Ja, en ze kijkt de hele tijd alsof ze geconstipeerd is en haar anus ieder moment gaat uitscheurenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lijkt wel een omgebouwde vent, vanuit een bepaalde hoek.
En 30-40.000 euro?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:39 schreef Zipportal het volgende:
Hier wordt gewoon 30-40 min voor uitgetrokken.
Hij zal er wel voor betaald krijgenquote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef YazooW het volgende:
Thierry laat zich echt gebruiken. Mooiste is dat hij dat zelf nog niet door heeft.
Je weet niet wat Baudet met haar gedaan heeft he, die lijkt me een flinke jongen te hebben. Geen pretje.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ja, en ze kijkt de hele tijd alsof ze geconstipeerd is en haar anus ieder moment gaat uitscheuren
Hij komt echt over als een naïeve ziel?quote:Op maandag 18 mei 2015 23:40 schreef YazooW het volgende:
Thierry laat zich echt gebruiken. Mooiste is dat hij dat zelf nog niet door heeft.
Prima gozer hoor, weinig mis mee.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef gosschalks het volgende:
Ozcan heeft 3 jaar geleden leren lezen, en nu doet zijn mening er ook ineens altijd toe?
Ik denk dat dat tegenvalt. Hij heeft echter wel vuisten.quote:Op maandag 18 mei 2015 23:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je weet niet wat Baudet met haar gedaan heeft he, die lijkt me een flinke jongen te hebben. Geen pretje.
Volgens mij was dat bij de Arena (Uitzendinggemist)quote:Op maandag 18 mei 2015 23:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Staat dat fragment ergens online, wil het wel zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |