
Ik herinner me Sharon den Adel met Armin van Buren dat lijkt mij een mooie duo voor ESF2016
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |