SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
ha gayquote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef IMVHI het volgende:
Zo die Andersen begint ook al aardige een kerel te worden
Aldus diegene met een Feyenoord bril opquote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
Zonde dit voor de coëffcienten, Feyenoord is beest in Europa
Er was toch ook een klapper.gif?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef AFCNiels het volgende:
JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef Stofje het volgende:
Als er nog één iemand de term 'knotsgek' post, dan sla ik diegene in elkaar.
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ach, Feyenoord wint de play-off's gewoon. Ik bedoel, ze moeten tegen clubs als Zwolle. Ze zijn veel beter dan Zwolle.
*proestquote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef GGMM het volgende:
Ach, Feyenoord wint de play-off's gewoon. Ik bedoel, ze moeten tegen clubs als Zwolle. Ze zijn veel beter dan Zwolle.
Uitkijken dat ze niet genect worden.quote:
Voorlopig staat Feyenoord 4e en moeten ze tegen Heerenveen. De andere wedstrijd wordt Vitesse-Zwolle.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef GGMM het volgende:
Kazim eruit is immer een vooruitgang.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Rutten wisselt Kazim voor Kongolo terwijl ze drie keer moeten scoren
Iemand met een vette hap en een boerderijdier in zijn naam?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik weet nog dat er mensen riepen dat Feyenoord eigenlijk de terechte kampioen is op basis van spel.
Knap van NAC. Willem II gefeliciteerd met een ontzettend knappe 8e (!) plaats in de Eredivisie!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef Joosie200 het volgende:
Mag ik dat zeggen, ja dat mag ik zeggen! Knotsgek
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:02 schreef Stofje het volgende:
Als er nog één iemand de term 'knotsgek' post, dan sla ik diegene in elkaar.
Straks wordt ie in de 85ste minuut ontslagen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef Kopsterk het volgende:
Haha Rutten wisselt Kazim voor Kongolo terwijl ze drie keer moeten scoren
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:05 schreef KingRoland het volgende:
In het Noorden is er maar 1 club
FC Groningen
Frans Thijsen en Wiel Coerver.quote:
HUILENquote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
kutfox schakel eens naar breda of naar heerenveen verdomme zeg
idd wat boeit die al gespeelde wedstrijd nou.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
kutfox schakel eens naar breda of naar heerenveen verdomme zeg
Wie anders dan onstopbare gigant Engelaarquote:
Jan Jeuring ?quote:
Engelaar is een Hodor.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie anders dan onstopbare gigant Engelaar
Joost 'Man of the Match' Broersequote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat stond er op dat spandoek bij PEC
Omdat Top wedstrijd, puur genot dit.quote:
Omdat het stil is aan de overkant.quote:
Omdat we dit hele seizoen geen kut gezien hebben. Schandalig schijtjaar, dus dan is dit natuurlijk wel eens leuk.quote:
En terwijl dat ook op Fox 3 wordt uitgezondenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ze gaan weer naar Feyenoord, terwijl dat al voorbij is.
quote:
Nick Hofs keepte ooit beter dan alle andere keepersquote:Op zondag 17 mei 2015 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Engelaar verloor ooit een kopduel van Nick Hofs.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Op Radio 1 zei de verslaggever: "Arme Fred Rutten. Ik ben ervan overtuigd dat hij aan zijn laatste wedstrijd bezig is"quote:
iddquote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En terwijl dat ook op Fox 3 wordt uitgezonden
idd belachelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En terwijl dat ook op Fox 3 wordt uitgezonden
Doe normaalquote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe nog maar een gol voor PSV, Vitesse, NAC en Dordrecht
topshowquote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
doe nog maar een gol voor PSV, Vitesse, NAC en Dordrecht
Heerenveen Feyenoord is altijd leukquote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat lekker de play-offs in.
Momenteel
7. sc Heerenveen - 4. Feyenoord
6. PEC Zwolle - 5. Vitesse
Dus hup Vitessequote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord gaat lekker de play-offs in.
Momenteel
7. sc Heerenveen - 4. Vitesse
6. PEC Zwolle - 5. Feyenoord
Die gozer is te dom om ander werk te doen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
Stopt die Engelaar na dit seizoen of gaat ie nog door? Is ook al bijna 36.
Dat zegt genoeg over Feyenoordquote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ach, PEC sluit deze competitie af met meer doelpunten voor dan Feyenoord.
Twentequote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef Kopsterk het volgende:
Waar heeft Fred Rutten het eigenlijk WEL goed gedaan? Twente, soort van, misschien?
Wordt weer een weggegooid seizoen voor Feyenoord dusquote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen won eerder dit seizoen met 3-1.
Stroom van de dag werkt hier wel.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hier ook, geen één stream doet het nog
Toch prima premier?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef Kopsterk het volgende:
Waar heeft Fred Rutten het eigenlijk WEL goed gedaan? Twente, soort van, misschien?
Die ligt nog wel achter op schema, die had nu al lang bij Barca moeten zitten volgens de kenners.quote:
Kom dan knokkenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:12 schreef Groby het volgende:
Wat is Groningen toch ook een saaie ploeg he jongens
Fred Rutten heeft naar vermogen gepresteerd met Feyenoord. Ik zou mijn post moeten terugzoeken die bij zijn aanstelling schreef. Ik zei toen al: leuke trainer voor een subtopper. Past perfect bij Feyenoord.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:11 schreef Kopsterk het volgende:
Aldus iemand die niet Ajax kijkt.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stel je voor dat je zelf zou kijken. Zo'n grote fan ben je nou ook weer niet.
Ha ha haquote:Op zondag 17 mei 2015 16:13 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 19 goals om het record qua goals in één speelronde te evenaren. Dat kan nog lukken!
Oh, een lekkere stoot op de zondagmiddagquote:Op zondag 17 mei 2015 16:13 schreef Groby het volgende:
[..]
Ben toch cynisch lulhannes moet je een stoot
het kan nogquote:
Nog maar 18!quote:
Ohja altijd als je iets doms post is het daarna een grapquote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was de grap.
Tering wat ben jij dom af en toe.
GO GIRLSquote:
Nu maak je het alleen maar erger man.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja altijd als je iets doms post is het daarna een grapZei jij niet een keer iets daarover?
1-2.quote:
Ga jij maar lekker naar de hoeren in Martenshoek danquote:Op zondag 17 mei 2015 16:14 schreef hottentot het volgende:
[..]
Oh, een lekkere stoot op de zondagmiddag
Naja de wissel gaat ook nergens over.. publiekswissel is al gebeurd, thuis, dus waarom nu nog wisselen, laat hem de wedstrijd afmaken johquote:
Hij kan ook denken, leuk voor Locadia...maar ja...quote:Op zondag 17 mei 2015 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja de wissel gaat ook nergens over.. publiekswissel is al gebeurd, thuis, dus waarom nu nog wisselen, laat hem de wedstrijd afmaken joh
Doe ééns lief makker.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef Groby het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naar de hoeren in Martenshoek dan
Iedereen riep dat hoor :S :S :Squote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valse tussenstand. TR gemaakt. (DIT IS EEN GRAPJE!!!)
Hehe goeiequote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valse tussenstand. TR gemaakt. (DIT IS EEN GRAPJE!!!)
Belchinezen zijn gelandquote:Op zondag 17 mei 2015 16:17 schreef KingRoland het volgende:
wtf is dit dan
allemaal matchfixing vandaag
De speakerquote:Op zondag 17 mei 2015 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha zat er nou een Feyenoordfan op Woudestein? lol
En GAE.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |