5, het valt heel erg mee. heb er net wat verkochtquote:Op zondag 17 mei 2015 11:10 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hoeveel tulas heb jij wel niet... Of is dit een gewetensvraag
Mijn man schrok al bij de prijs van 1quote:Op zondag 17 mei 2015 12:29 schreef Moppert het volgende:
[..]
5, het valt heel erg mee. heb er net wat verkocht
Aahja ik betaal het voornamelijk zelf door doeken te verkopen die ik van mijn eigen geld heb gekocht.quote:
staat jullie goed!quote:
De kangarooquote:Op zondag 17 mei 2015 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Zijn er ook buikknopen met een 4 eigenlijk?
Was ook mijn idee. Of een short front cross carry. Als die zo heet.quote:
ohmy!!quote:Op zondag 17 mei 2015 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
staat jullie goed!
Wij hebben ook onze nieuwe doek uitgelaten,maar het knopen ging weer ruk. Toch voorlopig nog maar even mét spiegel oefenen
[ afbeelding ]
En mijn smaak is kennelijk nogal specifiek
[ afbeelding ] (onderste is niet van mij).
Zijn er ook buikknopen met een 4 eigenlijk?
twee ellevills en drie didymos indio'squote:Op zondag 17 mei 2015 17:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohmy!!mooie stash!
zijn het allemaal ellevills?
Waaaa hij is zo gaafquote:Op zondag 17 mei 2015 01:05 schreef Moppert het volgende:
Ik heb de glittertula onderweg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn geen echte glitters maar het is glitter thread.. (vervaagt ook)
Wow, je stash heeft zich snel vermenigvuldigdquote:Op zondag 17 mei 2015 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee ellevills en drie didymos indio'sheb een indio rs en een 6, en ellevill zara 7 en jade 4
Thanks voor de suggesties, ik ga YouTuben
mooi manquote:Op zondag 17 mei 2015 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee ellevills en drie didymos indio'sheb een indio rs en een 6, en ellevill zara 7 en jade 4
Thanks voor de suggesties, ik ga YouTuben
Oh wauw! Ik wil die ook!quote:Op zondag 17 mei 2015 01:05 schreef Moppert het volgende:
Ik heb de glittertula onderweg![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het zijn geen echte glitters maar het is glitter thread.. (vervaagt ook)
drie jaar! Das een flinke reis!quote:Op zondag 17 mei 2015 19:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
mooi man![]()
ik hou van ellevills ♡ als het goed is komt mijn zara weer naar huis toe, na bijna 3 jaar weg te zijn geweest
ja behoorlijkquote:Op zondag 17 mei 2015 20:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
drie jaar! Das een flinke reis!voor baby 3
Huh, in de manduca moet dat toch nog makkelijk passen? Ik droeg J nog daarin met ruim 2 jaarquote:Op zondag 17 mei 2015 14:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb jullie advies nodig.
Ik heb een:
marsupi bruin maat L,
een manduca limited edition
en een mei tei.
In geen van allen past mijn dochter van ruim 1,5 en ruim 11 kilo meer. Met het oog op de vakantie wil ik dus een andere drager. Welke zijn er geschikt? En wat zijn mijn dragers nog waard? Het liefst wil ik niet meer geld uitgeven dan mijn dragers opleveren.
Wie kan mij helpen?
gewoon proberen boven je bed als je het eng vindtquote:Op zondag 17 mei 2015 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Krijgen jullie hulp om jullie kindje op de rug te kunnen dragen of hoe doen jullie dat? Heb net wel een instructiefilmpje op youtube gezien, maar ze slingert haar kind zo op haar rug. Geloof niet dat ik dat durfZijn er ook nog andere manieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kogel is door de kerk, er komt nog een Tula standaard bij, want de toddler van L is echt nog te groot om T langere periodes in te dragen. Nu vind ik dat er best een hoop "meisjes" Tula's zijn die eigenlijk wel heel mooi zijn. Ik moet nog even kijken of ik zo'n Tula durf aan te schaffen voor mijn jongens. In mijn hoofd gaat een paarse/bloemige Tula niet echt samen met het dragen van een jongen namelijk.![]()
Bij een retailer..quote:Op zondag 17 mei 2015 20:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Moppert, heb je die besteld via de officiele website of ergens anders?
quote:Op zondag 17 mei 2015 20:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ahhhh Mignonne, nog even en dan heb je weer zo'n mini in die doek!![]()
Wij hebben vandaag weer gedragen.
Leuk! En inderdaad nog een heleboel te groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kogel is door de kerk, er komt nog een Tula standaard bij, want de toddler van L is echt nog te groot om T langere periodes in te dragen. Nu vind ik dat er best een hoop "meisjes" Tula's zijn die eigenlijk wel heel mooi zijn. Ik moet nog even kijken of ik zo'n Tula durf aan te schaffen voor mijn jongens. In mijn hoofd gaat een paarse/bloemige Tula niet echt samen met het dragen van een jongen namelijk.
je bent zelf toch een meisje
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
True!quote:Op zondag 17 mei 2015 20:47 schreef Moppert het volgende:
[..]
Leuk! En inderdaad nog een heleboel te groot.
je bent zelf toch een meisje
Zo doe ik het ook inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2015 20:30 schreef mignonne het volgende:
ik slingerde ze niet trouwens. Onder de oksel optillen met je armen gekruist en de doek al ovee de rug van kind en dan over je schouders heen op je rug laten zakken. Geen idee of dat de slinger is, maar dat kun je dus ook gewoon heel erg rustig doen
mwhehe dan zal het ongetwijfeld de slinger zijnquote:Op zondag 17 mei 2015 21:19 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook inderdaad
Maar ik noem dat dus wel een slinger
Ik zou persoonlijk dan voor de goedkoopste kiezen.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:58 schreef Kyara het volgende:
Ik twijfel nu weer tussen de chloe en de roze zigzag (met grijs). Prijsverschil is 30 euro... vind ik eigenlijk ook best veel geld....
Ik denk dat het een persoonlijke voorkeur is. Ik zou zelf gaan voor doek.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:23 schreef Morretje het volgende:
Wat een lekkere drukte hier!![]()
Moppert, ik wil denk ik voor snelle, korte stukjes een unbohimo, eventueel laten maken. Zou het een goed idee zijn om die van een draagdoek te laten maken, of juist helemaal niet?
quote:Op maandag 18 mei 2015 11:10 schreef Mabawa. het volgende:
Hier is ook een toddler onderweg maar die is denk ik nog net iets te groot voor M. Maaar nohhhh mensen ik heb gewoon de oude Tula WC van Moppert in een dip gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |