Streekgenoten van je?quote:
Yup. Die eerder genoemde 2e van links was voorheen eigenaar van oefenruimtes en een opnamestudio waar ik vroegah oefende en 1e demo's opnam.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Streekgenoten van je?
Stand #1323
Mark 1
pipster 3
MadMaster 4
cafca 5
methodmich 2
beregd 2
Blogman 3
Casiotone 2
bartrid 2
tong80 1
Weezerbutler 1
n00biedoobiedoo 2
lubje25 2
Arn0 1
Omgekomen bezoekers tijdens een concert?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De jongens van Pearl Jam zijn groot fan van The Who en hebben live al enorm veel Who-covers gedaan.
Welk onfortuinlijk feit hebben deze 2 bands gemeen?
Yup. Pearl Jam 9 doden bij Roskilde 2000, The Who 11 bij een concert (soundcheck eigenlijk) in Cincinatti in 1979...quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omgekomen bezoekers tijdens een concert?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een vrij lege plek in een fok forum-post?
En, belangrijker, binnenkort het complete werk van The Tapes in een 5 CD-box.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:36 schreef belsen het volgende:
Dat is het Re label van Excelsior, die geven oude platen uit (o.a. Serenes, Hallo Venray en Daryll-Ann).
Inderdaad.quote:
Ik ben dus niet de enige.quote:
De band kwam ook voor een groot gedeelte overeen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige.
Zelfs de haardracht en kleding komt vrijwel overeen...
quote:McLaren persuaded guitarist Matthew Ashman, bassist Leigh Gorman and drummer David Barbarossa (also known as Dave Barbe), of the then line-up of Adam and the Ants to leave the founder of the band Adam Ant and form a new group.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 21:18 schreef belsen het volgende:
[..]
De band kwam ook voor een groot gedeelte overeen.
[..]
Nee, tot mijn eigen verbazing dus niet, heb de link tussen die 2 nooit geweten, terwijl ik van beide wel LP's heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige voorstad die ik ken is Salford.quote:Op woensdag 27 mei 2015 22:44 schreef WeezerButler het volgende:
[..]![]()
Wel een voorstad van Manchester.
Stand #1323quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Macclesfield? Daar komen ze vandaan volgens mij. Het lokale tourist office teert er in ieder geval nog steeds op...
Stand #1323quote:
Rond dezelfde tijd als Joy División. ...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:43 schreef belsen het volgende:
Daar kan ik geen chocolade van maken... Iets met jaartallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |