SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door er minder te scorenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:26 schreef superniger het volgende:
Hoe kan Ajax nou verliezen van een degradant?![]()
Met hun hoofd al bij volgend seizoenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:26 schreef superniger het volgende:
Hoe kan Ajax nou verliezen van een degradant?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Best lang zeg, 2 seizoenen van te voren al met je hoofd bij het seizoen 2015/2016 zittenquote:"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En toch nog even tussendoor kampioen worden in 2013/2014, dat lukt een club als Feyenoord al 16 jaar niet meerquote:Op zondag 17 mei 2015 21:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Best lang zeg, 2 seizoenen van te voren al met je hoofd bij het seizoen 2015/2016 zitten
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom haal je er Feyenoord bij ?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En toch nog even tussendoor kampioen worden in 2013/2014, dat lukt een club als Feyenoord al 16 jaar niet meerRED ONS HENNIEGOD![]()
Om aan te geven je niet zomaar kampioen wordt, het is niet iets kleins.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Met wat hulp kan allesquote:Op zondag 17 mei 2015 21:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Om aan te geven je niet zomaar kampioen wordt, het is niet iets kleins.RED ONS HENNIEGOD![]()
Echte supporter.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goede keuze geweest dus om FC Oogaids over te slaan vandaagFuck today, it's tomorrow.![]()
Snap echt niet waarom hij er volgend seizoen bij mag blijven en dat de Boer hem goed genoeg vind.quote:
Haal eens een goede concurrent voor Veltman joh. Slappe ambitieloze beleid en dan wel lullen over CL winstOh.![]()
ze hebben er gewoon geen kijk op . maar dat wisten we alquote:Op maandag 18 mei 2015 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap echt niet waarom hij er volgend seizoen bij mag blijven en dat de Boer hem goed genoeg vind.
Haal eens een goede concurrent voor Veltman joh. Slappe ambitieloze beleid en dan wel lullen over CL winstRED ONS HENNIEGOD![]()
Je mag geen kritiek hebben op de Boer.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ze hebben er gewoon geen kijk op . maar dat wisten we al
Want het ligt allemaal aan de slechte spelers, waar de Boer natuurlijk ook totaal niet verantwoordelijk voor is!Oh.![]()
TH is verantwoordelijk , dus er loopt meer kutvolk rond zoals nettoquote:Op maandag 18 mei 2015 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je mag geen kritiek hebben op de Boer.
Want het ligt allemaal aan de slechte spelers, waar de Boer natuurlijk ook totaal niet verantwoordelijk voor is!RED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk heeft Verweij binnenkort weer wat nieuwtjes welke spelers er komen.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
TH is verantwoordelijk , dus er loopt meer kutvolk rond zoals netto
Al zal Ajax wel weer een hele zomer achter van der Vaart aanhuppelen en misschien van Ginkel nog eens bellen. En dan is de selectie rond en gaan we met dit team meedoen om de prijzen.Oh.![]()
je weet dat als er 3 aankopen komen er minstens 2/3 kut zijnquote:Op maandag 18 mei 2015 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Verweij binnenkort weer wat nieuwtjes welke spelers er komen.
Al zal Ajax wel weer een hele zomer achter van der Vaart aanhuppelen en misschien van Ginkel nog eens bellen. En dan is de selectie rond en gaan we met dit team meedoen om de prijzen.RED ONS HENNIEGOD![]()
En als ze goede spelers halen gaan ze die weer misbruiken door ze op de verkeerde positie te zetten, zucht...quote:Op maandag 18 mei 2015 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
je weet dat als er 3 aankopen komen er minstens 2/3 kut zijnOh.![]()
Einde verhaal , hopelijk pest Cruijff wat mensen wegquote:Op maandag 18 mei 2015 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze goede spelers halen gaan ze die weer misbruiken door ze op de verkeerde positie te zetten, zucht...RED ONS HENNIEGOD![]()
En wie moet er dan komenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Einde verhaal , hopelijk pest Cruijff wat mensen weg
Jurgen Klopp maar bellen. Of Peppie als hij weg moet bij BeierenOh.![]()
Zelfs Henk de Jong laat dat volk beter spelenquote:Op maandag 18 mei 2015 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En wie moet er dan komen
Jurgen Klopp maar bellen. Of Peppie als hij weg moet bij BeierenRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat een uitslagen vandaag zeg, ben blij dat ik even een paar weken geen eredivisie hoef te kijken.-nee-![]()
Let maar op, we kijken binnen een paar weken weer reikhalzend uit naar de voorronde CL.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:24 schreef Marsenal het volgende:
Wat een uitslagen vandaag zeg, ben blij dat ik even een paar weken geen eredivisie hoef te kijken.Oh.![]()
Morgen alquote:Op maandag 18 mei 2015 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Let maar op, we kijken binnen een paar weken weer reikhalzend uit naar de voorronde CL.![]()
Eerst nog wat transfers afwachten en vooral het nieuwsbericht dat Sigthorsson eindelijk verkocht is.quote:
Anders zie ik Frank weer teruggrijpen naar IJsgodOh.![]()
Laatste paar weken bijna geen een wedstrijd gezien. Het is momenteel zo bedroevend... Er zijn ook gewoon geenn spelers meer in de eredivisie waar je blij van wordt om naar te kijken.quote:Op maandag 18 mei 2015 00:24 schreef Marsenal het volgende:
Wat een uitslagen vandaag zeg, ben blij dat ik even een paar weken geen eredivisie hoef te kijken.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ziyech was gisteren wel weer leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 18 mei 2015 08:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Laatste paar weken bijna geen een wedstrijd gezien. Het is momenteel zo bedroevend... Er zijn ook gewoon geenn spelers meer in de eredivisie waar je blij van wordt om naar te kijken.
En Haller van Utrecht doet ook leuke dingen.
En ik heb mij dood zitten lachen vanwege FeyenoordFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Jawel hoor, alleen niet bij Ajaxquote:Op maandag 18 mei 2015 08:17 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Laatste paar weken bijna geen een wedstrijd gezien. Het is momenteel zo bedroevend... Er zijn ook gewoon geenn spelers meer in de eredivisie waar je blij van wordt om naar te kijken.![]()
![]()
Wat bij vrij veel spelers geldtquote:Op maandag 18 mei 2015 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook niet 90 minuten hoor, hooguit momentenOh.![]()
Zo..laten we als Ajacieden dit seizoen maar snel vergeten want het was goed waardeloos. Op naar volgend seizoen en de schaal.![]()
![]()
Tjongejonge, Ajax wordt een jaartje geen kampioen en je hebt het azijnrek bij de Appie maar helemaal leeggekocht en opgezopen?quote:Op maandag 18 mei 2015 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is zo maar als je wat meer spelers met momenten hebt ziet het er aardiger uit
Er lopen genoeg spelers rond die het waard zijn om een wedstrijd voor te kijken. Bij PSV, AZ, Vitesse en zelfs Twente. Jongens als Ziyech, Guardado, Depay, Gudelj, Berghuis, Propper en nog een handvol.
Alleen bij Ajax zijn de spelers die de potentie hebben om het publiek te vermaken momenteel gewoon niet in vorm of mentaal te zwak als de druk te hoog wordt.![]()
O sorry het is gewoon wereldklasse wat we wekelijks voorgeschoteld krijgen in NL en jij kijkt alles en dan ook nog eens de volle 90 minuten? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tjongejonge, Ajax wordt een jaartje geen kampioen en je hebt het azijnrek bij de Appie maar helemaal leeggekocht en opgezopen?
Er lopen genoeg spelers rond die het waard zijn om een wedstrijd voor te kijken. Bij PSV, AZ, Vitesse en zelfs Twente. Jongens als Ziyech, Guardado, Depay, Gudelj, Berghuis, Propper en nog een handvol.
Alleen bij Ajax zijn de spelers die de potentie hebben om het publiek te vermaken momenteel gewoon niet in vorm of mentaal te zwak als de druk te hoog wordt.![]()
PSV is dan wel kampioen geworden, op financieel gebied doet nummer twee Ajax het nog altijd beter. Op basis van de prestaties van de afgelopen negen jaar krijgen de Amsterdammers komend seizoen ruim 9 miljoen euro aan televisierechten overgemaakt van Fox.
PSV moet het als landskampioen doen met 8,4 miljoen euro. Feyenoord krijgt ondanks het verspelen van de derde plek ook een aardige zak geld op de bankrekening bijgeschreven; 7,5 miljoen euro. Bijna een miljoen euro meer dan vorig jaar. AZ moet het doen met 5,8 miljoen euro.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Is Ajax toch nog ergens nummer 1quote:Op maandag 18 mei 2015 09:34 schreef mokkiemok het volgende:
PSV is dan wel kampioen geworden, op financieel gebied doet nummer twee Ajax het nog altijd beter. Op basis van de prestaties van de afgelopen negen jaar krijgen de Amsterdammers komend seizoen ruim 9 miljoen euro aan televisierechten overgemaakt van Fox.
PSV moet het als landskampioen doen met 8,4 miljoen euro. Feyenoord krijgt ondanks het verspelen van de derde plek ook een aardige zak geld op de bankrekening bijgeschreven; 7,5 miljoen euro. Bijna een miljoen euro meer dan vorig jaar. AZ moet het doen met 5,8 miljoen euro.![]()
quote:![]()
slechte trol, te makkelijk om hier tegen in te gaan.
psv is ook weer eens kampioen zeg.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
totaal niet, ging nergens om. had net zo goed niet gespeeld kunnen worden.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:06 schreef tompsv18 het volgende:
Het was een grapje, de nederlaag tegen het al gedegradeerde Dordrecht zit nog diep merk ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, natuurlijk is het geen wereldklasse, maar dat is het al 10 jaar niet. Neemt niet weg dat er genoeg is om wel van te genieten.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
O sorry het is gewoon wereldklasse wat we wekelijks voorgeschoteld krijgen in NL en jij kijkt alles en dan ook nog eens de volle 90 minuten? Ik dacht het niet.![]()
Pff... zou toch wel een gemis worden hoor. Alsof je het met Boer gaat redden, en v/d Hart en Onanaquote:Op maandag 18 mei 2015 10:22 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)madrid-vertrekt.html
De Cil dus naar United dan.![]()
![]()
Vermeer terugkopen voor 10 miljoenquote:Op maandag 18 mei 2015 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Pff... zou toch wel een gemis worden hoor. Alsof je het met Boer gaat redden, en v/d Hart en Onana![]()
De Cil is de beste keeper van de Eredivisie, maar echt een enorme stap terug van De Gea. Totaal andere categorie, daar gaat van Gaal echt geen genoegen mee nemen.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:22 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)madrid-vertrekt.html
De Cil dus naar United dan.![]()
Kunnen ze daar weer een karrenvracht middelmaat kopen en volgend jaar weer buiten de top 3 vallenquote:![]()
![]()
Hij koopt Depay toch ook?quote:Op maandag 18 mei 2015 10:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Cil is de beste keeper van de Eredivisie, maar echt een enorme stap terug van De Gea. Totaal andere categorie, daar gaat van Gaal echt geen genoegen mee nemen.![]()
Ik hoop dat zelfs jij inziet dat Depay (gelet op positie, type speler, persoonlijkheid en leeftijd) heel wat bijzonderder is dan Cillessen.quote:![]()
oneens, maar moeilijk te vergelijken.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoop dat zelfs jij inziet dat Depay (gelet op positie, type speler, persoonlijkheid en leeftijd) heel wat bijzonderder is dan Cillessen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ben je het dan oneens om het oneens te zijn?quote:Op maandag 18 mei 2015 10:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
oneens, maar moeilijk te vergelijken.![]()
ik ben oneens dat jij Depay beter vind dat Cilquote:Op maandag 18 mei 2015 10:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ben je het dan oneens om het oneens te zijn?
op hun eigen positie zijn ze minimaal gelijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat lijkt me pure onzin. Depay staat internationaal bekend als supertalent (en ja, ook ik vind die status een tikkie overdreven). Voor Cillessen is nog nooit serieuze interesse geweest.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben oneens dat jij Depay beter vind dat Cil
op hun eigen positie zijn ze minimaal gelijk
Daarbij geloof ik niet dat een Europese topclub zal gaan voor een keeper die nooit een strafschop keert. Dat is, zeker in Europa, zelfmoord en doet zijn marktwaarde al instorten.![]()
Depay is ook niet zo goed als men doet geloven. Ik moet het nog maar zien bij ManU.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt me pure onzin. Depay staat internationaal bekend als supertalent (en ja, ook ik vind die status een tikkie overdreven). Voor Cillessen is nog nooit serieuze interesse geweest.
Daarbij geloof ik niet dat een Europese topclub zal gaan voor een keeper die nooit een strafschop keert. Dat is, zeker in Europa, zelfmoord en doet zijn marktwaarde al instorten.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, hij is ook niet gekocht als gearriveerde vedette, want dan hadden ze 90 miljoen voor hem betaald en kwam hij van een topclub.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Depay is ook niet zo goed als men doet geloven. Ik moet het nog maar zien bij ManU.
30 miljoen is een schijntje, hij is een gok. Maar wel een speler die, zonder zijn topvorm, PSV ongelooflijk veel doelpunten heeft gegeven en als buitenspeler topscorer is geworden in de Eredivisie.
Depay is niets minder dan Suarez toen hij naar Liverpool ging. Of het vervolg hetzelfde zal zijn is koffiedik kijken.![]()
hier ben ik het dan wel mee eensquote:Op maandag 18 mei 2015 10:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, hij is ook niet gekocht als gearriveerde vedette, want dan hadden ze 90 miljoen voor hem betaald en kwam hij van een topclub.
30 miljoen is een schijntje, hij is een gok. Maar wel een speler die, zonder zijn topvorm, PSV ongelooflijk veel doelpunten heeft gegeven en als buitenspeler topscorer is geworden in de Eredivisie.
Depay is niets minder dan Suarez toen hij naar Liverpool ging. Of het vervolg hetzelfde zal zijn is koffiedik kijken.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
vind ik dus niet, we moeten het al tijden van momenten hebben ipv structureel goed voetbal ook al is het niveau dan laag.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is het geen wereldklasse, maar dat is het al 10 jaar niet. Neemt niet weg dat er genoeg is om wel van te genieten.
Dat ze er dan in de samenvattingen nog wat leuks van kunnen maken is wat anders![]()
Dat vind ik wel meevallen, mensen vergeten snel hoe De Gea begon bij ManU, maar ik heb liever dat Van Gaal een andere keeper neemt, zou een aderlating zijn voor Ajaxquote:Op maandag 18 mei 2015 10:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Cil is de beste keeper van de Eredivisie, maar echt een enorme stap terug van De Gea. Totaal andere categorie, daar gaat van Gaal echt geen genoegen mee nemen.![]()
Overdreven reactie. De Gea begon heel erg matig bij United, toen vroeg iedereen zich af waarom ze Stekelenburg niet genomen hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
De Cil is de beste keeper van de Eredivisie, maar echt een enorme stap terug van De Gea. Totaal andere categorie, daar gaat van Gaal echt geen genoegen mee nemen.
Verder doet Cil het gewoon goed bij Oranje met een goed WK, prima keeper voor United.![]()
Je kan de keepersmarkt totaal niet vergelijken met die van de aanvallende talenten. Dat zijn compleet andere werelden.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat lijkt me pure onzin. Depay staat internationaal bekend als supertalent (en ja, ook ik vind die status een tikkie overdreven). Voor Cillessen is nog nooit serieuze interesse geweest.
Daarbij geloof ik niet dat een Europese topclub zal gaan voor een keeper die nooit een strafschop keert. Dat is, zeker in Europa, zelfmoord en doet zijn marktwaarde al instorten.
Cillessen is een geweldige keeper en dat gaan wij bij Ajax pas merken als hij weg is. Hij laat moeilijke ballen er ogenschijnlijk zo simpel uit zien om te pakken. Hij gaat moeiteloos de Gea vervangen mits hij de druk aan kan.![]()
ik niet, Suarez was al veel stabieler maar dat neemt niet weg dat Depay het gewoon kan redden daarquote:![]()
Suarez had natuurlijk ook zijn ups en downs. Maar was op dat moment, samen met Afellay, de beste speler van de eredivisie. Zie het verschil. Suarez verworden tot een grote jongen, Afellay verworden tot de zoveelste speler die zichzelf schromelijk heeft overschat.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik niet, Suarez was al veel stabieler maar dat neemt niet weg dat Depay het gewoon kan redden daarWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
ja maar die compenseerde ( en nog steeds) veel met zijn werklust, Depay heeft de juiste trainer gekozen dus ik verwacht wel wat van hem komend seizoen en erna.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Suarez had natuurlijk ook zijn ups en downs. Maar was op dat moment, samen met Afellay, de beste speler van de eredivisie. Zie het verschil. Suarez verworden tot een grote jongen, Afellay verworden tot de zoveelste speler die zichzelf schromelijk heeft overschat.![]()
Toch was bij Suarez de algemene tendens dat het voor een groot gedeelte gestaafd was op geluk. Iedere keer die bal in de kluts meekrijgen, maar dat blijkt gewoon een enorme kwaliteit te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar die compenseerde ( en nog steeds) veel met zijn werklust, Depay heeft de juiste trainer gekozen dus ik verwacht wel wat van hem komend seizoen en erna.
Zoals hij in de oefeninterland met Spanje speelde, dient Depay altijd te spelen. Ik denk dat Louis hem wel aan het verdedigen krijgt. En daar zal het in het begin denk ik, even mis gaan. Hij was bij PSV de grote man en hoefde weinig verdedigend werk op te knappen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Maar hopelijk gaat De Cil weg.![]()
Waar is dat gerucht op gebaseerd?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Nergens op. De Gea misschien weg bij United maar ik denk dat Van Gaal voor Lloris gaatquote:Op maandag 18 mei 2015 12:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar hopelijk gaat De Cil weg.![]()
Waar is dat gerucht op gebaseerd?![]()
Blijft van gaal bij ManU dan?
ik meen mij te herinneren dat hij dit voor een jaar deed? of ben ik abuis?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je bent abuis. Hij gaat volgend jaar de CL dominerenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:20 schreef mokkiemok het volgende:
Blijft van gaal bij ManU dan?
ik meen mij te herinneren dat hij dit voor een jaar deed? of ben ik abuis?![]()
wie ar ze bestquote:Op maandag 18 mei 2015 12:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je bent abuis. Hij gaat volgend jaar de CL domineren![]()
he is taking the cow by the hornsFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Gea is bij ManU, onder het bewind van Van Gaal pas echt goed gaan keepen. Daarvoor bij Atletico was het natuurlijk een enorm talent. Die Frans Hoek is een goeie keeperstrainer.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nergens op. De Gea misschien weg bij United maar ik denk dat Van Gaal voor Lloris gaatWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij zal United in dat geval eerst voor Lloris gaan. Mag het hopen ook. Cillessen is wel de reden dat Ajax nog gemakkelijk tweede is geworden.![]()
Als ik United was zou ik zeker voor Cillessen gaan.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij zal United in dat geval eerst voor Lloris gaan. Mag het hopen ook. Cillessen is wel de reden dat Ajax nog gemakkelijk tweede is geworden.![]()
Hij niet, maar de clubs misschien wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:59 schreef mokkiemok het volgende:
Wesley Sneijder doet aan matchfixing![]()
![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)jder-was-matchfixing![]()
Lezen is ook een vak kennelijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:59 schreef mokkiemok het volgende:
Wesley Sneijder doet aan matchfixing![]()
![]()
http://www.spitsnieuws.nl(...)jder-was-matchfixing
Ziet er ook wel heel erg knullig uit trouwens wat die keeper doet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
was meer als grap bedoel jegens Wesleyquote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak kennelijk.
Ziet er ook wel heel erg knullig uit trouwens wat die keeper doet.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Klopt en ook Cech staat op het lijstje.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens mij zal United in dat geval eerst voor Lloris gaan. Mag het hopen ook. Cillessen is wel de reden dat Ajax nog gemakkelijk tweede is geworden.
Cillissen niet verkopen voor onder de 20 miljoen in ieder geval mochten ze toch interesse hebben.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
niet onder de 30, gezien de hoge nood van zijn skills.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt en ook Cech staat op het lijstje.
Cillissen niet verkopen voor onder de 20 miljoen in ieder geval mochten ze toch interesse hebben.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is geen reeel bedrag voor een keeper uit de Nederlandse competitie (hoe goed ie ook is) maar van mij mogen ze het betalen hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
niet onder de 30, gezien de hoge nood van zijn skills.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
is dan meer om te laten zien dat hij niet te koop is dit jaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is geen reeel bedrag voor een keeper uit de Nederlandse competitie (hoe goed ie ook is) maar van mij mogen ze het betalen hoor.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoop dat Ajax zo hard durft tr zijn. Er is namelijk (nog) geen vervanger aanwezigquote:Op maandag 18 mei 2015 13:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is dan meer om te laten zien dat hij niet te koop is dit jaar.hardcoholic![]()
Een keeper uit de eredivisie? Als hij echt supertop is misschien de helft. Gomes was van uitzonderlijke klasse destijds en leverde zelfs maar 9 op.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt en ook Cech staat op het lijstje.
Cillissen niet verkopen voor onder de 20 miljoen in ieder geval mochten ze toch interesse hebben.![]()
bod is ook niet reëel, maar is meer om af te schrikkenquote:Op maandag 18 mei 2015 13:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een keeper uit de eredivisie? Als hij echt supertop is misschien de helft. Gomes was van uitzonderlijke klasse destijds en leverde zelfs maar 9 op.hardcoholic![]()
20 miljoen vind ik prima bedrag voor keeper van Oranje."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
dus niet weg onder de 30, want hij mag niet weg dit jaarquote:Op maandag 18 mei 2015 13:29 schreef gniffie het volgende:
20 miljoen vind ik prima bedrag voor keeper van Oranje.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jah volgend jaar bedoel ik danquote:Op maandag 18 mei 2015 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus niet weg onder de 30, want hij mag niet weg dit jaar
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
dan als vraagprijs net boven de 20 proberen te blijven jaquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Cil dit seizoen meeste keren de nul?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Toen waren de transfersommen nog niet zo hoog als nu.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Een keeper uit de eredivisie? Als hij echt supertop is misschien de helft. Gomes was van uitzonderlijke klasse destijds en leverde zelfs maar 9 op.![]()
Ik denk dat als ze dat serieus bieden dat hij weg is.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:29 schreef gniffie het volgende:
20 miljoen vind ik prima bedrag voor keeper van Oranje.
Geen idee wie er dan moet komen trouwens.![]()
onana whats my name onana whats my name whats my namequote:Op maandag 18 mei 2015 13:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze dat serieus bieden dat hij weg is.
Geen idee wie er dan moet komen trouwens.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajaxquote:Persbericht AFC AJAX
Amsterdam, 18 mei 2015
Ajax voegt Trustfull toe aan technische staf
Ajax en Orlando Trustfull hebben overeenstemming bereikt over een contract van een jaar, van 1 juli 2015 tot en met 30 juni 2016. Trustfull wordt als derde assistent-trainer toegevoegd aan de technische staf van de A-selectie.
Trustfull (Amsterdam, 4 augustus 1970) was in de periode 2010-2014 reeds als jeugdtrainer werkzaam bij Ajax en is momenteel bij de KNVB in dienst als assistent-trainer van de vertegenwoordigende elftallen Onder 19 en Onder 17.
Frank de Boer: “Wij kennen Orlando al jaren en weten dat hij tactisch enorm goed onderlegd is. Wij zijn er van overtuigd dat hij iets kan gaan toevoegen aan onze huidige technische staf.”Gourmetten of steengrillen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: