Dat de meeste mensen gewoon een goed stabiel inkomen genereren via mij, geen gouden bergen, gewoon een mooi stabiel inkomen.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tientallen. En de meesten zijn supertevreden en verdienen ook een full time salaris met part time werken.
Had C&A niet af en toe een kledinglijn van bekende ontwerpers?quote:Op maandag 11 mei 2015 17:18 schreef Marsenal het volgende:
Ik wil van de ACN-ers graag een reactie op de C&A-kostuums beschuldiging.
Nou, wat een held ben je.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat de meeste mensen gewoon een goed stabiel inkomen genereren via mij, geen gouden bergen, gewoon een mooi stabiel inkomen.
Allerminst. Ik heb mijn bezwaren zeer duidelijk geformuleerd, en je lijkt geen enkel inhoudelijk weerwoord te hebben tegen deze bezwaren.quote:Op maandag 11 mei 2015 17:26 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon jaloers. Jammer.
Zou kunnen.. maar toch kun je geld verdienen ermee. Alleen zuiver is het niet. Er hangt wel degelijk een MLM constructie aan, die ACN heel vriendelijk 'relatiemarketing' noemt. Dat klinkt wat minder negatief.quote:
Loverboy alert...quote:Op maandag 11 mei 2015 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
"Work hard for what you want because it won't come to you without a fight. You have to be strong and courageous and know that you can do anything you put your mind to. If somebody puts you down or criticizes you, just keep on believing in yourself and turn it into something positive."
"Nothing but a (g-thang) young professional"
"If it was easy, everybody would be able do it."
Losers.
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
"Work hard for what you want because it won't come to you without a fight. You have to be strong and courageous and know that you can do anything you put your mind to. If somebody puts you down or criticizes you, just keep on believing in yourself and turn it into something positive."
Losers.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:58 schreef Robuust-koekje het volgende:
Ge-wel-dig de comments, het klopt ook allemaal
Formeel uitgenodigt worden door kennis: ja
Ze lopen allemaal in een c&a pak: ja
Ze doen allemaal alsof ze een super eigen bedrijf hebben: ja
Constant facebook posts over hoe geweldig het is: ja
Allemaal mensen proberen binnen te halen en constant posten dat het "team" weer o zo goed bezig is met hun natte pakjes aan: ja
Ik ga stuk hier![]()
![]()
Jep, richten zich tegenwoordig wat meer op sportvoeding.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:58 schreef Geralt het volgende:
Bestaat Herbalife eigenlijk nog tegenwoordig?
quote:Op maandag 11 mei 2015 16:48 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tientallen. En de meesten zijn supertevreden en verdienen ook een full time salaris met part time werken.
Exact de nonsens waarmee mensen in die schema's worden gelokt jaquote:Op maandag 11 mei 2015 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Losers.
quote:Op maandag 11 mei 2015 18:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kijk weer iemand zonder argument. Haters gonna HATE
quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef boyzondermans het volgende:
[..]
nee je snapt het systeem gewoon niet
quote:Op maandag 11 mei 2015 15:25 schreef Pokkelmans het volgende:
Eventuele kritiek wordt verworpen met "maar je snapt het systeem niet"
Is dat jullie enige argument? Kneus.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef boyzondermans het volgende:
[..]
Echt he, overtuigd van hun systeem maar kritiek of vragen pareren ze enkel met holle one-linersquote:Op dinsdag 12 mei 2015 00:17 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Is dat jullie enige argument? Kneus.
Dit inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2015 08:09 schreef Wotte het volgende:
[..]
Echt he, overtuigd van hun systeem maar kritiek of vragen pareren ze enkel met holle one-liners![]()
Als het nou zo'n fantastisch verdienmodel was, dan hadden ze het wel goed onderbouwt kunnen uitleggen. Leg mij eens uit waarom ik in godsnaam 500 euro wil betalen voor een subdomein van acn met een dertien in een dozijn webshop. Terwijk ik voor 500 euro ook een heel degelijke afflitatie website in de telecom/gwl branche kan opzetten ?
Oh nu wil ik ook echt graag bij ACN werkenquote:Op maandag 11 mei 2015 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Losers.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:52 schreef Robuust-koekje het volgende:
[..]
Oh nu wil ik ook echt graag bij ACN werken
Kan ik ook een foto maken van mijn derderangs pak terwijl ik kijk alsof ik moet poepen.
Dan ben ik wel hét mannetje met mijn comissie van 150 euro
Ik zal alvast even een huurauto aanvragen en mijn facebook updaten, bedankt!
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:51 schreef LorM het volgende:
Zo herkenbaar dit allemaal. Ik ben ook eens naar een bijeenkomst gevraagd door een kennis. Kom je daar in een zaaltje met bijna allemaal mocro's met inderdaad een C&A pak aan. Allemaal ondernemers die een passief inkomen aan het opbouwen zijn met hun eigen "business". Zo'n spijt dat ik mee was gegaan toen ik daar zat, tussen de 'potentiële ACN ondernemers' (veel van die uitkeringskoppen). Achteraf gezien moet ik er nog wel eens om lachen.
Ik snap het wel, maar het is gewoon kut.quote:Op maandag 11 mei 2015 22:25 schreef boyzondermans het volgende:
[..]
ja ik dacht dat iedereen hier wel bekend is met de term sarcasme maar okequote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar het is gewoon kut.
Beetje inleg betalen om vervolgens door saaie acquisitie maar een paar centen bij elkaar te grabbelen en jezelf dan succesvol noemen. Gewoon dom werk, maar ieder z'n meug.
Nee.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 20:27 schreef boyzondermans het volgende:
[..]
ja ik dacht dat iedereen hier wel bekend is met de term sarcasme maar oke
Of ben jij te dom om het te snappen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 03:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Verve is ook zoiets. Die maken het nog bonter met een idioot ingewikkeld systeem met bronze dit silver zo cycle zus en bmw certified zo.
JA LEG HET DAN GODVERDOMME GEWOON EENS GOED UITquote:Op donderdag 14 mei 2015 03:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Of ben jij te dom om het te snappen?
Ik was wijs genoeg om weg te lopen bedoel je.quote:Op donderdag 14 mei 2015 03:21 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Of ben jij te dom om het te snappen?
ja klopt vemma is hetzelfde maar dan ander productquote:Op donderdag 14 mei 2015 03:15 schreef Straatcommando. het volgende:
Verve is ook zoiets. Die maken het nog bonter met een idioot ingewikkeld systeem met bronze dit silver zo cycle zus en bmw certified zo.
quote:Op maandag 11 mei 2015 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Losers.
Wat maakt dat jou nou uit man klapjostiquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef Aethereal het volgende:
Tering wat veel kut kicks tegenwoordigkunnen die users geen kick van het forum krijgen
Dit is niet echtquote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:00 schreef DonJames het volgende:
Voor de mensen die wel eens naar zo'n bijeenkomst zijn geweest, is dat ongeveer net zo gaaf als het openingsfeestje van MIEC?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |