Gewoon chillen kutjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:14 schreef Dqod het volgende:
Goedemorgen. Ik moet nog heel veel doen en ga straks hysterisch lachen :$
Ja maar hoe moet datquote:
Komen dus. Ik gooi er nog wat drankjes bij en je bent meet-ready.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 23:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Reizen kan ik wel gratis, dat is het probleem niet.
Is allang geregeld joh :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komen dus. Ik gooi er nog wat drankjes bij en je bent meet-ready.
Nah komt goed. Straks ff douchen en de rest. I'll be fine. Denk ikquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah komt goed. Straks ff douchen en de rest. I'll be fine. Denk ik![]()
Dat wat jij zegt stop ik wel in m'n tasje straks
Ja tuurlijk nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een tip voor vanmiddag, nooit Cali je tasje geven en vragen of ze er eentje draait
Maak haar wakker met ontbijt op bedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja las hetsuperleuk! Maar moet stilletjes zijn, anders maak ik dat lieve Aardbeitje wakker.
Awwwquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja las hetsuperleuk! Maar moet stilletjes zijn, anders maak ik dat lieve Aardbeitje wakker.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak haar wakker met ontbijt op bed
Of je swaffelt dr wakker.quote:
Zou jou best wakker maken met een omeletje. Gewoon de geur die naar de slaapkamer waait dan ehquote:
gewoon naast gaan liggen :squote:
Ik ga een beetje mijn tosti naast een slapend iemand opeten, lekker aso wil je zeggenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon naast gaan liggen :s
Kruimels in bedquote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ga een beetje mijn tosti naast een slapend iemand opeten, lekker aso wil je zeggen
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah komt goed. Straks ff douchen en de rest. I'll be fine. Denk ik![]()
Dat wat jij zegt stop ik wel in m'n tasje straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |