SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Deuce92 op 16-05-2015 21:04:09 ]
lol kan echt niet dealen met dikke mensen manquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd ook die bril en kapsel he, van die fatties
Whahah die gozer danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer wist ik nog niet dat ik allergisch voor garnalen was, vandaag wist degene die gekookt had niet dat trassi van garnalen wordt gemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar waarom 2e keer... iets met een ezel en steen en thee drinken en niet bemoeien
Whahaha iddquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Whahah die gozer danDamn, je kan zijn frustratie zelfs voelen
geef me 5 minuten en een sok.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van dat gekke broekje maar zou haar wel op mn gezicht laten zitten na haar leg dayquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou haar poesje leegslurpen nadat ze is volgespoten door 10 BBC's.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jammer van dat gekke broekje maar zou haar wel op mn gezicht laten zitten na haar leg day
mwehehquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap srs niet waarom FOK, in al z'n bangeilheid, btb nog laat posten. Het is toch gvd overduidelijk dat die jongen niet spoort.
wat heeft ie nu weer gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap srs niet waarom FOK, in al z'n bangeilheid, btb nog laat posten. Het is toch gvd overduidelijk dat die jongen niet spoort.
Hoe fucked up is het dat ik die aflevering niet zo schokkend vond?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mweheh
kreeg je strong btb feels bij louis?
ik hoop het niet, het is een troubled soul.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Bob maakt hoogstens zichzelf van kant. En als hij het een beetje snel doet scheelt dat de staat een hoop kosten.
Tja het is maar hoeveel je gewend bent. Ik was niet persé echt gechoqueerd van het gedrag van die mensen, maar meer van de reden dat ze daar zaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe fucked up is het dat ik die aflevering niet zo schokkend vond?
Klein holy shit ik ben te veel gewend-momentje.
Ja gewoon weigeren te geloven dat ze mentally ill zijn ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tja het is maar hoeveel je gewend bent. Ik was niet persé echt gechoqueerd van het gedrag van die mensen, maar meer van de reden dat ze daar zaten.
Die ouwe vrouw had gewoon een vrouw in de bus neergestoken met een kinderschaar en ontkende nog alles.
Fucking ziek ook, die guy die zijn eigen pa had vermoord. Of die ouwe donkere man die op zijn eerdere verlof 2 mensen in een kroeg had vermoord. Die accepteren trouwens wel dat ze mentally ill waren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja gewoon weigeren te geloven dat ze mentally ill zijn ook.
UFFFFFquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien. Not impressed.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:45 schreef Deuce92 het volgende:
Heb jij de dickpic gemist, clumsy? Anders zou je weten dat die grap nergens op slaat.
Lol heb je dat hele filmpje wel eens gezien?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
bob is gewoon een act. Net als Dima met zijn strugglesquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Bob maakt hoogstens zichzelf van kant. En als hij het een beetje snel doet scheelt dat de staat een hoop kosten.
Dat is ook van deze toch? Heb de video nog niet gezien, ken alleen deze plaatjequote:Op zondag 17 mei 2015 07:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol heb je dat hele filmpje wel eens gezien?
ilerminatyquote:Op zondag 17 mei 2015 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf derde duiker die daar overlijdt staat er. Wat zit er in die tanker?
Ze zijn ook pas 10 jaar aan het verbouwen ofzoquote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef VMSDKR het volgende:
Man man man wat een pauperstad dat Arnhem, meest onoverzichtelijke kutstation dat ik ooit heb gezien.
Hey Henk.
'Bleek daar te spelen'quote:Op zondag 17 mei 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik was er twee weken geleden ofzo, bleek AC/DC in het gelredome te spelen. Heel die stad overlopen met verlepte rockers. Niet normaal.
Ja die ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is ook van deze toch? Heb de video nog niet gezien, ken alleen deze plaatje
[ afbeelding ]
zeker harde film gekquote:Op zondag 17 mei 2015 13:24 schreef V1z0R het volgende:
straks naar Mad Max, iemand hier 'm al gezien?
Hoezo onoverzichtelijk? Heb je het richtingsgevoel van een vrouw ofzo? Trap af naar beneden vanaf het perron, richting uitgang linksaf stad in, rechtsaf naar busstation. Zo ingewikkeld is het nietquote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef VMSDKR het volgende:
Man man man wat een pauperstad dat Arnhem, meest onoverzichtelijke kutstation dat ik ooit heb gezien.
Hey Henk.
Henk, Arnhem heeft best toffe delen, maar je kunt niet ontkennen dat dat station echt een gi-gan-ti-sche flop is.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo onoverzichtelijk? Heb je het richtingsgevoel van een vrouw ofzo? Trap af naar beneden vanaf het perron, richting uitgang linksaf stad in, rechtsaf naar busstation. Zo ingewikkeld is het niet.
Maar goed, iemand die met de trein komt en dan mekkert over het level pauperness is wel beetje pot verwijt ketel.
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat t niet zo ingewikkeld is. Je hebt 2 keuzes. Of de stad in of naar het busstation.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Henk, Arnhem heeft best toffe delen, maar je kunt niet ontkennen dat dat station echt een gi-gan-ti-sche flop is.
ben benieuwdquote:Op zondag 17 mei 2015 13:26 schreef seto het volgende:
[..]
zeker harde film gek
middenstuk is wel beetje traag en had hem iets bloederiger verwacht, maar hij blijft tof
Ron fucking Swansonquote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Parcs and recreation.
Holy shit had dit eerder moeten zien
hey cc ben jij dat op die plaatjequote:Op zondag 17 mei 2015 13:40 schreef clumsy_clown het volgende:
tfw je op sweatpants-sunday ff boodschappen gaat doen en een collega tegenkomt
[ afbeelding ]
haha wat vreselijk foutquote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef seto het volgende:
had hem hiervandaan
GC / wat is ACN groep precies?
wist niet eens dat je die MLM shit hier ook had
daar hoor je mij niet overquote:Op zondag 17 mei 2015 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En de mannenhanden. En adamsappel. En piemel.
Het Crip post jij ook eens sexy meid dan, eentje met een beetje ass..quote:
Asjequote:Op zondag 17 mei 2015 17:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het Crip post jij ook eens sexy meid dan, eentje met een beetje ass..
Denk het niet. Volgens mij zijn het van die neptieten die amper bewegen.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze kan zichzelf vast knock out slaan met haar boobs. Zit bijna bij dr kin.
Soms zijn neptieten wel mooi van die natuurlijke. Een booblift is nog mooier maar zo alsof ze bijna gaan knappen begrijp ik nooit waarom ze dat doen..quote:Op zondag 17 mei 2015 17:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk het niet. Volgens mij zijn het van die neptieten die amper bewegen.
Zo te zien ben jij een expert.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Soms zijn neptieten wel mooi van die natuurlijke. Een booblift is nog mooier maar zo alsof ze bijna gaan knappen begrijp ik nooit waarom ze dat doen..
Nee heb gwn boobs die 50% vet zijn. Ik diss gewoon meiden met een mooi figuur op het internet omdat ik jaloers ben.quote:
Maakt niet uit waar ze van gemaakt zijn, als ze maar lekker zijn. Zo zie ik het.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee heb gwn boobs die 50% vet zijn. Ik diss gewoon meiden met een mooi figuur op het internet omdat ik jaloers ben.
Oke niet op haar boobs tho.
Wat heeft richtingsgevoel te maken met hoe kaolodebiel dat station is ingericht lol. Ik stond eerst aan de hele fucking andere kant van het station omdat de pijltjes daarheen wezen. Mam had gratis reizen-kaartjes. Wat moet ik dan, zeggen dat ik met de auto ga? HENK?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoezo onoverzichtelijk? Heb je het richtingsgevoel van een vrouw ofzo? Trap af naar beneden vanaf het perron, richting uitgang linksaf stad in, rechtsaf naar busstation. Zo ingewikkeld is het niet.
Maar goed, iemand die met de trein komt en dan mekkert over het level pauperness is wel beetje pot verwijt ketel.
Ben je aan de bovenzijde het station uitgelopen? Want de tunnel onder de sporen door lijkt me niet heel ingewikkeld als je er voor de eerste keer komt?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat heeft richtingsgevoel te maken met hoe kaolodebiel dat station is ingericht lol. Ik stond eerst aan de hele fucking andere kant van het station omdat de pijltjes daarheen wezen. Mam had gratis reizen-kaartjes. Wat moet ik dan, zeggen dat ik met de auto ga? HENK?
Anyway, verder wel leuk stadje. Heuveltje dit bosje zus dierentuintje zo, restaurantje hier, zonnetje daar.
Doe ze bij Delphi maar even de groetjes van Giannis en Ioanna volgende keer, dan weten ze het wel.
Turken en Arabieren gaan toch ook niet samen?quote:Op zondag 17 mei 2015 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo hoeveel kilo zou ik moeten afvallen om straks in Dubai me te laten verwennen door zo'n Arabier?
^ ditquote:Op zondag 17 mei 2015 13:34 schreef seto het volgende:
lol
alleen boze nerds die hem niet hebben gezien denken dat
alien en aliens zijn zeker ook zwaar feministische films
Is dat zo? Weet nietquote:Op zondag 17 mei 2015 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Turken en Arabieren gaan toch ook niet samen?
Lol die 2e dat is die gozert uit Kickass.quote:Op zondag 17 mei 2015 19:16 schreef Deuce92 het volgende:
Hey G.R.S.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgensmij houden die van dikke chicks daarquote:Op zondag 17 mei 2015 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Yo hoeveel kilo zou ik moeten afvallen om straks in Dubai me te laten verwennen door zo'n Arabier?
kkgoor manquote:Op zondag 17 mei 2015 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
De Plus heeft blijkbaar een nieuw assortiment.
[ afbeelding ]
Je ziét ze gewoon hun speech houden, de hippies die trots verkondigen dat ze al allerlei gerechten met kakkerlakken hebben gemaakt, want sja, in Afrika doen ze het er toch ook zo goed op, en het is een stuk beter voor het milieu dan een biefstukje en uiteindelijk smaakt het allemaal naar kip, toch?![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je moet iets om al die gelukszoekers naar Nederland te lokkenquote:Op zondag 17 mei 2015 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziét ze gewoon hun speech houden, de hippies die trots verkondigen dat ze al allerlei gerechten met kakkerlakken hebben gemaakt, want sja, in Afrika doen ze het er toch ook zo goed op, en het is een stuk beter voor het milieu dan een biefstukje en uiteindelijk smaakt het allemaal naar kip, toch?![]()
![]()
![]()
![]()
.
/beargryllsmodequote:Op zondag 17 mei 2015 19:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
.
Verbaast me, normaal sta je bekend om je diepzinnigheid en hoge intellect.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:13 schreef Fripsel het volgende:
Pff cc dat is veel te diepe stof voor op de zondagavond.
Jij houdt niet van diep op de zondagavond?quote:Op zondag 17 mei 2015 20:13 schreef Fripsel het volgende:
Pff cc dat is veel te diepe stof voor op de zondagavond.
Ik hou alleen van een bepaald soort diep, snap je.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Jij houdt niet van diep op de zondagavond?
Haha, bepaald. Ik snap je.quote:Op zondag 17 mei 2015 20:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik hou alleen van een bepaald soort diep, snap je.
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zou wel iets laten verdwijnen in een van hen.
Je komt niet aan mijn fetisj!! Praat niet over voyeurisme als je er geen klote vanaf weet. Praat niet over mijn fetisj of mij persoonlijk als je er godverdomme helemaal geen kut vanaf weet. Blijf weg van dat soort shit want anders kom je dat maar in mijn gezicht zeggen!!!!quote:Op zondag 17 mei 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je het rukkertje in de hoek zou zijn die de camera mag bedienen als hij braaf doet.
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je het rukkertje in de hoek zou zijn die de camera mag bedienen als hij braaf doet.
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 mei 2015 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Seto
Zo erg als je bedenkt dat die jongen waarschijnlijk echt dacht dat het een date was. Hahha zo pijnlijk
hey maak Seto niet belachelijk als hij er niet is om zich te verwerenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:19 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Seto
Zo erg als je bedenkt dat die jongen waarschijnlijk echt dacht dat het een date was. Hahha zo pijnlijk
Je moet niks hoor. Je kan ook het contact gewoon verbrekenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:30 schreef seto het volgende:
ben nog nooit gefriendzoned
wel paar keer een meid moeten friendzonen
Ja lol, bij die kiosk.quote:Op zondag 17 mei 2015 18:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ben je aan de bovenzijde het station uitgelopen? Want de tunnel onder de sporen door lijkt me niet heel ingewikkeld als je er voor de eerste keer komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey c_cfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Ja want stel je voor dat je gewoon wat op je kcal let en gaat bewegen.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
brb ff voor de kankerpatiënt-look gaan.
quote:Op zondag 17 mei 2015 22:28 schreef Beach het volgende:
Die gozer heeft een exorcisme nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey c_c
Neeeee, is dit echt?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
brb ff voor de kankerpatiënt-look gaan.
Doe niet zo belachelijk sapquote:Op zondag 17 mei 2015 22:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja want stel je voor dat je gewoon wat op je kcal let en gaat bewegen.
Antwoord:quote:So just so we're clear, being morbidly obese is not unhealthy. Not even people so fat that they literally can't get out of bed are unhealthy, and any health problems they might be having are not because of their weight. Am I on the right track?
Volgende antwoordquote:Fat is not automatically unhealthy, and the illnesses that are commonly attributed to being fat are scientifically demonstrated to be correlated with fatness. Since there is no illness that only fat people get, or even that fat people get hugely more often than thin people (it’s usually something like 5%-20% more often, depending on the illness and the study, as findings vary; there’s nothing that fat people are 200% more likely to get than thin people), and since absolutely no mechanism has been found by which fat causes any of these illnesses, yeah, we’re going to say that fat doesn’t cause them.
What does demonstrably happen a lot is that people who have certain serious health problems put on a lot of weight.
If a person is both fat and can’t get out of bed because they’re unhealthy, you, as a bigot, are assuming that their poor health is because they’re fat, without ever examining the possibility that they might be fat because of their health problems, or that their health and their fat might be unrelated. Hell, without ever asking them, because you assume you know.
But you don’t actually care about actual fat people who are actually unhealthy. You care about the idea that fat people must be unhealthy, and must be unhealthy because they are fat. If you actually gave a fuck about fat people who are unhealthy, you would fucking ask them what’s wrong, and not judge them without knowing. Or, even better, you’d mind your own damn business, and offer to help them out instead.
You don’t care. You’re just a fucking troll. You’re not interested in understanding what we’re talking about, not interested in helping people who are in ill health, not interested in learning anything. You’re using entirely hypothetical fat unhealthy people as a fucking prop for your prejudices.
Fuck off.
HOE KAN DIT? HOE GELOVEN ZE DIT?quote:I am only speaking for myself in this response.
I’ve often wondered if my fat is actually like… my body’s way of preparing for war. I’m very ill. I don’t consider myself unhealthy. I consider myself ill. I have diseases and medical conditions. And, as they have progressed and I’ve put on weight, I swear it’s self-defense.
My illnesses and medications leave me without any appetite, near-constant nausea, and chronic diarrhea. I have massive vitamin and mineral deficiencies. I sleep a lot due to my medications. But my weight never changes. Not since it reached this number in the spring of 2014. It’s like my body has found its desired point and just… stays there.
I feel that, if I were admitted to the hospital for a prolonged period, I’d have the cushion to lose 30-50lbs (as happened when I was in the hospital for my gallbladder removal). In a way, being overweight is advantageous to me because it gives me that buffer during those times when I am hospitalized for days at a time due to my various conditions. I want to point out there are a lot of studies that show fatter individuals survive catastrophic medical issues better than their thinner counterparts (such as heart attacks, strokes, cancer). Obese patients just simply respond better to treatment.
It happens so often, we even have a name for it: the Obesity Paradox. But, it’s really only a paradox because so many people want to believe that the fat causes these issues in the first place (again, correlation does not mean causation). In my case, I feel being fat has, indeed, helped me survive my illnesses, enduring the medical treatments better, while still maintaining some quality of normality. So, I feel my fat is part of what actually makes me healthy, not unhealthy.
We’ve posted more articles than I can count about how the excuses surgeons give for not wanting to operate on fat patients is about never having bothered to learn to do so safely. Never having developed solid anesthesia guidelines, never having trained on fat corpses in meds school, never having developed the tools to hold fatty tissue out of the way.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou gewoon serieus bijna hopen dat die Tess Munster of hoe heet ze gewoon op haar 31e neervalt door een hartaanval en dat die chirurg dan zegt "Hey weet je waarom dat komt? Omdat je een fucking dik zwijn bent. Je weegt net zoveel als 4 normale vrouwen viesdik wijf"
Misschien dat ze het dan snappen
Ik zou het persoonlijk tof vinden als ze haar met een harpoen neerknallen.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou gewoon serieus bijna hopen dat die Tess Munster of hoe heet ze gewoon op haar 31e neervalt door een hartaanval en dat die chirurg dan zegt "Hey weet je waarom dat komt? Omdat je een fucking dik zwijn bent. Je weegt net zoveel als 4 normale vrouwen viesdik wijf"
Misschien dat ze het dan snappen
Ik kan me er niet toe zetten dit te lezen na die eerste zin alquote:Op zondag 17 mei 2015 22:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Shiit, deze is het lezen waard.
Vraag:
[..]
Antwoord:
[..]
Volgende antwoord
[..]
HOE KAN DIT? HOE GELOVEN ZE DIT?
Ik ga dit voortaan lezen als ik een craving heb. Goed voor de lachspieren ook.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:52 schreef Sapstengel het volgende:
Whahahah dat ze het ook gewon geloven he.. hoe delusional
Dit is ook een goede btw http://www.reddit.com/r/fatpeoplehate
Ben jij echt zo dik dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga dit voortaan lezen als ik een craving heb. Goed voor de lachspieren ook.
13,6 dagen.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:36 schreef Questular het volgende:
Dit jaar nog maar 328 uur wat ik aan verlof kan opnemen.....
Nee hoor, die leeft nogquote:Op maandag 18 mei 2015 10:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die is paar jaar geleden al neergevallen.
oh wacht ik dacht dat dit die zingende zeug was:quote:
Vertel, vertel..quote:
waarom moet je liegen op internet vriend? je lijkt etha welquote:Op maandag 18 mei 2015 12:08 schreef Questular het volgende:
Aha maar ik heb tenminste een chick, komt vanzelf wel hoor
Dat soort feministen mag een enkeltje Afghanistan krijgen en daar lekker gaan klagen over cis white male enz.quote:
dagelijks teletext-app op smartphone gebruiken masterracequote:
goh meid wat hebben we het weer zwaarquote:Op maandag 18 mei 2015 12:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog maar 16 patiënten.
Dan wel weer twee dagen vrij, dat dan weer wel.
Sowieso altijd ff checken als ik op de plee zit.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:45 schreef fathank het volgende:
[..]
dagelijks teletext-app op smartphone gebruiken masterrace
Omdat ie dood is?quote:Op maandag 18 mei 2015 13:37 schreef Ethanolic het volgende:
Teletext lol. Daar kijkt mn opa van 93 niet eens meer op.
Die ouwe Rossi gister ook weer vanaf P7 naar P2. Vermakelijke race weer.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:15 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)quez_en_iannone.html
hey beach
Tot nu toe viel alleen Jerez tegen.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Die ouwe Rossi gister ook weer vanaf P7 naar P2. Vermakelijke race weer.
'ben al 4 weken van de drugs af'quote:Op maandag 18 mei 2015 14:25 schreef Dimachaerus het volgende:
KLB / Tienermoeders op Facebook Godver.
Vond het geweldig van Iannone met die schouder dat hij nog zo kon vechten.quote:Op maandag 18 mei 2015 14:15 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)quez_en_iannone.html
hey beach
Je had een hele site/hype met oude kunstwerken met commentaar erbij, ik kom er niet meer op en vind dat ernstig irritantquote:
Die fout in de eerste ronde ook in de chicanequote:Op maandag 18 mei 2015 14:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Vond het geweldig van Iannone met die schouder dat hij nog zo kon vechten.
Marquez weer (te)veel op het randje.
Deze?quote:Op maandag 18 mei 2015 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je had een hele site/hype met oude kunstwerken met commentaar erbij, ik kom er niet meer op en vind dat ernstig irritant
Hahhaha zo erg he. Je kunt ook direct de checklist afgaan.quote:
fripsel rockt die kpk-tje (kort pittig kapseltje)quote:Op maandag 18 mei 2015 15:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dat Fripsel, die met dat blauwe haar?
Dat been knapt bijna onder dat gewichtquote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
En ook gewoon claimen dat ze healthy en confident zijnals je niet zonder hulp op kunt staan ben je gewoon gehandicapt. Ook in het hoofd in haar geval.
valt nog mee dat ze geen hakken dragen, dat ziet er helemaal niet uitquote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat been knapt bijna onder dat gewicht
Lekker cardio'en bollequote:Op maandag 18 mei 2015 16:07 schreef Ethanolic het volgende:
Wat een heerlijk weer. Ben echt Kankertje blij dat ik vanmorgen fietsend naar mijn werk ben gegaan.
Hey randy hou je muil of ik geef je kk klappequote:Op maandag 18 mei 2015 16:31 schreef seto het volgende:
hey Ivo je hebt zo'n heel handige dienst waar je kan zien wat voor weer het wordt vandaag
kom je dan op de fiets?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey randy hou je muil of ik geef je kk klappe
zeg ik ook elk jaarquote:Op maandag 18 mei 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, ik wil niet overdrijven ofzo he, maar 2015 wordt echt allememachies hard mijn jaar.
saudi geworden?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens, ik wil niet overdrijven ofzo he, maar 2015 wordt echt allememachies hard mijn jaar.
Ga jij dat maar eens aan de binnenkant van je ogen bekijken he.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |