Fikkie wel. En aeque.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ook als je een fatty bent, vind ik je nog lief.
[..]
Correct. It takes one to know one.
[..]
Johannes en Fikkie?
Echte liefde, dit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Aawwwwquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Van fatshaming en slutshaming naar nerdshaming. Kan blijkbaar allemaal hierquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:04 schreef Lokasenna het volgende:
Nerdshaming? Wat is er gebeurd met dit topic?
Ging ik dood?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Spin-off van Arrow, iets wat je niet wilde zien
[..]
Van mij mag je.Soms random, soms zoals deze met flarden uit m'n dag. Er gaan meestal wel mensen dood.
de dromen die ik onthoud zijn toch enkel sadnessquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:00 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Spin-off van Arrow, iets wat je niet wilde zien
[..]
Van mij mag je.Soms random, soms zoals deze met flarden uit m'n dag. Er gaan meestal wel mensen dood.
Nee, maar ik weet wel dat je een groen T-shirt droeg, korte broek en slip-ons. Ben ik helderziend?quote:
Ik heb geen groen t-shirt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:08 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel dat je een groen T-shirt droeg, korte broek en slip-ons. Ben ik helderziend?
Er is een bepaald moment waarop je tevreden moet zijn met wat je hebt.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de dromen die ik onthoud zijn toch enkel sadness![]()
Moet je werken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen hier sociaal doen vandaag
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is een bepaald moment waarop je tevreden moet zijn met wat je hebt.
Wat mij betreft hebben mensen niet meer dan 60 kilo van mij nodig om van te houden, dat moet gewoon ruim voldoende zijn.
Er lig er hier nog eentje in mijn nest te meuren, maar komt uiteindelijk vast goedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
Helemaal klaar voor de meet vandaag mensen! Tot straks
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er lig er hier nog eentje in mijn nest te meuren, maar komt uiteindelijk vast goed
Wakker swaffelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er lig er hier nog eentje in mijn nest te meuren, maar komt uiteindelijk vast goed
Mijn koffie, wat doe jequote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik 120 kilo ben neem ik een extra man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |