SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Deuce92 op 16-05-2015 21:04:09 ]
lol kan echt niet dealen met dikke mensen manquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd ook die bril en kapsel he, van die fatties
Whahah die gozer danquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste keer wist ik nog niet dat ik allergisch voor garnalen was, vandaag wist degene die gekookt had niet dat trassi van garnalen wordt gemaaktquote:Op zaterdag 16 mei 2015 17:58 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar waarom 2e keer... iets met een ezel en steen en thee drinken en niet bemoeien
Whahaha iddquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Whahah die gozer danDamn, je kan zijn frustratie zelfs voelen
geef me 5 minuten en een sok.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jammer van dat gekke broekje maar zou haar wel op mn gezicht laten zitten na haar leg dayquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou haar poesje leegslurpen nadat ze is volgespoten door 10 BBC's.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jammer van dat gekke broekje maar zou haar wel op mn gezicht laten zitten na haar leg day
mwehehquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap srs niet waarom FOK, in al z'n bangeilheid, btb nog laat posten. Het is toch gvd overduidelijk dat die jongen niet spoort.
wat heeft ie nu weer gedaanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap srs niet waarom FOK, in al z'n bangeilheid, btb nog laat posten. Het is toch gvd overduidelijk dat die jongen niet spoort.
Hoe fucked up is het dat ik die aflevering niet zo schokkend vond?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mweheh
kreeg je strong btb feels bij louis?
ik hoop het niet, het is een troubled soul.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Bob maakt hoogstens zichzelf van kant. En als hij het een beetje snel doet scheelt dat de staat een hoop kosten.
Tja het is maar hoeveel je gewend bent. Ik was niet persé echt gechoqueerd van het gedrag van die mensen, maar meer van de reden dat ze daar zaten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe fucked up is het dat ik die aflevering niet zo schokkend vond?
Klein holy shit ik ben te veel gewend-momentje.
Ja gewoon weigeren te geloven dat ze mentally ill zijn ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tja het is maar hoeveel je gewend bent. Ik was niet persé echt gechoqueerd van het gedrag van die mensen, maar meer van de reden dat ze daar zaten.
Die ouwe vrouw had gewoon een vrouw in de bus neergestoken met een kinderschaar en ontkende nog alles.
Fucking ziek ook, die guy die zijn eigen pa had vermoord. Of die ouwe donkere man die op zijn eerdere verlof 2 mensen in een kroeg had vermoord. Die accepteren trouwens wel dat ze mentally ill waren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja gewoon weigeren te geloven dat ze mentally ill zijn ook.
UFFFFFquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:40 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezien. Not impressed.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:45 schreef Deuce92 het volgende:
Heb jij de dickpic gemist, clumsy? Anders zou je weten dat die grap nergens op slaat.
Lol heb je dat hele filmpje wel eens gezien?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:18 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
bob is gewoon een act. Net als Dima met zijn strugglesquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Bob maakt hoogstens zichzelf van kant. En als hij het een beetje snel doet scheelt dat de staat een hoop kosten.
Dat is ook van deze toch? Heb de video nog niet gezien, ken alleen deze plaatjequote:Op zondag 17 mei 2015 07:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lol heb je dat hele filmpje wel eens gezien?
ilerminatyquote:Op zondag 17 mei 2015 10:25 schreef Sapstengel het volgende:
Wtf derde duiker die daar overlijdt staat er. Wat zit er in die tanker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |