Was gezellig.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Loka met Yats naar bed geweest?
Ik wou het net posten.quote:
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Loka met Yats naar bed geweest?
Zal je mijn gegevens DMenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb sinds kerst nog een hele pot vol. Ze verlopen pas in 2017. Veel plezier!
Waren jullie zo dronken?quote:
Alleen afhalen zou meer opleveren gok ikquote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef xFriendx het volgende:
Nu werkt dat met condooms niet echt voor de dames, maar je kan altijd nog melden dat je bijvoorbeeld Durex Play massage over hebt. Verzending per post of gratis af te halen.
Ik heb ook condooms.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:50 schreef xFriendx het volgende:
Nu werkt dat met condooms niet echt voor de dames, maar je kan altijd nog melden dat je bijvoorbeeld Durex Play massage over hebt. Verzending per post of gratis af te halen.
Denk dat je gelijk hebtquote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen afhalen zou meer opleveren gok ik
Gratis demonstratie. Ik heb je wel Door yv.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen afhalen zou meer opleveren gok ik
Behulpzaam heet dat.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gratis demonstratie. Ik heb je wel Door yv.
En je handen uit je mouwen stekenquote:
Kan je nog wat van leren hequote:Op zondag 17 mei 2015 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kijk Yats eens hosselen. Gewoon je gegevens vrijgeven
Je hebt er geen vertrouwen in?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, al durf ik niet echt om hosseladvies te vragen aan Yats hoor. Babysteps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef xFriendx het volgende:
Oh dear....
Yvie....Zelfs dat gaat niet helpen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:04 schreef xFriendx het volgende:
Oh dear....
Yvie....warm gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Niet geil, gewoon warm. Want chocola is tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |