SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leo Oldenburger.quote:
Als Feyenoord niet wint, is de kans groot dat het V. Gastel/V. Bronckhorst wordt.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:23 schreef hottentot het volgende:
Wie denkt er dat Rutten morgenmiddag nog trainer is van Feyenoord?
Als Feyenoord wel wint, is die kans nog groter...quote:Op zondag 17 mei 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Feyenoord niet wint, is de kans groot dat het V. Gastel/V. Bronckhorst wordt.
Leuk hoor, Don.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als Feyenoord wel wint, is die kans nog groter...
Dat wordt weer genietenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:24 schreef Elfletterig het volgende:
Bij deze stand wordt Feyenoord 4e en PEC 7e. En dan moeten ze in de play-offs dus weer tegen elkaar...
Leuk toch.. krijgen ze een paar herkansingen om deze middag recht te zettenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:24 schreef Elfletterig het volgende:
Bij deze stand wordt Feyenoord 4e en PEC 7e. En dan moeten ze in de play-offs dus weer tegen elkaar...
Roda gaat niet promoveren, Hans.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:26 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord moet 3e worden en nu nac 17e is kan Roda nog promoveren. Toggg
Eens.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Als Feyenoord 4e wordt, heeft Fred Rutten een wanprestatie geleverd.
dat is geen stelling maar een feitquote:Op zondag 17 mei 2015 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:26 schreef Kopsterk het volgende:
quote:
Komt goed man. Roda gaat knallen in POquote:Op zondag 17 mei 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorend vermogen hebben ze totaal niet.
Toch was Caland er van overtuigd dat Kazim de Gouden Bal zou winnen.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Scorend vermogen hebben ze totaal niet.
Hoe heeft dit iets met Roda te maken?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch was Caland er van overtuigd dat Kazim de Gouden Bal zou winnen.
go ahead 0quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef DonRaja het volgende:
Hoe zit het trouwens met de kaarten bij Kowet en Excelsior?
EXC 0 kaarten.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef DonRaja het volgende:
Kazim is niveau Roda.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe heeft dit iets met Roda te maken?
Allemaal 0quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef DonRaja het volgende:
Liever VVV dan Roda.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoop dat VVV ze in de JL houdt en zelf promoveert
Een peer en een appel.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Dit los ik momenteel op door velderwten met rundertartaar te maken.
donderop met je VVV.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar hoop wel echt op VVV-GAE en dat VVV GAE dan terugpakt.
Eet smakelijkquote:Op zondag 17 mei 2015 15:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Dit los ik momenteel op door velderwten met rundertartaar te maken.
Zwolle ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:30 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: AZ heeft meer kwaliteit dan Feyenoord.
We zijn het een keer eens als het over Limburgse clubs gaat. Dat is vgm nog niet eerder voorgekomen of wel?quote:
Zo vroeg? Dikke zeug.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik eet nu pasta, kip en sperzieboontjes met appelmoes.
Brilliant tactics by GAEquote:Op zondag 17 mei 2015 15:30 schreef Isane het volgende:
[..]
Allemaal 0
GAE heeft wel de minste overtredingen nu
Oneens, kwaliteit vind ik sowieso niet relevant.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:30 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: AZ heeft meer kwaliteit dan Feyenoord.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Ik eet nu een nep cornetto
Ik had hierop kunnen reageren, maar dat doe ik niet.quote:
De uitkomst kan maar zo zijn dat Kowet wél Europa in gaat en Feyenoord niet...quote:Op zondag 17 mei 2015 15:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Want Kohet doet het wel echt fantastisch natuurlijk.
Ik heb de Kaiser brötchen in de oven, blikje tonijn en de pepermolen staan klaar.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:29 schreef Toto69 het volgende:
Ik eet nu pasta, kip en sperzieboontjes met appelmoes.
Ik denk het niet, maar goed. VVV heeft een bazenvoorhoede met Van Crooij, Wolters en Platje. Maënpäa is ook een sterke keeper voor het niveau VVV. Die zijn niet zomaar verslagen ondanks hun zwakke seizoen in de JL.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
We zijn het een keer eens als het over Limburgse clubs gaat. Dat is vgm nog niet eerder voorgekomen of wel?
nicequote:Op zondag 17 mei 2015 15:32 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb de Kaiser brötchen in de oven, blikje tonijn en de pepermolen staan klaar.
O basis van dat belachelijke fair-play gezeik inderdaad.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De uitkomst kan maar zo zijn dat Kowet wél Europa in gaat en Feyenoord niet...
Kip met appelmoes......quote:
Jij wil zeggen dat pasta en appelmoes niet bij elkaar smaakt?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had hierop kunnen reageren, maar dat doe ik niet.
Nou ja, nu doe ik het wel, maar je weet wat ik bedoel.
Niet zo aanstellenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb honger maar ik heb ook weinig zin om te eten, omdat ik nog licht brak ben. Wat nu
Nou dat sowieso. Appelmoes bij je eten doen is sowieso voor mensen die 12 zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat pasta en appelmoes niet bij elkaar smaakt?
Ik vind alles leuk en aardig, maar het criterium zou dan wel moeten zijn dat je je handhaaft op het hoogste niveau.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
O basis van dat belachelijke fair-play gezeik inderdaad.
Al zou het wel komisch zijn, dat dan weer wel.
Duurde al lang.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dat sowieso. Appelmoes bij je eten doen is sowieso voor mensen die 12 zijn.
Geo4kant
Waarom zou dat? Wigan Athletic degradeerde ook ondanks het verkrijgen van een Europese ticket.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind alles leuk en aardig, maar het criterium zou dan wel moeten zijn dat je je handhaaft op het hoogste niveau.
Pak eenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:33 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb honger maar ik heb ook weinig zin om te eten, omdat ik nog licht brak ben. Wat nu
Als jij het lekker vind zal ik het voor je makenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:34 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als jij het lekker vind zal ik het voor je maken
Appelmoesquote:
Wel lekker heur zo'n Mexicano, mijn bakker heeft ze alleen niet, moet daarvoor naar de snackbarquote:
Ik ben van mening dat je niet op Europees niveau zou moeten mogen spelen als je degradeert. En dat staat verder los van wat ik als Zwollenaar van Go Ahead vind. Ik behoorlijk namelijk niet tot de mensen die GAE als vijand beschouwt. Ik hoop dat GAE zich handhaaft. Maar als ze degraderen, vind ik niet dat ze iets in Europa hebben te zoeken. Dat zou ik ook hebben gevonden als het Excelsior, Dordrecht of NAC was.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou dat? Wigan Athletic degradeerde ook ondanks het verkrijgen van een Europese ticket.
dit zou ik mijn hond nog niet voerenquote:
Deze plaatsing is dan ook onafhankelijk van behaalde resultaten, maar een beloning voor vriendelijk spel. Terecht dus.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je niet op Europees niveau zou moeten mogen spelen als je degradeert. En dat staat verder los van wat ik als Zwollenaar van Go Ahead vind. Ik behoorlijk namelijk niet tot de mensen die GAE als vijand beschouwt. Ik hoop dat GAE zich handhaaft. Maar als ze degraderen, vind ik niet dat ze iets in Europa hebben te zoeken. Dat zou ik ook hebben gevonden als het Excelsior, Dordrecht of NAC was.
Mex, Slagter is in de aanvalquote:Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cambuur is echt zo kut de tweede seizoenshelft
Ik weet het.quote:
Inderdaad. Die twee ploegen stonden precies gelijk. Zelfs met hetzelfde doelsaldo.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef Paxcon het volgende:
Willem II passeert Groningen nu op de ranglijst
Tijd voor een goal van Cambuur of Groningenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Die twee ploegen stonden precies gelijk. Zelfs met hetzelfde doelsaldo.
Vriendelijk spel belonen is debiel. Het gaat om het resultaat.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef hottentot het volgende:
[..]
Deze plaatsing is dan ook onafhankelijk van behaalde resultaten, maar een beloning voor vriendelijk spel. Terecht dus.
Fixedquote:Op zondag 17 mei 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijd voor een goal van Cambuur EN Groningen
Leuk dat jij hoopt op een goal van de enige echte club uit het Noordenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tijd voor een goal van Cambuur of Groningen
Tijd voor een puntje van Groningen dus.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Inderdaad. Die twee ploegen stonden precies gelijk. Zelfs met hetzelfde doelsaldo.
Cambuur is een nietszeggend clubjequote:Op zondag 17 mei 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk dat jij hoopt op een goal van de enige echte club uit het Noorden
Het was inderdaad geen overduidelijk buitenspel.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:40 schreef GGMM het volgende:
2-1 ADO onterecht afgekeurd.
PSV heeft de scheidsrechter WEER mee.
lijkt bijna Ajax welquote:Op zondag 17 mei 2015 15:40 schreef GGMM het volgende:
idd, vooral bij die 1 op 1 situatiesquote:Op zondag 17 mei 2015 15:40 schreef GGMM het volgende:
Rienstra.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:41 schreef tompsv18 het volgende:
Wtf, De Jong mist voor een bijna leeg doel
ik telde hem alquote:Op zondag 17 mei 2015 15:41 schreef tompsv18 het volgende:
Wtf, De Jong mist voor een bijna leeg doel
Rellen in het Feyenoord topicquote:Op zondag 17 mei 2015 15:43 schreef bombmannl het volgende:
JaaaaaHelemaal niks helemaal niks helemaal niks in Rotterdam!!
![]()
Vooral bij Feyenoordwedstrijden geldt dit.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen. Er moet nog meer dan een half uur worden gevoetbald.
Domste wat je dan ook kan doen. Ik zet altijd geld op de tegenstander, ik ben nu miljonair.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:44 schreef Rickertman96 het volgende:
GODVERDOMME FEYENOORD ZET IK EENS GELD OP JULLIE VERNEUKEN JULLIE HET
De eerste uitzending van Pokemon in Nederland was na de laatste kampioenshuldiging van Feyenoord.quote:
Not sure ifquote:Op zondag 17 mei 2015 15:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
doe maar niet, daar krijg je al een ban als je zegt dat Depay er inderdaad geen kut van kan
Op feyenoord inzettenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:44 schreef Rickertman96 het volgende:
GODVERDOMME FEYENOORD ZET IK EENS GELD OP JULLIE VERNEUKEN JULLIE HET
#Kampioenswedstrijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |