Klinkt goed. Ben wel benieuwd naar die nieuwe plaat.quote:Op maandag 25 mei 2015 21:08 schreef Z het volgende:
Over Destoyer gesproken.
http://www.stereogum.com/1803221/destroyer-dream-lover/mp3s/
als je The Killers gaat dissen kom dan niet met de verkeerde tekst aan (die overigens door meer mensen zo gehoord wordt). Die zin is toch geen Engelse zin? Denk nou eens naquote:Op woensdag 20 mei 2015 09:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Hot Fuss was een aardige plaat. De rest driewerf kut. Stelletje jengelende mormonen. Ze mogen wat mij betreft linea recta al hun instrumenten inleveren na één van de domste vragen uit de popgeschiedenis: 'Are we human or are we dancer?'
'Misschien wel de beste band' zegt ie dan. Flikker toch op.
dat was echt wause shitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:58 schreef BoerBert het volgende:
Voorprogramma was ook lachen. Rende bij z'n eerste zangpartij alweer naar boven toe
Haha, ja ik wist wel dat z'n broer het voorprogramma zou zijn, anders was ik ook aardig verrast geweestquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat was echt wause shitik was er heilig van overtuigd dat het de zanger van umo zelf was totdat ik die op het balkon zag staan
Bleek het dus zijn broer te zijn die als twee druppels water op hem lijkt
![]()
Wel geinig dat ie altijd het publiek beschouwt. Bij Rotown stond ie aan de overkant van de straat naar de rij te kijken. Hij wordt ook door niemand herkend dan. Ik heb ze inmiddels 5x gezien dus zie hem altijd meteen
ja dat verbaasde me ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:05 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Haha, ja ik wist wel dat z'n broer het voorprogramma zou zijn, anders was ik ook aardig verrast geweest. Ook wel vaag om dan een remix van UMO te spelen
.
Haha, ja volgens mij ookquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja dat verbaasde me ookwaar zou hij aan gezeten hebben, paddo's of LSD?
en het was playback volgens mij
Was het maar zo'n feest. Dat is het dus niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
als je The Killers gaat dissen kom dan niet met de verkeerde tekst aan (die overigens door meer mensen zo gehoord wordt). Die zin is toch geen Engelse zin? Denk nou eens nahij zingt "are we human, or are we denser." Slaat nog steeds als een lul op een drumstel maar is tenminste grammaticaal wel correct
/einde wijsneusmodus
Zie post Tchock.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
als je The Killers gaat dissen kom dan niet met de verkeerde tekst aan (die overigens door meer mensen zo gehoord wordt). Die zin is toch geen Engelse zin? Denk nou eens nahij zingt "are we human, or are we denser." Slaat nog steeds als een lul op een drumstel maar is tenminste grammaticaal wel correct
/einde wijsneusmodus
niet veel slechte jaren sinds 1978quote:Op maandag 25 mei 2015 21:15 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Er zijn wat mij betreft niet veel slechte jaren sinds 2000
Ik hoorde laatst ergens dat toegiften iets typisch Europees zijn. Eigenlijk zijn toegiften ook gek. In een live show zit een opbouw en is een afgerond geheel en dan moeten je nog toegiften spelen. Ik hou er wel van als een band geen toegift doet. Zoals laatst bij Viet Cong, 8 nummers en klaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha, ja volgens mij ooken toetsen was ook niet live volgens mij
maar toch erg vermakelijk.
UMO idd ook goed. Wel karige toegift.
Ja, Laura Marling doet ook nooit een toegift. Wel een goed punt, toegiften zijn vaak geforceerd, mooier als de artiest spontaan terug komt door enthousiaste reacties.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Z het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ergens dat toegiften iets typisch Europees zijn. Eigenlijk zijn toegiften ook gek. In een live show zit een opbouw en is een afgerond geheel en dan moeten je nog toegiften spelen. Ik hou er wel van als een band geen toegift doet. Zoals laatst bij Viet Cong, 8 nummers en klaar.
Die hebben dan hun hele album gespeeld?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Z het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst ergens dat toegiften iets typisch Europees zijn. Eigenlijk zijn toegiften ook gek. In een live show zit een opbouw en is een afgerond geheel en dan moeten je nog toegiften spelen. Ik hou er wel van als een band geen toegift doet. Zoals laatst bij Viet Cong, 8 nummers en klaar.
Klopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hebben dan hun hele album gespeeld?
Al hebben ze ook nog een EP, dan kunnen ze nog steeds een toegift doen.
Ja, als je 8 nummers hebt snap ik het ook nog welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Z het volgende:
[..]
Helaas welquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:21 schreef BoerBert het volgende:
Het risico van gigs in Amsterdam he, artiesten die het niet meer helemaal op een rijtje hebben
Toetsen was gedeeltelijk live, met links sloeg ie wel wat akkoorden aan. Maar wat die rechterhand allemaal voor vage dingen deedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:21 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Haha, ja volgens mij ooken toetsen was ook niet live volgens mij
maar toch erg vermakelijk.
UMO idd ook goed. Wel karige toegift.
Nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Dat is het dus niet.
The Killers' Brandon Flowers continues to be frustrated by fans being frustrated with the lyrics to the chorus of his new single "Human." "Are we human, or are we dancer," Flowers sings, imploring that the ambiguous word is the grammatically-incorrect "dancer" and not "denser." "That sucks a bit. I don't like, 'Are we denser?' as an alternative," Flowers said. "I really care what people think but people don't seem to understand 'Human.' They think it's nonsense. But I was aching over those lyrics for a very long time to get them right." Part of that time aching was evidently spent reading books by Hunter S. Thompson, as Flowers himself has admitted the "dancer" line was inspired by the former Rolling Stone contributor. "It's taken from a quote by [author Hunter S.] Thompson," Flowers admitted last month when the confusion began. "'We're raising a generation of dancers,' and I took it and ran. I guess it bothers people that it's not grammatically correct, but I think I'm allowed to do whatever I want."
http://www.rollingstone.c(...)llers-human-20081119
Ik vind het vooral vervelend dat die toegiften zo ingebouwd zijn. Vroeger had ik het idee dat het wat spontaner was, dat ze het alleen deden als ze genoeg respons vanuit de zaal kregen. Nu komen ze al terug als de helft van de zaal weglooptquote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:06 schreef Z het volgende:
[..]
Was ik ook bijquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:21 schreef kciR het volgende:
Ik wel eens bij de Infadels gestaan toen ze net hun debuut uit hadden. Hele plaat gespeeld, maar ze hadden niet meer nummers voor hun toegift, die ze ook niet zouden doen. Maar iedereen riep om een toegift en ze wouden zelf ook nog wel door, dus toen maar de hitjes een tweede keer. Geniaal was dat.
Jup. Artistieke vrijheid kan je het ook niet meer echt op gooien.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
NietWat is dat voor ontzettend onzin zeg
![]()
Ik heb het wel eens uitgezocht omdat ik het ook de domste tekst ooit vond maar kwam toen op lyrics sites die zeiden dat het "denser" was. Prima, dan viel de tekst beter te hachelen ondanks dat ik het verder een kutnummer vond/vind. Maar nu dit, wat een ontzettende bagger verklaring
![]()
Awesome.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Heufd het volgende:
Heel goed nieuws: 28 augustus nieuwe Beach House.
Wonderful.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Heufd het volgende:
waarom komen die altijd met een album in dezelfde periode als Best Coastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:10 schreef Heufd het volgende:
Hopelijk wel een beter album dan de nieuwe Best Coastquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:32 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom komen die altijd met een album in dezelfde periode als Best Coast
Ik vind 'm wel erg goedquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:02 schreef Arn0 het volgende:
Hopelijk wel een beter album dan de nieuwe Best CoastWas best fan maar het nieuwe album..
Nee. Dus een prima album.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:20 schreef Felagund het volgende:
Die vorige is toch niet veel anders dan die daarvoor van Beach House?
Line-up van Werchter is goed dit jaar. Beter dan die van Pukkelpop zelfs, terwijl dat de laatste jaren andersom was.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:27 schreef MaJo het volgende:
Conclusie van een dagje muziek luisteren:
De nieuwe Unknown Mortal Orchestra is awesome
The War on Drugs blijft kut
The Vaccines vallen eigenlijk best mee
Archives is wel een relaxte band maar gaat op een gegeven moment vervelen
Balthazar en Sufjan blijven mijn favoriete albums van het jaar
Nicolas Jaar vind ik maar niks
Mumford and Sons is de eerste helft top maar de tweede helft oersaai
Valt het erg op dat ik heb zitten inluisteren voor Werchter?
Archive staat er tussen hequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Line-up van Werchter is goed dit jaar. Beter dan die van Pukkelpop zelfs, terwijl dat de laatste jaren andersom was.
Vergeet Archive niet, geniale band
Death Cab ken je wel denk ik?
St. Paul...ook lekker
En The War on Drugs is kut? Verklaar je nader
Oja, Archive staat er tussenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Archive staat er tussen heDeath Cab is een van mijn favoriete bands dus die ga ik zeker checken
St Paul is toch de dj van Tivoli of ben ik in de war?
The War on Drugs: als ik Sting, Mark Knopfler of een andere willekeurige jaren 80 artiest wil horen zet ik die wel op. Ik vind het teveel jatwerk. En zijn stem trek ik slecht dus vandaag na 1,5 nummer het weer opgegeven
Iemand moest roepen dat het net de Dire Straits is he, doodsaai en zonder enige reuring.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Archive staat er tussen heDeath Cab is een van mijn favoriete bands dus die ga ik zeker checken
St Paul is toch de dj van Tivoli of ben ik in de war?
The War on Drugs: als ik Sting, Mark Knopfler of een andere willekeurige jaren 80 artiest wil horen zet ik die wel op. Ik vind het teveel jatwerk. En zijn stem trek ik slecht dus vandaag na 1,5 nummer het weer opgegeven
Even opgezocht, de dj van Tivoli heet DJ St Paul, verwarrendquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Oja, Archive staat er tussen
St Paul is blanke soul:
Hoe enthousiast jij bent over die eerste helft van het album van M&S, zo goed vind ik het oeuvre van War on Drugs. Live ook erg sterk.
Maar oei, dat album van M&S....dat is toch gewoon niet goed? Nog een flink stapje minder dan de vorige toch?
Is dit iets wat vaak gezegd wordt dan? Voor zover ik weet loopt iedereen er mee weg en ben ik de enige die het niets vind, ook in mijn omgeving. Dan ben ik dus uniek in mijn mening en sowieso geen meeloperquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand moest roepen dat het net de Dire Straits is he, doodsaai en zonder enige reuring.
Maar daar zit meteen het verschil, bij de Dire Straits val ik in slaap, bij The War on Drugs niet..
Ik heb het al heel vaak een slimme mix van Dire Straits en psychedelica genoemd, in stijl van Atze. Maar ik vind het dan ook wel tofquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Even opgezocht, de dj van Tivoli heet DJ St Paul, verwarrendIk zal deze checken
Magnus (je edit) ga ik ook checken, vind dEUS tof dus ben benieuwd!
En smaken verschillen heIk trek die stem al slecht dus dan houdt het al op. Wat M&S betreft: het tweede album vind ik echt een ripoff van de eerste en daarom totaal oninteressant. Dit album slaan ze een hele andere richting in die me wel trekt maar dan halverwege vervallen ze weer in saaie nummers. Ik ben sowieso altijd meer van de uptempo nummers geweest en die zitten naar mijns inziens allemaal in de eerste helft van de cd. Eerlijkheid gebied te zeggen dat ik na nummer 8 steeds stop dus wie weet zijn de laatste nummers toch nog interessant
Het weet me niet genoeg te boeien in ieder geval.
[..]
Is dit iets wat vaak gezegd wordt dan? Voor zover ik weet loopt iedereen er mee weg en ben ik de enige die het niets vind, ook in mijn omgeving. Dan ben ik dus uniek in mijn mening en sowieso geen meeloperIk vind het niet boeiend omdat ik het echt een kopie vind van dingen die ik al ken en daarom weet het me niet te boeien. Dat anderen het wel goed vinden moeten ze zelf weten, mij boeit dat weer niet
Ah dat heb ik nog nooit gezien, ik lees hier ook niet altijd even trouw meequote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het al heel vaak een slimme mix van Dire Straits en psychedelica genoemd, in stijl van Atze. Maar ik vind het dan ook wel tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |