quote:Op zondag 17 mei 2015 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kon geen gif vinden van immers penalty tegen de joden
Wat doet ie dan op nummer 10quote:Op zondag 17 mei 2015 23:54 schreef Elan het volgende:
DAT zijn de mannen met techniek en de passeeractie, niet fucking Lex Immers.
Je hebt dit seizoen niets aan Immers gehad. Op die plek had iemand moeten staan die spelers voor de keeper kan zetten en zelf nauwelijks de bal verliest. Een echte spelmaker. Er stonden namelijk gewoon twee controleurs achter. Als je dan zo'n houten klaas als Immers daar hebt staan doe je jezelf alleen maar tekort.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Vriend Immers is gewoon, zeker vorig seizoen van waarde geweest. Goals en assists en veel arbeid verzet.
Vilhena heeft dit hele seizoen ook gewoon kansen gehad en geen kk laten zien, om maar te zwijgen over Boetius.
DAT zijn de mannen met techniek en de passeeractie, niet fucking Lex Immers.
Maar waarom wilde Koeman dan wel Vilhena en niet Immers kopen van de winterquote:Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef Elan het volgende:
We gaan zien misschien zet Gio ze allebei op andere plek en Immers bankje.
Feit dat zowel Koeman als Fred meer vertrouwen hadden in Immers dan Vilhena is toch veelzeggend of zijn ze beide achterlijk
quote:Op zondag 17 mei 2015 23:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vilhena heeft dit hele seizoen ook gewoon kansen gehad en geen kk laten zien, om maar te zwijgen over Boetius.
Koeman speelt heel ander systeem.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar waarom wilde Koeman dan wel Vilhena en niet Immers kopen van de winter
Wat heeft sliske dan verkeerd aangepakt met Boetius? Die zat onder Koeman toch al in een enorme vormdip en is daar (helaas) niet meer uitgekomen.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee.
Rutten heeft ons niet alleen een zaadseizoen verkocht, hij heeft ons ook nog pakweg 15 miljoen gekost dankzij de "ontwikkeling" van Jp, Tonny en Bilal.
Gelukkig is Manu wel 3 ton meer waard geworden, dat is toch zeker een verdubbeling.
Vilhena gaat het ook niet meer worden bij Feyenoord, die gaat gewoon vertrekken.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:57 schreef Elan het volgende:
We gaan zien misschien zet Gio ze allebei op andere plek en Immers bankje.
Feit dat zowel Koeman als Fred meer vertrouwen hadden in Immers dan Vilhena is toch veelzeggend of zijn ze beide achterlijk
Ben benieuwd of het bij hem een vormdip is of dat hij gewoon niet zo goed is als we allemaal dachten..net als zijn billenmaatje Vilhena..waar ik overigens nooit kapot van ben geweest..alleen al als je dat onnozele bekkie ziet weet je genoeg.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heeft sliske dan verkeerd aangepakt met Boetius? Die zat onder Koeman toch al in een enorme vormdip en is daar (helaas) niet meer uitgekomen.
Fout van Rutten dus. Het rigide vasthouden aan het trio Clasie - El Ahmadi - Immers zie ik als een van zijn grootste fouten van het seizoen, waarbij Ahmadi overigens evengoed de gewisselde speler kan zijn als Immers.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt dit seizoen niets aan Immers gehad. Op die plek had iemand moeten staan die spelers voor de keeper kan zetten en zelf nauwelijks de bal verliest. Een echte spelmaker. Er stonden namelijk gewoon twee controleurs achter. Als je dan zo'n houten klaas als Immers daar hebt staan doe je jezelf alleen maar tekort.
Wat echt niet snap is hoe je o.a. tegen Sevilla zo extreem goed kunt spelen en nu al weken de ondergrens aan het verleggen bent. Ook Boetius was toen een god in die wedstrijd, dus ergens zit het er blijkbaar wel in of zoquote:Op maandag 18 mei 2015 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het bij hem een vormdip is of dat hij gewoon niet zo goed is als we allemaal dachten..net als zijn billenmaatje Vilhena..waar ik overigens nooit kapot van ben geweest..alleen al als je dat onnozele bekkie ziet weet je genoeg.
Het was wel donker hé. Verzachtende omstandigheden waarmee ik niets wil suggereren.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:
De spelersbus werd opgewacht bij De Kuip door een grote groep supporters..alleen Clasie, Immers, Van Beek, Toornstra en Karsdorp kwamen naar buiten om met hen te praten. Ben geen racist verder maar je zou er bijna iets van gaan denken..
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het was wel donker hé. Verzachtende omstandigheden waarmee ik niets wil suggereren.
quote:2 maart 2015: De clubleiding en de trainer vrezen niet dat het aanstaande vertrek een negatief effect zal hebben op de wisselwerking met de spelers.
Van Geel: "We zijn met een groep die al het hele seizoen voor elkaar door het vuur gaat. Dat zal echt niet veranderen
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het was wel donker hé. Verzachtende omstandigheden waarmee ik niets wil suggereren.
Cultuurverschil is dat.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:
De spelersbus werd opgewacht bij De Kuip door een grote groep supporters..alleen Clasie, Immers, Van Beek, Toornstra en Karsdorp kwamen naar buiten om met hen te praten. Ben geen racist verder maar je zou er bijna iets van gaan denken..
Er zit iets niet goed in die groep.. genoeg ervaren spelers maar niet echt leiders vermoed ik. Als een dwerg als Clasie je leider is dan weet je al hoe laat het is.. hij doet het best goed als aanvoerder maar ik zie hem op tv alleen maar loze cliches uitbraken. Vorige seizoenen was Pelle de man aan wie iedereen zich optrok.. nu had Kazim die rol graag gewild maar dan had hij iets beter moeten presteren.. nu was hij alleen maar zieligquote:Op maandag 18 mei 2015 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat echt niet snap is hoe je o.a. tegen Sevilla zo extreem goed kunt spelen en nu al weken de ondergrens aan het verleggen bent. Ook Boetius was toen een god in die wedstrijd, dus ergens zit het er blijkbaar wel in of zo
Al 100.000 keer uitgelegd in dit topic.Onder De Koe was het het gewoonlijke dipje wat elke jongere heeft. Fretje geilt al vanaf dag 1 meer op non-voetballer manu en heeft hem nooit echt vertrouwen gegeven. Het systeem met een dubbel verdedigend blok, houten klaas en kazan zorgt dat hij niet bediend wordt, niet af kan spelen en al helemaal niet combineren, om nog niet te spreken over die debiel in zn rug.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heeft sliske dan verkeerd aangepakt met Boetius? Die zat onder Koeman toch al in een enorme vormdip en is daar (helaas) niet meer uitgekomen.
Is toch logisch man, kijk jij nooit films? Wie gaat er ALTIJD als eerste dood? Nou?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens mij geeft ie om de club en hij is bovendien aanvoerder. Respect hoe Jordy het dit seizoen heeft gedaan, zowel als speler als als aanvoerder.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:09 schreef arjan1112 het volgende:
Clasie gaat toch weg, alsof hem het wat uitmaakt
Kazim zou met ze op de vuist gaan. Tony en JP zouden gaan huilen, Kenny heeft nooit veel te melden en Nelom, tja....quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:
En dan mis je nog King Kong.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kazim zou met ze op de vuist gaan. Tony en JP zouden gaan huilen, Kenny heeft nooit veel te melden en Nelom, tja....
En Manu is nog dommer dan die supportersquote:Op maandag 18 mei 2015 00:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kazim zou met ze op de vuist gaan. Tony en JP zouden gaan huilen, Kenny heeft nooit veel te melden en Nelom, tja....
Vermeer was de enige die eerder zn kop durfde te vertonen bij Rinus.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja, die laat z'n neus nog wel eens zien ja...quote:Op maandag 18 mei 2015 00:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vermeer was de enige die eerder zn kop durfde te vertonen bij Rinus.
Kan hij toch niks aan doen dat ie zo klein isquote:Op maandag 18 mei 2015 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Ergens is het wel lachwekkend ook, moet je Clasie daar wijs zien staan. Die chick naast hem is een kop groter![]()
[ afbeelding ]
De sukkels gaan als eerste dood, toch..quote:Op maandag 18 mei 2015 00:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch logisch man, kijk jij nooit films? Wie gaat er ALTIJD als eerste dood? Nou?
Ik snap de achterliggende gedachte bij die supporters niet echt. Wat verwachten zij nou eigenlijk?quote:Op maandag 18 mei 2015 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De sukkels gaan als eerste dood, toch..
Als je erover nadenkt dan is het eigenlijk wel lachwekkend.. al weken hoor en lees je Rutten en de spelers met teksten als: nee het komt echt goed.. we hebben een mentaal sterke groep.. we gaan voor elkaar door het vuur.. die 3e plek is van ons..en telkens laten ze het weer afweten.. en je eindigt op een parkeerplaats om uit te leggen aan de supporters hoe het nou allemaal kon gebeuren. Dat hele zooitje neem je toch nooit meer serieus..
Wat wil je dan dat ze zeggen? "Ja, eigenlijk hebben we er zelf ook niet zo veel vertrouwen meer in en als spelersgroep zitten we als los zand aan elkaar, laat het seizoen maar snel afgelopen zijn."quote:Op maandag 18 mei 2015 00:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De sukkels gaan als eerste dood, toch..
Als je erover nadenkt dan is het eigenlijk wel lachwekkend.. al weken hoor en lees je Rutten en de spelers met teksten als: nee het komt echt goed.. we hebben een mentaal sterke groep.. we gaan voor elkaar door het vuur.. die 3e plek is van ons..en telkens laten ze het weer afweten.. en je eindigt op een parkeerplaats om uit te leggen aan de supporters hoe het nou allemaal kon gebeuren. Dat hele zooitje neem je toch nooit meer serieus..
quote:Op maandag 18 mei 2015 00:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is toch logisch man, kijk jij nooit films? Wie gaat er ALTIJD als eerste dood? Nou?
Ik zou het zelf nooit doen maar ik begrijp het wel.. wij uiten onze frustratie op een forum op internet maar ik kan me voorstellen dat als je er zo de ziekte in hebt als veel supporters dat het je oplucht als je je ff kan uiten bij degenen die de ellende hebben veroorzaakt.. verder wordt niemand er veel wijzer van en het is best een treurig gezicht ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap de achterliggende gedachte bij die supporters niet echt. Wat verwachten zij nou eigenlijk?
Dat ook weer niet maar steeds maar weer die lege clichés zijn echt strontvervelend.. met name toen ik las dat Toornstra afgelopen week had gezegd dat Feyenoord een 'mentaal sterke groep' heeft dacht ik echt.. mijn god ik trek het niet meer, al die bullshit.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ze zeggen? "Ja, eigenlijk hebben we er zelf ook niet zo veel vertrouwen meer in en als spelersgroep zitten we als los zand aan elkaar, laat het seizoen maar snel afgelopen zijn."
Tja, dat soort uitspraken neem ik al tijden niet meer serieus van spelers en trainers die in een slechte periode zitten. Kan me er niet echt druk om maken.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nooit doen maar ik begrijp het wel.. wij uiten onze frustratie op een forum op internet maar ik kan me voorstellen dat als je er zo de ziekte in hebt als veel supporters dat het je oplucht als je je ff kan uiten bij degenen die de ellende hebben veroorzaakt.. verder wordt niemand er veel wijzer van en het is best een treurig gezicht ook.
[..]
Dat ook weer niet maar steeds maar weer die lege clichés zijn echt strontvervelend.. met name toen ik las dat Toornstra afgelopen week had gezegd dat Feyenoord een 'mentaal sterke groep' heeft dacht ik echt.. mijn god ik trek het niet meer, al die bullshit.
Dat ze een keertje gaan werken voor hun kankergeld, dat ze krijgen van dat kankerbestuur, die er zitten dankzij de supporters die week in, week uit naar dat kankervoetbal moeten kijken en kankerveel geld uitgeven aan die kankerseizoenskaart en nu ook nog die kankerplay-offs moeten bekijken om te zien hoe ze zonder bloed, zweet, trainen en een gebrek aan jagen kansloos onderuit gaan tegen zo'n kankerprovincieclub uit dat kanker Friesland met dat kankervolkslied van ze.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik snap de achterliggende gedachte bij die supporters niet echt. Wat verwachten zij nou eigenlijk?
Ik hoor het ze zo zeggenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:26 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat ze een keertje gaan werken voor hun kankergeld, dat ze krijgen van dat kankerbestuur, die er zitten dankzij de supporters die week in, week uit naar dat kankervoetbal moeten kijken en kankerveel geld uitgeven aan die kankerseizoenskaart en nu ook nog die kankerplay-offs moeten bekijken om te zien hoe ze zonder bloed, zweet, trainen en een gebrek aan jagen kansloos onderuit gaan tegen zo'n kankerprovincieclub uit dat kanker Friesland met dat kankervolkslied van ze.
Zoiets vermoed ik.
* Enkele kankers kunnen eventueel vervangen worden door tyfus en tering.
"Werkuh voor ons kkcheld".quote:Op maandag 18 mei 2015 00:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ze zeggen? "Ja, eigenlijk hebben we er zelf ook niet zo veel vertrouwen meer in en als spelersgroep zitten we als los zand aan elkaar, laat het seizoen maar snel afgelopen zijn."
Ik kan me niet voorstellen dat spelers tijdens de wedstrijd niet het uiterste uit zichzelf halen. Dan kan het dus zijn, dat dat uiterste niet genoeg is. En dat dien je te verbeteren tijdens trainingen, en daar zal waarschijnlijk het probleem liggen: spelers die op de trainingen de kantjes eraf lopen en Fretsj die daarop reageert door ze te passeren ipv zoals bijvoorbeeld Koeman deed, ze de tyfus schelden.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
"Werkuh voor ons kkcheld".
Nee serieus, iets meer gepaste bescheidenheid had op zn plaats geweest.
7/10.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, die laat z'n neus nog wel eens zien ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |