Heb gereageerd op dit artikel.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)d&utm_medium=twitter
Davy heeft dan ook geen eigen mening.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je niet meegaat met Davy.
Zijn ik kots op barca maar ik ben fan van de kopie bayern is lachwekkend.
Ik snap het niet zo goed inderdaad. Barcelona is natuurlijk pas echt groot sinds de jaren 90. En dan roept niemand dat iedereen er successupporter is. Terwijl je dat bij Chelsea van iedereen hoort.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer hè ? Schuster, Kubala, Maradona, Romario, Cruijff, Ronaldo, Laudrup, Messi.
Je zal er maar supporter van zijn.+
Nu moeten we partij kiezen tussen Johan en Emile.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)d&utm_medium=twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Mooie woorden, Johannes.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb gereageerd op dit artikel.
No Emile No Partyquote:Op zondag 17 mei 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb gereageerd op dit artikel.
quote:Op zondag 17 mei 2015 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
Het zou goed zijn als Willem vanavond thuis was gebleven.
Van de laatste 20 jaar, daarvoor kan ik niet beoordelen.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:52 schreef Moody het volgende:
Messi == beste speler ever. Iemand die daaraan twijfelt heeft geen tv.
quote:Op zondag 17 mei 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu moeten we partij kiezen tussen Johan en Emile.Ik steun Emile.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft ook lastig.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de laatste 20 jaar, daarvoor kan ik niet beoordelen.
Welke discussie?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Laten we de discussie voortzetten in het VI topic
Oke, ik heb gereageerd.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TeamJohan of TeamEmile discussie.VBL / Voetbal Insite #1122 #Laagvliegenderoofvogel
Wat een walgelijke post.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:55 schreef opperkleurder het volgende:
Dit verhaal is net zo boeiend als het Amstel item met Koert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |