quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
de dromen die ik onthoud zijn toch enkel sadness![]()
Moet je werken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen hier sociaal doen vandaag
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is een bepaald moment waarop je tevreden moet zijn met wat je hebt.
Wat mij betreft hebben mensen niet meer dan 60 kilo van mij nodig om van te houden, dat moet gewoon ruim voldoende zijn.
Er lig er hier nog eentje in mijn nest te meuren, maar komt uiteindelijk vast goedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
Helemaal klaar voor de meet vandaag mensen! Tot straks
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er lig er hier nog eentje in mijn nest te meuren, maar komt uiteindelijk vast goed
Wakker swaffelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Er lig er hier nog eentje in mijn nest te meuren, maar komt uiteindelijk vast goed
Mijn koffie, wat doe jequote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik 120 kilo ben neem ik een extra man
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik 120 kilo ben neem ik een extra man
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis hoor, wees gerust.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis hoor, wees gerust.
Heb je haar zo uitgeput?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
in die volgorde?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:16 schreef Dqod het volgende:
tijd om te schijten, douchen en de boel hier op orde maken. Latah![]()
Wake and bake tijd. Succesquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:16 schreef Dqod het volgende:
tijd om te schijten, douchen en de boel hier op orde maken. Latah![]()
Ik heb gekkere dingen zien gebeuren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je verwachting dat dit ooit zal gebeuren is wel teleurstellend.
Kunnen we lekker hier roddelen tochquote:
Komen toch genoeg mensen die je aardig vindt?quote:
Iedereen gaat vast lief voor me zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komen toch genoeg mensen die je aardig vindt?
Allemaal in de joint hoekquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen gaat vast lief voor me zijn.
Het is wel Amsterdam. Ik moet nog beslissen of ik wil gaan zondigen met een jointje of niet.
Steek net mijn eerste op, keuze is voor mij al gemaakt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel Amsterdam. Ik moet nog beslissen of ik wil gaan zondigen met een jointje of niet.
Oef, ga je je drugsloze leven vol kunnen houden?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik roddel niet. Mede omdat de meeste mensen meer op mij hebben dan ik op hunquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gekkere dingen zien gebeuren.
[..]
Kunnen we lekker hier roddelen toch
[..]
Komen toch genoeg mensen die je aardig vindt?
Het lijkt me wel weer eens gezellig.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, ga je je drugsloze leven vol kunnen houden?
hier is het vooral koudquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:24 schreef FrauMilena het volgende:
Verslag maken, opruimen, schoonmaken en dan richting het noordenHopelijk (ook voor jullie) klaart het weer nog een beetje op. Hier is het grijs en winderig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |