Was ik ook bijquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:21 schreef kciR het volgende:
Ik wel eens bij de Infadels gestaan toen ze net hun debuut uit hadden. Hele plaat gespeeld, maar ze hadden niet meer nummers voor hun toegift, die ze ook niet zouden doen. Maar iedereen riep om een toegift en ze wouden zelf ook nog wel door, dus toen maar de hitjes een tweede keer. Geniaal was dat.
Jup. Artistieke vrijheid kan je het ook niet meer echt op gooien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietWat is dat voor ontzettend onzin zeg
![]()
Ik heb het wel eens uitgezocht omdat ik het ook de domste tekst ooit vond maar kwam toen op lyrics sites die zeiden dat het "denser" was. Prima, dan viel de tekst beter te hachelen ondanks dat ik het verder een kutnummer vond/vind. Maar nu dit, wat een ontzettende bagger verklaring
![]()
Awesome.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Heufd het volgende:
Heel goed nieuws: 28 augustus nieuwe Beach House.
Wonderful.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Heufd het volgende:
waarom komen die altijd met een album in dezelfde periode als Best Coastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Heufd het volgende:
Hopelijk wel een beter album dan de nieuwe Best Coastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:32 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom komen die altijd met een album in dezelfde periode als Best Coast
Ik vind 'm wel erg goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:02 schreef Arn0 het volgende:
Hopelijk wel een beter album dan de nieuwe Best CoastWas best fan maar het nieuwe album..
Nee. Dus een prima album.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:20 schreef Felagund het volgende:
Die vorige is toch niet veel anders dan die daarvoor van Beach House?
Line-up van Werchter is goed dit jaar. Beter dan die van Pukkelpop zelfs, terwijl dat de laatste jaren andersom was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:27 schreef MaJo het volgende:
Conclusie van een dagje muziek luisteren:
De nieuwe Unknown Mortal Orchestra is awesome
The War on Drugs blijft kut
The Vaccines vallen eigenlijk best mee
Archives is wel een relaxte band maar gaat op een gegeven moment vervelen
Balthazar en Sufjan blijven mijn favoriete albums van het jaar
Nicolas Jaar vind ik maar niks
Mumford and Sons is de eerste helft top maar de tweede helft oersaai
Valt het erg op dat ik heb zitten inluisteren voor Werchter?
Archive staat er tussen hequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Line-up van Werchter is goed dit jaar. Beter dan die van Pukkelpop zelfs, terwijl dat de laatste jaren andersom was.
Vergeet Archive niet, geniale band
Death Cab ken je wel denk ik?
St. Paul...ook lekker
En The War on Drugs is kut? Verklaar je nader
Oja, Archive staat er tussenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Archive staat er tussen heDeath Cab is een van mijn favoriete bands dus die ga ik zeker checken
St Paul is toch de dj van Tivoli of ben ik in de war?
The War on Drugs: als ik Sting, Mark Knopfler of een andere willekeurige jaren 80 artiest wil horen zet ik die wel op. Ik vind het teveel jatwerk. En zijn stem trek ik slecht dus vandaag na 1,5 nummer het weer opgegeven
Iemand moest roepen dat het net de Dire Straits is he, doodsaai en zonder enige reuring.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Archive staat er tussen heDeath Cab is een van mijn favoriete bands dus die ga ik zeker checken
St Paul is toch de dj van Tivoli of ben ik in de war?
The War on Drugs: als ik Sting, Mark Knopfler of een andere willekeurige jaren 80 artiest wil horen zet ik die wel op. Ik vind het teveel jatwerk. En zijn stem trek ik slecht dus vandaag na 1,5 nummer het weer opgegeven
Even opgezocht, de dj van Tivoli heet DJ St Paul, verwarrendquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Oja, Archive staat er tussen
St Paul is blanke soul:
Hoe enthousiast jij bent over die eerste helft van het album van M&S, zo goed vind ik het oeuvre van War on Drugs. Live ook erg sterk.
Maar oei, dat album van M&S....dat is toch gewoon niet goed? Nog een flink stapje minder dan de vorige toch?
Is dit iets wat vaak gezegd wordt dan? Voor zover ik weet loopt iedereen er mee weg en ben ik de enige die het niets vind, ook in mijn omgeving. Dan ben ik dus uniek in mijn mening en sowieso geen meeloperquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand moest roepen dat het net de Dire Straits is he, doodsaai en zonder enige reuring.
Maar daar zit meteen het verschil, bij de Dire Straits val ik in slaap, bij The War on Drugs niet..
Ik heb het al heel vaak een slimme mix van Dire Straits en psychedelica genoemd, in stijl van Atze. Maar ik vind het dan ook wel tofquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even opgezocht, de dj van Tivoli heet DJ St Paul, verwarrendIk zal deze checken
Magnus (je edit) ga ik ook checken, vind dEUS tof dus ben benieuwd!
En smaken verschillen heIk trek die stem al slecht dus dan houdt het al op. Wat M&S betreft: het tweede album vind ik echt een ripoff van de eerste en daarom totaal oninteressant. Dit album slaan ze een hele andere richting in die me wel trekt maar dan halverwege vervallen ze weer in saaie nummers. Ik ben sowieso altijd meer van de uptempo nummers geweest en die zitten naar mijns inziens allemaal in de eerste helft van de cd. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik na nummer 8 steeds stop dus wie weet zijn de laatste nummers toch nog interessant
Het weet me niet genoeg te boeien in ieder geval.
[..]
Is dit iets wat vaak gezegd wordt dan? Voor zover ik weet loopt iedereen er mee weg en ben ik de enige die het niets vind, ook in mijn omgeving. Dan ben ik dus uniek in mijn mening en sowieso geen meeloperIk vind het niet boeiend omdat ik het echt een kopie vind van dingen die ik al ken en daarom weet het me niet te boeien. Dat anderen het wel goed vinden moeten ze zelf weten, mij boeit dat weer niet
Ah dat heb ik nog nooit gezien, ik lees hier ook niet altijd even trouw meequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het al heel vaak een slimme mix van Dire Straits en psychedelica genoemd, in stijl van Atze. Maar ik vind het dan ook wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |