abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152699990
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Kon geen gif vinden van immers penalty tegen de joden :(
:D

Vriend Immers is gewoon, zeker vorig seizoen van waarde geweest. Goals en assists en veel arbeid verzet.

Vilhena heeft dit hele seizoen ook gewoon kansen gehad en geen kk laten zien, om maar te zwijgen over Boetius.

DAT zijn de mannen met techniek en de passeeractie, niet fucking Lex Immers.
blablablabla
pi_152700027
Rutten mocht Vilhena en Boeeties niet
Hij wou een ander systeem
Ja

dan spelen hun niet he
pi_152700086
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:54 schreef Elan het volgende:
Wat doet ie dan op nummer 10
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 17 mei 2015 @ 23:56:29 #5
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_152700090
quote:

[..]

Vriend Immers is gewoon, zeker vorig seizoen van waarde geweest. Goals en assists en veel arbeid verzet.

Vilhena heeft dit hele seizoen ook gewoon kansen gehad en geen kk laten zien, om maar te zwijgen over Boetius.

Je hebt dit seizoen niets aan Immers gehad. Op die plek had iemand moeten staan die spelers voor de keeper kan zetten en zelf nauwelijks de bal verliest. Een echte spelmaker. Er stonden namelijk gewoon twee controleurs achter. Als je dan zo'n houten klaas als Immers daar hebt staan doe je jezelf alleen maar tekort.
pi_152700107
Wat lopen we eigenlijk te klagen, is het ooit anders geweest bij ons cluppie... Er is altijd gezeik, als het er niet meer was, zouden we het nog gaan missen ook. :+
BFF met GGMM
pi_152700111
We gaan zien misschien zet Gio ze allebei op andere plek en Immers bankje.
Feit dat zowel Koeman als Fred meer vertrouwen hadden in Immers dan Vilhena is toch veelzeggend of zijn ze beide achterlijk :?
blablablabla
pi_152700145
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef Elan het volgende:
Feit dat zowel Koeman als Fred meer vertrouwen hadden in Immers dan Vilhena is toch veelzeggend of zijn ze beide achterlijk :?
Maar waarom wilde Koeman dan wel Vilhena en niet Immers kopen van de winter
pi_152700153
Immers is een soort Henk Vos . iedereen vond hem slecht, maar hij speelt altijd
pi_152700182
We miste Schakinho na de winterstop.
pi_152700191
quote:

[..]

:')

Nee.

Rutten heeft ons niet alleen een zaadseizoen verkocht, hij heeft ons ook nog pakweg 15 miljoen gekost dankzij de "ontwikkeling" van Jp, Tonny en Bilal.

Gelukkig is Manu wel 3 ton meer waard geworden, dat is toch zeker een verdubbeling.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_152700193
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Maar waarom wilde Koeman dan wel Vilhena en niet Immers kopen van de winter
Koeman speelt heel ander systeem.
Daarbij ander budget ook, kan hem gewoon kopen als leuk talentje en dan zien wel of hij in de B-selectie of A-selectie of voor verhuur in aanmerking komt.
blablablabla
pi_152700219
waarom niet met manu vilhena en boeties spelen

zijn toch best aardige spelers
pi_152700234
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Nee.

Rutten heeft ons niet alleen een zaadseizoen verkocht, hij heeft ons ook nog pakweg 15 miljoen gekost dankzij de "ontwikkeling" van Jp, Tonny en Bilal.

Gelukkig is Manu wel 3 ton meer waard geworden, dat is toch zeker een verdubbeling.
Wat heeft sliske dan verkeerd aangepakt met Boetius? Die zat onder Koeman toch al in een enorme vormdip en is daar (helaas) niet meer uitgekomen.
blablablabla
  maandag 18 mei 2015 @ 00:01:15 #15
262211 hhh38
pi_152700263
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef Elan het volgende:
Vilhena gaat het ook niet meer worden bij Feyenoord, die gaat gewoon vertrekken.
Ik zou gaan voor een middenveld als

Ayoub/Gutierrez - Sleegers - Toornstra.

Laat Sleegers het maar gewoon proberen, komend seizoen ga je toch geen kampioen worden. Dan heb je met Ayoub of Gutierrez een passer als vervanger van Clasie en Toornstra is een loper die de bal niet bij iedereen komt brengen zoals El Ahmadi maar de snelheid in het spel houdt.
pi_152700281
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat heeft sliske dan verkeerd aangepakt met Boetius? Die zat onder Koeman toch al in een enorme vormdip en is daar (helaas) niet meer uitgekomen.
Ben benieuwd of het bij hem een vormdip is of dat hij gewoon niet zo goed is als we allemaal dachten..net als zijn billenmaatje Vilhena..waar ik overigens nooit kapot van ben geweest..alleen al als je dat onnozele bekkie ziet weet je genoeg.
pi_152700298
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je hebt dit seizoen niets aan Immers gehad. Op die plek had iemand moeten staan die spelers voor de keeper kan zetten en zelf nauwelijks de bal verliest. Een echte spelmaker. Er stonden namelijk gewoon twee controleurs achter. Als je dan zo'n houten klaas als Immers daar hebt staan doe je jezelf alleen maar tekort.
Fout van Rutten dus. Het rigide vasthouden aan het trio Clasie - El Ahmadi - Immers zie ik als een van zijn grootste fouten van het seizoen, waarbij Ahmadi overigens evengoed de gewisselde speler kan zijn als Immers.
pi_152700349
Kan niet wachten op de opstelling voor volgend jaar.
pi_152700387
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het bij hem een vormdip is of dat hij gewoon niet zo goed is als we allemaal dachten..net als zijn billenmaatje Vilhena..waar ik overigens nooit kapot van ben geweest..alleen al als je dat onnozele bekkie ziet weet je genoeg.
Wat echt niet snap is hoe je o.a. tegen Sevilla zo extreem goed kunt spelen en nu al weken de ondergrens aan het verleggen bent. Ook Boetius was toen een god in die wedstrijd, dus ergens zit het er blijkbaar wel in of zo :+
blablablabla
pi_152700412
Sevilla nu gewoon finale El die speel je thuis van de mat en dan nu dit ;(
blablablabla
pi_152700414
De spelersbus werd opgewacht bij De Kuip door een grote groep supporters..alleen Clasie, Immers, Van Beek, Toornstra en Karsdorp kwamen naar buiten om met hen te praten. Ben geen racist verder maar je zou er bijna iets van gaan denken..
  maandag 18 mei 2015 @ 00:06:08 #22
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152700433
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:
De spelersbus werd opgewacht bij De Kuip door een grote groep supporters..alleen Clasie, Immers, Van Beek, Toornstra en Karsdorp kwamen naar buiten om met hen te praten. Ben geen racist verder maar je zou er bijna iets van gaan denken..
Het was wel donker hé. Verzachtende omstandigheden waarmee ik niets wil suggereren.
  maandag 18 mei 2015 @ 00:06:31 #23
262211 hhh38
pi_152700448
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:06 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Het was wel donker hé. Verzachtende omstandigheden waarmee ik niets wil suggereren.
_O-
pi_152700478
quote:
2 maart 2015: De clubleiding en de trainer vrezen niet dat het aanstaande vertrek een negatief effect zal hebben op de wisselwerking met de spelers.

Van Geel: "We zijn met een groep die al het hele seizoen voor elkaar door het vuur gaat. Dat zal echt niet veranderen
:|W De hoogste tijd dat ook van Geel zijn verantwoordelijkheid gaat nemen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_152700507
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:06 schreef Lastpost het volgende:

[..]

_O- _O_

Ergens is het wel lachwekkend ook, moet je Clasie daar wijs zien staan. Die chick naast hem is een kop groter :')

blablablabla
pi_152700531
quote:
Cultuurverschil is dat.
pi_152700549
Clasie gaat toch weg, alsof hem het wat uitmaakt
pi_152700573
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:04 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat echt niet snap is hoe je o.a. tegen Sevilla zo extreem goed kunt spelen en nu al weken de ondergrens aan het verleggen bent. Ook Boetius was toen een god in die wedstrijd, dus ergens zit het er blijkbaar wel in of zo :+
Er zit iets niet goed in die groep.. genoeg ervaren spelers maar niet echt leiders vermoed ik. Als een dwerg als Clasie je leider is dan weet je al hoe laat het is.. hij doet het best goed als aanvoerder maar ik zie hem op tv alleen maar loze cliches uitbraken. Vorige seizoenen was Pelle de man aan wie iedereen zich optrok.. nu had Kazim die rol graag gewild maar dan had hij iets beter moeten presteren.. nu was hij alleen maar zielig
pi_152700584
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:00 schreef Elan het volgende:

[..]

Al 100.000 keer uitgelegd in dit topic.Onder De Koe was het het gewoonlijke dipje wat elke jongere heeft. Fretje geilt al vanaf dag 1 meer op non-voetballer manu en heeft hem nooit echt vertrouwen gegeven. Het systeem met een dubbel verdedigend blok, houten klaas en kazan zorgt dat hij niet bediend wordt, niet af kan spelen en al helemaal niet combineren, om nog niet te spreken over die debiel in zn rug.

Reken er maar op, als hij naar PSV gaat en zn knieen begeven het niet vangen zij er wél minimaal 12-15 miljoen voor.
pi_152700591
quote:
Is toch logisch man, kijk jij nooit films? Wie gaat er ALTIJD als eerste dood? Nou?
BFF met GGMM
  maandag 18 mei 2015 @ 00:11:45 #31
262211 hhh38
pi_152700626
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:09 schreef arjan1112 het volgende:
Clasie gaat toch weg, alsof hem het wat uitmaakt
Volgens mij geeft ie om de club en hij is bovendien aanvoerder. Respect hoe Jordy het dit seizoen heeft gedaan, zowel als speler als als aanvoerder.
  maandag 18 mei 2015 @ 00:11:52 #32
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_152700631
quote:
Kazim zou met ze op de vuist gaan. Tony en JP zouden gaan huilen, Kenny heeft nooit veel te melden en Nelom, tja....
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_152700652
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:11 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Kazim zou met ze op de vuist gaan. Tony en JP zouden gaan huilen, Kenny heeft nooit veel te melden en Nelom, tja....
En dan mis je nog King Kong.
BFF met GGMM
  maandag 18 mei 2015 @ 00:12:51 #34
262211 hhh38
pi_152700667
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:11 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

En Manu is nog dommer dan die supporters
pi_152700672
quote:
Vermeer was de enige die eerder zn kop durfde te vertonen bij Rinus.
pi_152700715
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:13 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Vermeer was de enige die eerder zn kop durfde te vertonen bij Rinus.
Ja, die laat z'n neus nog wel eens zien ja...
BFF met GGMM
  maandag 18 mei 2015 @ 00:14:53 #37
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152700739
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:08 schreef Elan het volgende:

[..]

_O- _O_

Ergens is het wel lachwekkend ook, moet je Clasie daar wijs zien staan. Die chick naast hem is een kop groter :')

[ afbeelding ]
Kan hij toch niks aan doen dat ie zo klein is :'(
pi_152700754
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Is toch logisch man, kijk jij nooit films? Wie gaat er ALTIJD als eerste dood? Nou?
De sukkels gaan als eerste dood, toch..

Als je erover nadenkt dan is het eigenlijk wel lachwekkend.. al weken hoor en lees je Rutten en de spelers met teksten als: nee het komt echt goed.. we hebben een mentaal sterke groep.. we gaan voor elkaar door het vuur.. die 3e plek is van ons..en telkens laten ze het weer afweten.. en je eindigt op een parkeerplaats om uit te leggen aan de supporters hoe het nou allemaal kon gebeuren. Dat hele zooitje neem je toch nooit meer serieus..
pi_152700799
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Als je erover nadenkt dan is het eigenlijk wel lachwekkend.. al weken hoor en lees je Rutten en de spelers met teksten als: nee het komt echt goed.. we hebben een mentaal sterke groep.. we gaan voor elkaar door het vuur.. die 3e plek is van ons..en telkens laten ze het weer afweten.. en je eindigt op een parkeerplaats om uit te leggen aan de supporters hoe het nou allemaal kon gebeuren. Dat hele zooitje neem je toch nooit meer serieus..
Ik snap de achterliggende gedachte bij die supporters niet echt. Wat verwachten zij nou eigenlijk?
BFF met GGMM
  maandag 18 mei 2015 @ 00:17:26 #40
262211 hhh38
pi_152700811
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Wat wil je dan dat ze zeggen? "Ja, eigenlijk hebben we er zelf ook niet zo veel vertrouwen meer in en als spelersgroep zitten we als los zand aan elkaar, laat het seizoen maar snel afgelopen zijn."
pi_152700978
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_152701011
quote:
5s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik snap de achterliggende gedachte bij die supporters niet echt. Wat verwachten zij nou eigenlijk?
Ik zou het zelf nooit doen maar ik begrijp het wel.. wij uiten onze frustratie op een forum op internet maar ik kan me voorstellen dat als je er zo de ziekte in hebt als veel supporters dat het je oplucht als je je ff kan uiten bij degenen die de ellende hebben veroorzaakt.. verder wordt niemand er veel wijzer van en het is best een treurig gezicht ook.

quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Wat wil je dan dat ze zeggen? "Ja, eigenlijk hebben we er zelf ook niet zo veel vertrouwen meer in en als spelersgroep zitten we als los zand aan elkaar, laat het seizoen maar snel afgelopen zijn."
Dat ook weer niet maar steeds maar weer die lege clichés zijn echt strontvervelend.. met name toen ik las dat Toornstra afgelopen week had gezegd dat Feyenoord een 'mentaal sterke groep' heeft dacht ik echt.. mijn god ik trek het niet meer, al die bullshit.
  maandag 18 mei 2015 @ 00:26:23 #43
262211 hhh38
pi_152701076
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik zou het zelf nooit doen maar ik begrijp het wel.. wij uiten onze frustratie op een forum op internet maar ik kan me voorstellen dat als je er zo de ziekte in hebt als veel supporters dat het je oplucht als je je ff kan uiten bij degenen die de ellende hebben veroorzaakt.. verder wordt niemand er veel wijzer van en het is best een treurig gezicht ook.

[..]

Dat ook weer niet maar steeds maar weer die lege clichés zijn echt strontvervelend.. met name toen ik las dat Toornstra afgelopen week had gezegd dat Feyenoord een 'mentaal sterke groep' heeft dacht ik echt.. mijn god ik trek het niet meer, al die bullshit.
Tja, dat soort uitspraken neem ik al tijden niet meer serieus van spelers en trainers die in een slechte periode zitten. Kan me er niet echt druk om maken.
  maandag 18 mei 2015 @ 00:26:52 #44
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152701099
quote:
5s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat ze een keertje gaan werken voor hun kankergeld, dat ze krijgen van dat kankerbestuur, die er zitten dankzij de supporters die week in, week uit naar dat kankervoetbal moeten kijken en kankerveel geld uitgeven aan die kankerseizoenskaart en nu ook nog die kankerplay-offs moeten bekijken om te zien hoe ze zonder bloed, zweet, trainen en een gebrek aan jagen kansloos onderuit gaan tegen zo'n kankerprovincieclub uit dat kanker Friesland met dat kankervolkslied van ze.

Zoiets vermoed ik.

* Enkele kankers kunnen eventueel vervangen worden door tyfus en tering.
pi_152701139
quote:
17s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:26 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat ze een keertje gaan werken voor hun kankergeld, dat ze krijgen van dat kankerbestuur, die er zitten dankzij de supporters die week in, week uit naar dat kankervoetbal moeten kijken en kankerveel geld uitgeven aan die kankerseizoenskaart en nu ook nog die kankerplay-offs moeten bekijken om te zien hoe ze zonder bloed, zweet, trainen en een gebrek aan jagen kansloos onderuit gaan tegen zo'n kankerprovincieclub uit dat kanker Friesland met dat kankervolkslied van ze.

Zoiets vermoed ik.

* Enkele kankers kunnen eventueel vervangen worden door tyfus en tering.
Ik hoor het ze zo zeggen _O-
BFF met GGMM
  maandag 18 mei 2015 @ 00:30:21 #46
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_152701208
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En dan mis je nog King Kong.
King Koalo heeft nergens zin in.

Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_152701244
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:17 schreef hhh38 het volgende:

[..]

"Werkuh voor ons kkcheld".

Nee serieus, iets meer gepaste bescheidenheid had op zn plaats geweest.
pi_152701367
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:31 schreef De_Pel het volgende:

[..]

"Werkuh voor ons kkcheld".

Nee serieus, iets meer gepaste bescheidenheid had op zn plaats geweest.
Ik kan me niet voorstellen dat spelers tijdens de wedstrijd niet het uiterste uit zichzelf halen. Dan kan het dus zijn, dat dat uiterste niet genoeg is. En dat dien je te verbeteren tijdens trainingen, en daar zal waarschijnlijk het probleem liggen: spelers die op de trainingen de kantjes eraf lopen en Fretsj die daarop reageert door ze te passeren ipv zoals bijvoorbeeld Koeman deed, ze de tyfus schelden.
BFF met GGMM
pi_152701417
quote:
15s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja, die laat z'n neus nog wel eens zien ja...
7/10.
pi_152701461
Toornstra komt gewoon te kort voor dit niveau. Heeft niet de helft van het talent dat Ziyech heeft

Boeitius vind ik dit seizoen minder dan Cabral in het seizoen met Guidetti
  maandag 18 mei 2015 @ 00:42:56 #51
262211 hhh38
pi_152701590
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat spelers tijdens de wedstrijd niet het uiterste uit zichzelf halen. Dan kan het dus zijn, dat dat uiterste niet genoeg is. En dat dien je te verbeteren tijdens trainingen, en daar zal waarschijnlijk het probleem liggen: spelers die op de trainingen de kantjes eraf lopen en Fretsj die daarop reageert door ze te passeren ipv zoals bijvoorbeeld Koeman deed, ze de tyfus schelden.
Dit zou best wel eens kunnen kloppen.
pi_152701664
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:38 schreef Henrys het volgende:
Toornstra komt gewoon te kort voor dit niveau. Heeft niet de helft van het talent dat Ziyech heeft

Boeitius vind ik dit seizoen minder dan Cabral in het seizoen met Guidetti
Je kan gewoon zien dat Toornstra en Immers nooit in de jeugd van een BVO hebben gespeeld. Komen allebei functionele techniek tekort. Echter vind ik dat wel Toornstra een dusdanig scorend vermogen heeft dat hij een waarde kan hebben als invaller en bij blessures.
pi_152701693
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:45 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Je kan gewoon zien dat Toornstra en Immers nooit in de jeugd van een BVO hebben gespeeld. Komen allebei techniek tekort. Echter vind ik dat wel Toornstra een waarde kan hebben als invaller en bij blessures.
Toornstra mist ook loopvermogen, had ergens gelezen dat hij ook astma had.
pi_152701729
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:46 schreef Henrys het volgende:

[..]

Vind Toornstra qua loopvermogen nooit negatief uit de toon lopen. Bij Vilhena valt mij dat veel meer op bijvoorbeeld.
pi_152701802
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:47 schreef Thezeurminator het volgende:

[..]

Vind Toornstra qua loopvermogen nooit negatief uit de toon lopen. Bij Vilhena valt mij dat veel meer op bijvoorbeeld.
Kazim is ook een drama. Er waren wedstrijden dat hij zich helemaal kapot liep maar nu hij zeker is van een contract jaagt hij nooit meer door
pi_152701828
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:50 schreef Henrys het volgende:

[..]

Kazim is ook een drama. Er waren wedstrijden dat hij zich helemaal kapot liep maar nu hij zeker is van een contract jaagt hij nooit meer door
Van mij hoeft een spits over het algemeen zich niet kapot te lopen, alleen dat ligt ook aan de tacktiek. Pelle liep ook nooit veel als je die bal maar vast houd en scoort.
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 00:52:34 #57
138438 crew  Pizzakoppo
pi_152701838
Prachtig interview met Immers en Vermeegen. Geen obligate, ingestudeerde teksten maar een oprecht geëmotioneerde speler. _O_
pi_152701866
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prachtig interview met Immers en Vermeegen. Geen obligate, ingestudeerde teksten maar een oprecht geëmotioneerde speler. _O_
Je kan Immers wel mediatraining geven maar dat heeft ook geen zin. Hij snapt er toch niets van.
pi_152701957
Het zou leuk zijn als wij bij Feyenoord een keer durven zeggen we willen geen types meer als: Immers, Kazim, Manu etc. Allemaal heel leuk dat ze veel kracht in een wedstrijd leggen en graag willen maar dit soort voetballend beperkte spelers zie je ook niet bij PSV rondlopen. En wij moeten naar dat niveau streven, het zou leuk zijn als we eindelijk eens doorselecteren. Het lijkt wel alsof je een cultheld moet zijn wil je bij Feyenoord kunnen spelen. De voetballende kwaliteiten lijken niet belangrijk te zijn.
pi_152702179
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Het zou leuk zijn als wij bij Feyenoord een keer durven zeggen we willen geen types meer als: Immers, Kazim, Manu etc. Allemaal heel leuk dat ze veel kracht in een wedstrijd leggen en graag willen maar dit soort voetballend beperkte spelers zie je ook niet bij PSV rondlopen. En wij moeten naar dat niveau streven, het zou leuk zijn als we eindelijk eens doorselecteren. Het lijkt wel alsof je een cultheld moet zijn wil je bij Feyenoord kunnen spelen. De voetballende kwaliteiten lijken niet belangrijk te zijn.
Kazim is gewoon waardeloos. Manu is een heel goed back up plan, nuttig om iets te forceren. Voetballend veel te beperkt voor de basis natuurlijk. Immers op zich ook niet zo'n heel groot probleem mee, zolang hij niet onomstreden zou zijn; een significant veel betere 10 is immers praktisch niet haalbaar. Blijft wel een afgang dat je Ziyech niet hebt kunnen halen en dat Toorn en Tonny er eigenlijk geen kans hebben gehad.
  maandag 18 mei 2015 @ 01:29:05 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_152702407
Wereld ziet er toch ineens een stuk zonniger uit met Zyech, een nieuwe linksback en Kuyt in de spits. Ware het niet dat het waarschijnlijk allemaal niet gaat gebeuren. _O-
pi_152702522
En dan te bedenken.... Had lexgod immersgenot vorig jaar naar de PL verhuisd, en had je Ziyech de 10 in het vooruitzicht kunnen stellen, dan had je waarschijnlijk nog geld overgehouden :'(
pi_152702589
En vind Kramer echt niet zo'n slechte optie voor de spits. Die is beter dan Kazim,Te Vrede en Achabar samen
pi_152702599
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 01:59 schreef Henrys het volgende:
En vind Kramer echt niet zo'n slechte optie voor de spits. Die is beter dan Kazim,Te Vrede en Achabar samen
Achahbar goals per minuten vergelijken met kramer, besef dat hij dan meeste matches op rechtsbuiten speelde.
Achahbar superieur.

Ook is Kramer technisch zeer beperkt en kan niet goed combineren terwijl achahbar sowieso 10 assists heeft als hij een heel seizoen in de spits speelt.
pi_152702767
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 01:59 schreef Henrys het volgende:

Nee
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 18 mei 2015 @ 04:01:23 #66
436595 Sked
Zonnestraal
pi_152702776
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 02:02 schreef Nigson44 het volgende:

[..]

Achahbar goals per minuten vergelijken met kramer, besef dat hij dan meeste matches op rechtsbuiten speelde.
Achahbar superieur.

Ook is Kramer technisch zeer beperkt en kan niet goed combineren terwijl achahbar sowieso 10 assists heeft als hij een heel seizoen in de spits speelt.
Besef dat Achahbar jarenlang geen fuck heeft laten zien en nu eens een paar goaltjes scoort terwijl hij nog geen 500 minuten in het eerste speelt
pi_152702793
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 04:01 schreef Sked het volgende:

[..]

Besef dat Achahbar jarenlang geen fuck heeft laten zien en nu eens een paar goaltjes scoort terwijl hij nog geen 500 minuten in het eerste speelt
Achahbar laat toch gewoon zien dat ie een behendige doelgerichte speler is, met de techniek waar Kramer nog niet eens van durft te dromen. Kramer is een vlotte lange jongen die met een goede bediening bij een clubje als ADO af en toe de vibe te pakken heeft en er een paar inlegt. Totaal verschillende spelers, waarbij mijn voorkeur sterk uitgaat naar (een type) Achahbar :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 18 mei 2015 @ 06:54:52 #68
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_152702968
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:58 schreef Thezeurminator het volgende:
Eigenlijk ben ik het wel met je eens.

Het risico dat je nu aan het lopen bent met te veel werkers, is dat je een soort Rotterdams FC Utrecht gaat worden.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_152702991
Jullie als havenwerkers zouden harde werkers toch moeten waarderen.
pi_152703391
MikosGouka twitterde op maandag 18-05-2015 om 07:51:05 Technisch directeur Martin van Geel zoekt nog wel extern een verdediger die links centraal aan bak kan achter Terence Kongolo. #Feyenoord reageer retweet
En er wordt gezocht naar een scorende aanvaller.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ajacied422 op 18-05-2015 08:04:17 ]
pi_152703764
Wel vervelend voor Gio dat hij met deze rommel moet beginnen. Aan de andere kant heeft Gio wel genoeg krediet bij iedereen zodat dit niet zo zwaar zal meewegen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 18 mei 2015 @ 08:28:04 #72
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_152703772
Wat een seizoen, tot december helemaal prima. En dan in 2015 :(
  maandag 18 mei 2015 @ 08:28:08 #73
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_152703775
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 06:54 schreef avotar het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik het wel met je eens.

Het risico dat je nu aan het lopen bent met te veel werkers, is dat je een soort Rotterdams FC Utrecht gaat worden.
Ja man.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_152703984
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel vervelend voor Gio dat hij met deze rommel moet beginnen. Aan de andere kant heeft Gio wel genoeg krediet bij iedereen zodat dit niet zo zwaar zal meewegen.
Ja, maar binnen de selectie krijg je nu natuurlijk wel al scheve gezichten als hij bepaalde mensen ineens passeert, en als ie niets verandert vraag ik me af of we de 4 wedstrijden wel halen en niet gewoon klaar zijn na Heerenveen.

Maar als Boetius nu gepasseerd wordt, is dat ws wel een signaal dat ie zeker niet bij wilt tekenen, als ie wel wordt opgesteld, wordt de onderhandeling natuurlijk ook niet makkelijker, als ie weet dat Gio graag met m door wilt.
En hoe zou Kazim zich er bijvoorbeeld onder houden als ie nu ineens gepasseerd wordt? Levert dat extra onrust?
Is een beetje raar dat Gio nu keuzes moet gaan maken, terwijl hij geen volle voorbereiding de tijd krijgt om zijn spelers te kiezen. Naar de achterban heeft ie natuurlijk voldoende krediet en neemt niemand het hem kwalijk als ie het niet op de rit krijgt, maar binnen de selectie gaan mensen wellicht wel anders op vakantie..

Ik zou als ik Gio was vanaf vandaag met selectie plus de gehele A1 trainen, en aangeven dat deze komende twee weken even weken op zich zijn en dat NIEMAND zeker is van zijn basis- of zelfs selectieplek. Dat degene die het meeste laten zien deze week gewoon spelen, omdat motivatie het belangrijkst is. En dan desnoods de halve selectie passeren, en met reserves en A-tjes de eerste pot playoffs in. Even de boel op scherp zetten...
  maandag 18 mei 2015 @ 08:51:53 #75
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_152704178
Allemaal leuk en aardig om naar (broodnodige) spelers te kijken, maar het probleem zou eerst eens aangepakt moeten worden bij de wortel. Het kan niet zo zijn dat er geen enkele verantwoordelijkheid wordt neergelegd bij de mensen die boven de trainer en selectie staan.

Gudde heeft goed werk gedaan sinds zijn komst in 2007. Heeft saneringen doorgevoerd en er mede met de VvF voor gezorgd dat we enigszins gezond zijn. Hij zou echter niet het gezicht van de club moeten zijn. Een sterke persoonlijkheid aan de top is wat we nodig hebben. Nu heb ik alleen maar het idee dat we te maken hebben met een groep mensen die met allerlei schimmige zaken bezig zijn, ik noem een gefaald stadiontraject.

Van Geel blijkt toch niet de man te zijn die ons kan helpen bij het behalen van onze doelen. Twee keer een (toevals)treffer met Guidetti en Pelle. Verder echter vooral matige spelers weten te halen, mede door financieel onvermogen. Scoutingsapparaat wordt volgens mij totaal niet gebruikt. Al is dat ook volledig toe aan vervanging.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_152704402
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:51 schreef Happel het volgende:
Allemaal leuk en aardig om naar (broodnodige) spelers te kijken, maar het probleem zou eerst eens aangepakt moeten worden bij de wortel. Het kan niet zo zijn dat er geen enkele verantwoordelijkheid wordt neergelegd bij de mensen die boven de trainer en selectie staan.

Gudde heeft goed werk gedaan sinds zijn komst in 2007. Heeft saneringen doorgevoerd en er mede met de VvF voor gezorgd dat we enigszins gezond zijn. Hij zou echter niet het gezicht van de club moeten zijn. Een sterke persoonlijkheid aan de top is wat we nodig hebben. Nu heb ik alleen maar het idee dat we te maken hebben met een groep mensen die met allerlei schimmige zaken bezig zijn, ik noem een gefaald stadiontraject.

Van Geel blijkt toch niet de man te zijn die ons kan helpen bij het behalen van onze doelen. Twee keer een (toevals)treffer met Guidetti en Pelle. Verder echter vooral matige spelers weten te halen, mede door financieel onvermogen. Scoutingsapparaat wordt volgens mij totaal niet gebruikt. Al is dat ook volledig toe aan vervanging.
Wie zou jij graag als TD zien Happel? Ben het met je eens dat Van Geel het niet goed doet op dit moment, maar kan ook niet zo snel een andere geschikte kandidaat bedenken..
pi_152704507
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:05 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Wie zou jij graag als TD zien Happel? Ben het met je eens dat Van Geel het niet goed doet op dit moment, maar kan ook niet zo snel een andere geschikte kandidaat bedenken..
Marco Boogers
pi_152704515
Het is wat daar in Rotterdam-Zuid. :{ Maar zie ik daar een opening voor Don Leo om thuis te komen nu er ook kritiek is op de huidige directie leden? Don Leo zit inmiddels ook op een schopstoel bij Sparta...
  maandag 18 mei 2015 @ 09:30:33 #79
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_152704844
quote:
2s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:11 schreef Iwanius het volgende:
Het is wat daar in Rotterdam-Zuid. :{ Maar zie ik daar een opening voor Don Leo om thuis te komen nu er ook kritiek is op de huidige directie leden? Don Leo zit inmiddels ook op een schopstoel bij Sparta...
Nee.

quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:05 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Geen idee. Ben niet zo op de hoogte van de kwaliteiten van TD's in Nederland. Afgaande op de ploegen en hun prestaties zou ik eens kijken naar de TD van Zwolle of AZ.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 18 mei 2015 @ 09:41:44 #80
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_152705066
Het is toch eigenlijk te bizar voor woorden dat Ajax 2e is geworden en Feyenoord vierde. Als je naar het materiaal kijkt het Ajax een wereld prestatie geleverd. Ze hadden materiaal om om de 5e of 6e plek te spelen. En Feyenoord toch zeker Materiaal voor de 2 plaats.

Nou ja, volgend jaar weer opnieuw proberen.
  maandag 18 mei 2015 @ 09:42:36 #81
179002 GwaiLow
pi_152705084
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:46 schreef Henrys het volgende:

[..]

En dat loopvermogen heeft Immers weer. Kunnen goed compenseren.
pi_152705101
De enige in Nederland die het in Beenhakker ziet zitten is Johan Derksen. Don Leo haalde met een lege portemonnee Fedor Smolov en Michael Lumb, Van Geel haalde Pelle, Guidetti en Janmaat.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_152705151
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De enige in Nederland die het in Beenhakker ziet zitten is Johan Derksen. Don Leo haalde met een lege portemonnee Fedor Smolov en Michael Lumb, Van Geel haalde Pelle, Guidetti en Janmaat.
Van Geel haalde ook Boulahrouz, Wilkshire, Bilal en Kazim Kazim. En dan heb ik het alleen over dit seizoen.
pi_152705167
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:46 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Van Geel haalde ook Boulahrouz, Wilkshire, Bilal en Kazim Kazim. En dan heb ik het alleen over dit seizoen.
Er is geen technisch directeur te vinden in de voetballerij die louter voltreffers binnenhaalt.
  maandag 18 mei 2015 @ 09:50:24 #85
262211 hhh38
pi_152705219
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:46 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Op voorhand waren dit geen hele slechte aankopen. Alleen had je wel kunnen voorspellen dat Kazim niet de doelpuntenmaker zou zijn die je nodig had.

Jammer dat Bilal het nog niet heeft kunnen laten zien.
pi_152705246
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Er is geen technisch directeur te vinden in de voetballerij die louter voltreffers binnenhaalt.
Verhoek, Singh, Mathijsen, Vormer, Goossens, Te Vrede, Elabdellaoui kunnen ook nog in het rijtje mislukkelingen.
pi_152705294
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Op voorhand waren dit geen hele slechte aankopen. Alleen had je wel kunnen voorspellen dat Kazim niet de doelpuntenmaker zou zijn die je nodig had.

Voor Bilal heeft hij natuurlijk veel te veel betaald, die had nog amper wat laten zien bij Heerenveen. Boulahrouz is altijd geblesseerd, ook een vreemde keuze. Net als Kazim, die ze maar hebben gehaald omdat Van Hooijdonk het een geweldenaar vond. Wilkshire was nog wel redelijk te begrijpen, ja.
  maandag 18 mei 2015 @ 09:54:49 #88
262211 hhh38
pi_152705322
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Verhoek, Singh, Mathijsen, Vormer, Goossens, Te Vrede, Elabdellaoui kunnen ook nog in het rijtje mislukkelingen.
Mathijsen en Vormer zijn geen mislukkelingen. De rest tja, bijna allemaal gratis en het gokje wel waard.

Ik zou me meer zorgen maken als td als ik Van der Hoorn, Duarte en Viergever haal voor 10 miljoen in totaal.
pi_152705335
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:51 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Mathijsen is gewoon twee seizoenen lang een stabiele basisspeler geweest.
pi_152705352
Is Rutten al weg?
  Redactie Sport maandag 18 mei 2015 @ 09:58:59 #91
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152705411
Wilshere vond ik helemaal niet zo slecht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 18 mei 2015 @ 10:00:20 #92
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_152705443
Ik vraag me af of Gio wat gaat aanpassen aan de opstelling, wat denken jullie?
pi_152705447
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:54 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Mathijsen en Vormer zijn geen mislukkelingen. De rest tja, bijna allemaal gratis en het gokje wel waard.

Ik zou me meer zorgen maken als td als ik Van der Hoorn, Duarte en Viergever haal voor 10 miljoen in totaal.
Vormer was als reserve een prima speler, maar als hij dan een basisplaats kreeg heeft hij het toch ook maar zelden laten zien? Mathijsen heb je dan wel gelijk in, al ben ik daar totaal geen fan van.
pi_152705456
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wilshere vond ik helemaal niet zo slecht
Daar ben ik het wel mee eens, heel vreemd dat hij in de tweede seizoenshelft nog zelden speelt. Ik vond hem een betere indruk maken dan die Karsdorp.
  maandag 18 mei 2015 @ 10:01:56 #95
179002 GwaiLow
pi_152705478
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2015 09:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Nee, in de Nederlandse competitie is dit niet te voorspellen. Kazim had er zomaar 20 a 25 in kunnen schoppen. De kans is zelfs aanwezig dat ik er daar 20 zou maken.
pi_152705528
Martin van Geel is het beste wat Feyenoord in jaren overkomen is.
  Redactie Sport maandag 18 mei 2015 @ 10:04:45 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_152705534
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:00 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens, heel vreemd dat hij in de tweede seizoenshelft nog zelden speelt. Ik vond hem een betere indruk maken dan die Karsdorp.
Karsdorp is denk ik een betere keus op rechtshalf, maar ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 18 mei 2015 @ 10:05:28 #98
262211 hhh38
pi_152705555
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:00 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

De laatste wedstrijden die Wilkshire speelde maakte niet echt een fitte en stabiele indruk. Denk dat daarom Karsdorp in de basis is gehouden.
  Moderator maandag 18 mei 2015 @ 10:07:48 #99
42184 crew  DaMart
pi_152705610
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 10:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vraag me af of Gio wat gaat aanpassen aan de opstelling, wat denken jullie?
Na die rode kaart, zal er sowieso iemand anders rechtsback moeten spelen, gok ik zo. Maar hij zal ook wel hebben gezien dat het met de spelers die de laatste wedstrijden op het veld stonden niet echt lukte, dus ik hoop wel op een paar wijzigingen. Woudenberg linksback bijvoorbeeld.
pi_152705786
quote:
14s.gif Op maandag 18 mei 2015 08:51 schreef Happel het volgende:

Ik ben geen groot fan van Van Geel maar je moet hem ook de credits geven voor Janmaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')