Ja, ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Ze zijn toch wel een Normaal, 1 hit en daar op blijven teren.
Nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben eigenlijk alleen Whatskuburrt. Hun eigen Oerend Hard.
Sterrenstof ook nog! Maar dan houdt het snel opquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Ze hebben eigenlijk alleen Whatskuburrt. Hun eigen Oerend Hard.
Nee.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:51 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Sterrenstof ook nog! Maar dan houdt het snel op
Wat is daar? Te lui om te zappenquote:
Normaal heeft ook Alie, maar dan houdt het ook op!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:51 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Sterrenstof ook nog! Maar dan houdt het snel op
Wie? Wat?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
De Gees gaat zijn basis leggen voor zijn overwinning in Californië
Ja, laatste jaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Normaal heeft ook Alie, maar dan houdt het ook op!
Misschien volgt hij geen b-sportenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je het nou godverdomme nog niet snapt moet je je schamen
quote:Pauw stuurt jonge opiniemakers naar Sicilië
Schrijver Thierry Baudet, presentatrice Eva Jinek, schrijver Özcan Akyol, journalist Olaf Koens en opiniemaakster Myrthe Hilkens gingen de afgelopen vier dagen met presentatrice Sophie Hilbrand naar Sicilië, het eiland waar in drie verschillende havens dagelijks schepen met Afrikaanse vluchtelingen aan land komen. De sterk van mening verschillende jonge opiniemakers bezochten de plek een maand nadat een schip met achthonderd bootvluchtelingen voor de kust van Italië zonk. Hoe keken ze voorafgaand aan de uitzending tegen de problematiek aan en is hun beeld veranderd nu ze het met eigen ogen hebben gezien? In Pauw geven ze vanavond het antwoord.
Als jij de VARA-gids hebt gelezen, mag jij ook zo aanschuiven.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
Krijgt Pauw nou ook langzaam een vast tafeltje net als bij DWDD?
Vind het nog wel meevallen en i.t.t. die galbak van een Matthijs durft Pauw nog wel een jongen als Thierry Baudet uit te nodigenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:12 schreef Specularium het volgende:
Krijgt Pauw nou ook langzaam een vast tafeltje net als bij DWDD?
Die heeft ook gewoon bij DWDD gezeten.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Vind het nog wel meevallen en i.t.t. die galbak van een Matthijs durft Pauw nog wel een jongen als Thierry Baudet uit te nodigen
Daar zou ik wel mee in een bootje willen zittenquote:
Dobbernegersquote:Op maandag 18 mei 2015 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Kijk ze staan, de White Saviours. Nu wil iedereen opeens zwartjes omarmen zoals Simek.
Is Myrthe soms niet lekker genoeg voor je?quote:
Die chick achter haar is lekkerder moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:10 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Is Myrthe soms niet lekker genoeg voor je?
Beste tijd gehad.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:10 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Is Myrthe soms niet lekker genoeg voor je?
Volgens mij kan ze nog wel even doorquote:
In Pieterburen hebben ze speciale containers om te vervoeren, geen enkel probleem.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Die Ton is wel weer met een hijskraan naar binnen gebracht.
Baudet is een karikatuur van zichzelf.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef gosschalks het volgende:
Die Thierry Baudet is toch niet meer serieus te nemen na zijn verschijningen in 'Studio Powned'
Iedereen in Studio Powned is niet meer serieus te nemen?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef gosschalks het volgende:
Die Thierry Baudet is toch niet meer serieus te nemen na zijn verschijningen in 'Studio Powned'
True, maar hij is de enige daarvan die nu hier bij Pauw zitquote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iedereen in Studio Powned is niet meer serieus te nemen?
Die voorzichtige conclusie is wel te trekken.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Iedereen in Studio Powned is niet meer serieus te nemen?
Pieterburen is voor zeehonden, niet voor walrussen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In Pieterburen hebben ze speciale containers om te vervoeren, geen enkel probleem.
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Baudet is een karikatuur van zichzelf.
Dat hele Powned is rijp voor opheffingquote:Op maandag 18 mei 2015 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die voorzichtige conclusie is wel te trekken.
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
[ afbeelding ]
Liever Ricky dan Thierryquote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
[ afbeelding ]
Im thirtysomething.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:17 schreef Martinello het volgende:
[..]
Doet me hieraan denken
[ afbeelding ]
Hij zit in zijn tweede jeugd.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Pedroso het volgende:
Geen enkel grijs haartje bij Ferry, zal ie hetzelfde spul gebruiken als van Hanegem ?
Goede genen, I guessquote:Op maandag 18 mei 2015 23:18 schreef Pedroso het volgende:
Geen enkel grijs haartje bij Ferry, zal ie hetzelfde spul gebruiken als van Hanegem ?
Thierry is ook gewoon de welbespraakte versie van Henk Bres.quote:
Hij is weer eens wel leuk voor de verandering.quote:
En ze hadden smartphones.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:23 schreef Monolith het volgende:
Ze kregen te eten, dat verwacht je toch niet?
Zeeslag was toepasselijker geweest.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met Flappy Plane als game.
http://flappyplane.net/
Maar dit geheel terzijde.
Voor een Galaxy S6 Edge ga ik niet naar Europa hoor.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze krijgen allemaal een Iphone 6 of een Samsung Galaxy S6 Edge bij aankomst
nationaal_populistische_opruiers.htmlquote:Op maandag 18 mei 2015 23:27 schreef Zipportal het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)tische_opruiers.html
Somalische dokters.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Myrthe ziet natuurlijk weer alleen maar Afrikaanse dokters en advocaten die de oversteek maken.
Ze lijkt een beetje om zo'n jaren '30 vrouwquote:
Ze ziet er bescheten uit. Weg ermee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje om zo'n jaren '30 vrouw
10 jaar geleden zag ze er nog 90 uit.quote:
Het was leuker geweest als hij Thierry een Deventer koek had verkocht.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De Deventerse Denker en Olaf Koens komen straks pas?
In de verte heeft ze iets van de moeder van Harry Mulischquote:Op maandag 18 mei 2015 23:30 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje om zo'n jaren '30 vrouw
Bekakt pratende PVV-tokkie.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef KingRoland het volgende:
Het meest enge is die VVD'er die nu aan het praten is.
Ik denk dat hij geen succes heeft gehad bij Myrthequote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet ligt volgens mij niet zo goed in de groep
@obkquote:
Was vast een gezellig reisjequote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef Zipportal het volgende:
Lekker bekvechten over de rug van kansloze KFC's.
Die gast praat ook echt poep. Toen die Klaver gast zich net voor GL had aangekondigd als partijleider was zijn eerste uitspraak meteen over zijn allochtone ouders. Een soort wilders light.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geldt andersom ook?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes
quote:
Deze mensen kiezen zelf voor de overtocht.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahaha "elk ander moment in het leven"
Misschien is hij toch slimmer dan hij ons wil doen gelovenquote:Baudet studeerde rechten en behaalde een bachelorgraad Geschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam. Hij promoveerde op 21 juni 2012 aan de rechtenfaculteit van de Universiteit Leiden, waar hij onder leiding van Paul Cliteur en Roger Scruton aan een proefschrift werkte over nationale identiteit, Europese eenwording, en multiculturalisme. Aan die universiteit was hij tevens als docent verbonden. In 2013 was hij als post-doc verbonden aan de Universiteit van Tilburg.
Niet alleen in deze groep. Hij houdt er gewoon van om de provocerende conservatief uit te hangen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Baudet is de dwarsligger in deze groep, ik mag hem wel.
link?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef YazooW het volgende:
Die Baudet is echt een idioot. afgelopen week bij Studio Powned zette hij zichzelf ook al voorschut.
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef YazooW het volgende:
Die Baudet is echt een idioot. afgelopen week bij Studio Powned zette hij zichzelf ook al voorschut.
Nee, hij heeft rechten gestudeerd.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Misschien is hij toch slimmer dan hij ons wil doen geloven
Die oude gast die op PvdD stemt had hem goed op zijn plek gezet.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat zelf niet kan vinden? npo.nl
Is een guilty pleasure welquote:
twitter:anitaei twitterde op maandag 18-05-2015 om 23:36:48Die Koens weet wie de boten heeft neergehaald Gaat hij zo vertellen #pauw reageer retweet
Ja, en ze kijkt de hele tijd alsof ze geconstipeerd is en haar anus ieder moment gaat uitscheurenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt wel een omgebouwde vent, vanuit een bepaalde hoek.
En 30-40.000 euro?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Hier wordt gewoon 30-40 min voor uitgetrokken.
Hij zal er wel voor betaald krijgenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef YazooW het volgende:
Thierry laat zich echt gebruiken. Mooiste is dat hij dat zelf nog niet door heeft.
Je weet niet wat Baudet met haar gedaan heeft he, die lijkt me een flinke jongen te hebben. Geen pretje.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja, en ze kijkt de hele tijd alsof ze geconstipeerd is en haar anus ieder moment gaat uitscheuren
Hij komt echt over als een naïeve ziel?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef YazooW het volgende:
Thierry laat zich echt gebruiken. Mooiste is dat hij dat zelf nog niet door heeft.
Prima gozer hoor, weinig mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef gosschalks het volgende:
Ozcan heeft 3 jaar geleden leren lezen, en nu doet zijn mening er ook ineens altijd toe?
Ik denk dat dat tegenvalt. Hij heeft echter wel vuisten.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je weet niet wat Baudet met haar gedaan heeft he, die lijkt me een flinke jongen te hebben. Geen pretje.
Volgens mij was dat bij de Arena (Uitzendinggemist)quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Staat dat fragment ergens online, wil het wel zien.
Ze fantaseert er wel gewoon een grote bij joh.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:44 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tegenvalt. Hij heeft echter wel vuisten.
Vroeg stadium van Geelzucht.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft Sophie altijd zo'n verwilderde blik in haar ogen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)_in_de_van_dale.htmlquote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Staat dat fragment ergens online, wil het wel zien.
Jep.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:47 schreef YazooW het volgende:
Ligt het aan mij of vinden ze allemaal hetzelfde behalve Thierry?
Borderlinequote:Op maandag 18 mei 2015 23:46 schreef Mani89 het volgende:
Waarom heeft Sophie altijd zo'n verwilderde blik in haar ogen?
Die mogen Jezus pijpen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Al die IS strijders weten wel waar ze naartoe gaan.
De Islamitische hel hoop ik.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Al die IS strijders weten wel waar ze naartoe gaan.
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_in_de_van_dale.html
[links]Is allemaal onze schuld omdat wij ze niet goed behandelen[/links]quote:Op maandag 18 mei 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Als al bootvluchtelingen uit al die okkie tokkie landen van die modelburgers zijn die een beter leven willen, waarom maken ze er dan overal in Europa een grote verloederde teringzooi van?
Negerzaad.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Koens ziet er altijd gezond uit. Wat zou ie eten?
Een kut.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Koens ziet er altijd gezond uit. Wat zou ie eten?
Hier heb ik FOK! voor.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
Is deze nieuwe NPO-feature al genoemd?
http://www.npo.nl/saam/live/NED1
Live kijken en tegelijkertijd Twitter-berichten over het programma lezen.
Ik denk dat ze met de slang van Freek wel aan haar trekken komtquote:
Geweldig dit. Fantastische headlines.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://twitter.com/foknieuws
Man man man
Die zijn sinds kort uit elkaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de slang van Freek wel aan haar trekken komt
Dat feest is voorbij.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
quote:
Niets van meegekregenquote:
Bestaan die nog ?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Achut, Thierry heeft een Foster Parents kindje.
Ik hoop het wel, anders weet ik niet naar wie ik elke maand nieuwe knikkers stuur.quote:
Hij moet er meer nemen, dan blijven ze daar.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Achut, Thierry heeft een Foster Parents kindje.
Het is uit met Freek...quote:Op maandag 18 mei 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je maar niet vertellen dan.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders weet ik niet naar wie ik elke maand nieuwe knikkers stuur.
Kanonskogels voor ISIS?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou, dat zal ik je maar niet vertellen dan.
Die Turk ook.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik moet zo lachen om die blik van Thierry de hele tijd, wat een troll.
Ik las zwartjes.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, anders weet ik niet naar wie ik elke maand nieuwe knikkers stuur.
In contrast met de overige vrouwelijke gasten welquote:Op maandag 18 mei 2015 23:59 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is die Myrthe tegenwoordig zo vaak bij programma's als DWDD en Pauw ? Zo lekker is ze niet.
Ze moeten Mei Li Vos eens wat vaker uitnodigen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:59 schreef Pedroso het volgende:
Waarom is die Myrthe tegenwoordig zo vaak bij programma's als DWDD en Pauw ? Zo lekker is ze niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, hij wordt nou niet bepaald hard aangepakt. Hij heeft ook gewoon een mooie niche gevonden in het medialandschap en profiteert juist van de controverse.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Toch heeft Baudet wel ballen om die mening daar midden in die Vara kliek te verkondigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |