Dan houden we dus alleen het volstrekt pacifistische geloof in kookiemonster over.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:04 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, alleen die van een kwaadaardige ideologie.
Terechte keuze, waren wij maar zo verstandig.
Werkt elders toch ook prima ?quote:Op zondag 17 mei 2015 02:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wel goed plan, als extremisten aan de rand van het dorp een bord zien staan met 'islam verboden' zullen ze zich wel twee keer bedenken.
Precies, kom we gaan ons gedragen zoals Saoedie Arabie. Goed idee van Kassamiep!quote:Op zondag 17 mei 2015 08:44 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Werkt elders toch ook prima ?
[ afbeelding ]
Respect voor dat soort borden moet natuurlijk wel 2 kanten op gaan.
En gaan we dat dan alleen met de islam doen? Of gaan we ook die pedofielen club in Rome inperken?quote:Op zondag 17 mei 2015 02:50 schreef ems. het volgende:
Verbieden lijkt me contraproductief. Gewoon flink inperken.
Ah, sorry. Ik wist niet dat de overweldigende meerderheid van de moslims tegen dit soort segregatie was en dat het alleen een klein groepje gekkies in SA betreft. Stomme westerse media laat de massale protesten ook nooit zien hequote:Op zondag 17 mei 2015 08:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, kom we gaan ons gedragen zoals Saoedie Arabie. Goed idee van Kassamiep!
Snap je vergelijking niet? Dat bord houdt mensen niet tegen hoor. Dat hangt boven de weg, het blokkeert de weg niet. Genoeg niet-moslims die er schijt aan hebben en op blogs hun foto's posten.quote:Op zondag 17 mei 2015 08:44 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Werkt elders toch ook prima ?
[ afbeelding ]
Respect voor dat soort borden moet natuurlijk wel 2 kanten op gaan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan was Nederland een grote vuilnisbelt geweest, omdat wij toen te beroerd waren om de handen uit de mouwen te steken voor dit soort banen.
Dit is uiteraard allemaal achteraf gelul.
Ik wist niet dat de gemiddelde moslim het voor het zeggen had in SA. Maar nogmaals, goed idee, laten we hier hetzelfde doen! Gewoon ideeen jatten van SA!quote:Op zondag 17 mei 2015 08:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ah, sorry. Ik wist niet dat de overweldigende meerderheid van de moslims tegen dit soort segregatie was en dat het alleen een klein groepje gekkies in SA betreft. Stomme westerse media laat de massale protesten ook nooit zien he
Als 1,5 miljard mensen Saudi Arabië vragen het beleid rond Mekka aan te passen doen ze dat heus wel hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de gemiddelde moslim het voor het zeggen had in SA.
Nee, net als dat als 1,5 miljard mensen Charlie Hebdo vragen om te stoppen met tekenen van cartoons over Mohammed, dat eveneens niet zou gebeuren. Misschien in utopia wellicht.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:11 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als 1,5 miljard mensen Saudi Arabië vragen het beleid rond Mekka aan te passen doen ze dat heus wel hoor.
Als dat de 1,5 miljard klanten van het blad waren wel hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, net als dat als 1,5 miljard mensen Charlie Hebdo vragen om te stoppen met tekenen van cartoons over Mohammed, dat eveneens niet zou gebeuren.
Sinds wanneer gaat her hier om klanten. We hebben het hier niet over een vrije markt waarbij je nog een alternatieve mekka kan kiezen. Maar ik begrijp dus dat je gewoon het beleid van Saoedie Arabie hier wenst te kopieren. Dus ik begrijp even niet waarom je spreekt over protesten enzo.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:13 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Als dat de 1,5 miljard klanten van het blad waren wel hoor.
Oh, ik wens het niet te kopiëren - ik wijs er slechts op dat een segregatie zoals deze burgemeester voorstelt voor moslims niets nieuws is en blijkbaar ook door hen geaccepteerd wordt aangezien er bij mijn weten geen protesten tegen zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:14 schreef Mutant01 het volgende:
. Maar ik begrijp dus dat je gewoon het beleid van Saoedie Arabie hier wenst te kopieren. Dus ik begrijp even niet waarom je spreekt over protesten enzo.
Ik kom toch weinig Katharen tegen. Of aanhangers van Mithras. Of druïdes.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:37 schreef gelly het volgende:
Ik vind het trouwens al bizar genoeg dat er uberhaupt mensen zijn die denken een religie te kunnen verbieden.Kijk eens in het verleden hoe succesvol dat was.
Dergelijke verbanden kunnen helemaal niet gelegd worden.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:17 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Oh, ik wens het niet te kopiëren - ik wijs er slechts op dat een segregatie zoals deze burgemeester voorstelt voor moslims niets nieuws is en blijkbaar ook door hen geaccepteerd wordt aangezien er bij mijn weten geen protesten tegen zijn.
Komt dit door verboden of juist doordat mensen als echte meelopers toch bij de grootste groep willen horen, en hierdoor bewust/onbewust zulke oude geloven in de vergetelheid raken.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik kom toch weinig Katharen tegen. Of aanhangers van Mithras. Of druïdes.
De Katharen hebben ze een kopje kleiner gemaakt.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Komt dit door verboden of juist doordat mensen als echte meelopers toch bij de grootste groep willen horen, en hierdoor bewust/onbewust zulke oude geloven in de vergetelheid raken.
Ik heb anders niet de indruk dat dit thema erg leeft in de islamitische wereld. En het is niet alleen SA, in de hele islamitische wereld hebben religieuze minderheden grote problemen. Ook daar is weinig opwinding over.quote:Op zondag 17 mei 2015 09:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de gemiddelde moslim het voor het zeggen had in SA. Maar nogmaals, goed idee, laten we hier hetzelfde doen! Gewoon ideeen jatten van SA!
Het is net als bestralen, soms moet je rigoreus te werk gaan om de kanker uit te roeien.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:07 schreef agter het volgende:
Triest dat juist Frankrijk godsdienstvrijheid aan banden wil liggen.
Dat klopt, ze hebben de luxe niet om zich daarover op te winden, aangezien ze als meerderheid al vervolgd worden en zelf strijden voor basisvoorzieningen. Laat staan dat ze zich gaan bezighouden met minderheden.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:37 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Ik heb anders niet de indruk dat dit thema erg leeft in de islamitische wereld. En het is niet alleen SA, in de hele islamitische wereld hebben religieuze minderheden grote problemen. Ook daar is weinig opwinding over.
Vrijheid van godsdienst met kanker vergelijken.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het is net als bestralen, soms moet je rigoreus te werk gaan om de kanker uit te roeien.
Niet zozeer vrijheid van godsdienst als wel specifiek de Islamquote:Op zondag 17 mei 2015 11:53 schreef agter het volgende:
[..]
Vrijheid van godsdienst met kanker vergelijken.
Klinkt als IS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |