quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb in m'n droom aeque, Dqod en Faxie gezien (met lang haar die een meter naast me kwam zitten en niks zei?). Ik bleef maar 5 minuten want in het park ernaast was een achtbaan en glijbanen![]()
![]()
Mogge
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:55 schreef FrauMilena het volgende:
En op het einde was the reverse Flash in m'n huis en werd ik doorboord![]()
Spin-off van Arrow, iets wat je niet wilde zienquote:
Van mij mag je.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik wil jouw dromen, ze klinken hilarisch
Was het maar een pukkel, dan kon ik hem uitknijpen.quote:
Wow.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:00 schreef Fera het volgende:
Heb trouwens Hep gevraagd, hij zegt "misschien".
Dat gaat over. Na een tijdje denk je aan niets anders dan je volgende maaltijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het maar een pukkel, dan kon ik hem uitknijpen.
Maar de zwelling zit er nog, ja. Dus als ik naar beneden kijk, zie ik mijn gezicht verder naar voren steken dan ik gewend ben en denk ik steeds even dat ik een fatty geworden ben.
De rechterkant herinnert me nog aan hoe het ook kan zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaat over. Na een tijdje denk je aan niets anders dan je volgende maaltijd.
Sommige mensen vroegen naar hem. :$quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het maar een pukkel, dan kon ik hem uitknijpen.
Maar de zwelling zit er nog, ja. Dus als ik naar beneden kijk, zie ik mijn gezicht verder naar voren steken dan ik gewend ben en denk ik steeds even dat ik een fatty geworden ben.
Correct. It takes one to know one.quote:
Johannes en Fikkie?quote:
Fikkie wel. En aeque.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ook als je een fatty bent, vind ik je nog lief.
[..]
Correct. It takes one to know one.
[..]
Johannes en Fikkie?
Echte liefde, dit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Aawwwwquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Van fatshaming en slutshaming naar nerdshaming. Kan blijkbaar allemaal hierquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Nerdshaming? Wat is er gebeurd met dit topic?
Ging ik dood?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Spin-off van Arrow, iets wat je niet wilde zien
[..]
Van mij mag je.Soms random, soms zoals deze met flarden uit m'n dag. Er gaan meestal wel mensen dood.
de dromen die ik onthoud zijn toch enkel sadnessquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Spin-off van Arrow, iets wat je niet wilde zien
[..]
Van mij mag je.Soms random, soms zoals deze met flarden uit m'n dag. Er gaan meestal wel mensen dood.
Nee, maar ik weet wel dat je een groen T-shirt droeg, korte broek en slip-ons. Ben ik helderziend?quote:
Ik heb geen groen t-shirt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat je een groen T-shirt droeg, korte broek en slip-ons. Ben ik helderziend?
Er is een bepaald moment waarop je tevreden moet zijn met wat je hebt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |