In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Uit één van de speakers die daar hangt.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:32 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand waar dit achtergrond geluidje vandaan komt?
alle 20 foutquote:Op zondag 17 mei 2015 23:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar weet je ook van welke CD het komt?
De bitterbal is de natuurlijke vijand van de mexicano.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haha een bitterballengrap, origineel
samen smaken ze primaquote:Op zondag 17 mei 2015 23:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De bitterbal is de natuurlijke vijand van de mexicano.
Nee man.quote:
Helemaal niet, die ton was anders aan salaris betaald.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:38 schreef Sked het volgende:
Iemand ontslaan, alsnog falen en een ton armer zijn
Beter dan Boilesen.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:38 schreef GGMM het volgende:
DijksNaar Feyenoord
![]()
Ik ga Caland hier flink mee pesten als dit gebeurt.
Die trainerquote:
volgend jaar iedere week deze topshow in de 1e divisiequote:Op zondag 17 mei 2015 23:38 schreef hafcfan het volgende:
Tegen Heracles maken ze altijd mooie goals.
Everse is een baasje
Die gaan we missen.
Die werd wel 8e iddquote:Op zondag 17 mei 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat Vd Looi die prijs had moeten ontvangen
Jij bent niet helemaal objectief volgens mij.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
LOL.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:40 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is Cocu een schandalige nominatie?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu en Rutten zijn schandalige nominaties.
quote:Op zondag 17 mei 2015 23:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen moesten van Johannes in DM. Ik ga hier dan ook niet inhoudelijk op in.
Bassie en Adriaan waren ook kampioen geworden met PSV met dit spelersmateriaalquote:Op zondag 17 mei 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Cocu en Rutten zijn schandalige nominaties.
Het gaat om het innerlijk Donquote:Op zondag 17 mei 2015 23:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ga jij ff teleurgesteld zijn als je mij in het echt ziet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |