Is allang geregeld joh :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komen dus. Ik gooi er nog wat drankjes bij en je bent meet-ready.
Nah komt goed. Straks ff douchen en de rest. I'll be fine. Denk ikquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah komt goed. Straks ff douchen en de rest. I'll be fine. Denk ik![]()
Dat wat jij zegt stop ik wel in m'n tasje straks
Ja tuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een tip voor vanmiddag, nooit Cali je tasje geven en vragen of ze er eentje draait
Maak haar wakker met ontbijt op bedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja las hetsuperleuk! Maar moet stilletjes zijn, anders maak ik dat lieve Aardbeitje wakker.
Awwwquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja las hetsuperleuk! Maar moet stilletjes zijn, anders maak ik dat lieve Aardbeitje wakker.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak haar wakker met ontbijt op bed
Of je swaffelt dr wakker.quote:
Zou jou best wakker maken met een omeletje. Gewoon de geur die naar de slaapkamer waait dan ehquote:
gewoon naast gaan liggen :squote:
Ik ga een beetje mijn tosti naast een slapend iemand opeten, lekker aso wil je zeggenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon naast gaan liggen :s
Kruimels in bedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga een beetje mijn tosti naast een slapend iemand opeten, lekker aso wil je zeggen
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah komt goed. Straks ff douchen en de rest. I'll be fine. Denk ik![]()
Dat wat jij zegt stop ik wel in m'n tasje straks
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb in m'n droom aeque, Dqod en Faxie gezien (met lang haar die een meter naast me kwam zitten en niks zei?). Ik bleef maar 5 minuten want in het park ernaast was een achtbaan en glijbanen![]()
![]()
Mogge
Wait what now?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:55 schreef FrauMilena het volgende:
En op het einde was the reverse Flash in m'n huis en werd ik doorboord
ik wil jouw dromen, ze klinken hilarischquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:55 schreef FrauMilena het volgende:
En op het einde was the reverse Flash in m'n huis en werd ik doorboord
Nerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:55 schreef FrauMilena het volgende:
En op het einde was the reverse Flash in m'n huis en werd ik doorboord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |