Bekakt pratende PVV-tokkie.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef KingRoland het volgende:
Het meest enge is die VVD'er die nu aan het praten is.
Ik denk dat hij geen succes heeft gehad bij Myrthequote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Baudet ligt volgens mij niet zo goed in de groep
@obkquote:
Was vast een gezellig reisjequote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef Zipportal het volgende:
Lekker bekvechten over de rug van kansloze KFC's.
Die gast praat ook echt poep. Toen die Klaver gast zich net voor GL had aangekondigd als partijleider was zijn eerste uitspraak meteen over zijn allochtone ouders. Een soort wilders light.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geldt andersom ook?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Linkse meisjes houden van rechtse praatjes
quote:
Deze mensen kiezen zelf voor de overtocht.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahaha "elk ander moment in het leven"
Misschien is hij toch slimmer dan hij ons wil doen gelovenquote:Baudet studeerde rechten en behaalde een bachelorgraad Geschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam. Hij promoveerde op 21 juni 2012 aan de rechtenfaculteit van de Universiteit Leiden, waar hij onder leiding van Paul Cliteur en Roger Scruton aan een proefschrift werkte over nationale identiteit, Europese eenwording, en multiculturalisme. Aan die universiteit was hij tevens als docent verbonden. In 2013 was hij als post-doc verbonden aan de Universiteit van Tilburg.
Niet alleen in deze groep. Hij houdt er gewoon van om de provocerende conservatief uit te hangen.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
Baudet is de dwarsligger in deze groep, ik mag hem wel.
link?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef YazooW het volgende:
Die Baudet is echt een idioot. afgelopen week bij Studio Powned zette hij zichzelf ook al voorschut.
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:33 schreef YazooW het volgende:
Die Baudet is echt een idioot. afgelopen week bij Studio Powned zette hij zichzelf ook al voorschut.
Nee, hij heeft rechten gestudeerd.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:34 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Misschien is hij toch slimmer dan hij ons wil doen geloven
Die oude gast die op PvdD stemt had hem goed op zijn plek gezet.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:35 schreef YazooW het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dat zelf niet kan vinden? npo.nl
Is een guilty pleasure welquote:
twitter:anitaei twitterde op maandag 18-05-2015 om 23:36:48Die Koens weet wie de boten heeft neergehaald Gaat hij zo vertellen #pauw reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |