Mooi zo timmmmm, je zal er vast fantastisch uitzien!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zat behoorlijk goed zelfs, niet eens strak. Mooi overhemdje
Ik wil een foto voor jullie uploaden, maar tinypic is met mijn kloten aan het spelenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi zo timmmmm, je zal er vast fantastisch uitzien!
Pics?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het zat behoorlijk goed zelfs, niet eens strak. Mooi overhemdje
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil een foto voor jullie uploaden, maar tinypic is met mijn kloten aan het spelen
gewoon imgur, veel beter.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil een foto voor jullie uploaden, maar tinypic is met mijn kloten aan het spelen
Hoeveel notes heb jij?quote:
Dat is meer dan 9000.quote:
Mijn beeldscherm, wat doe je.quote:
Doe dit voortaan gewoon in een spoiler.quote:
Dat is gewoon eng. Botst ook wel met zijn zure imago natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef Tem het volgende:
Geintje hoor, Timmmmm. Die vrolijkheid is natuurlijk wel een beetje eigenaardig.
Dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:08 schreef timmmmm het volgende:
ik zou mezelf in ieder geval keihard doen
Waarom?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik maak regelmatig foto's van mijn eigen benen.
Omdat ik mijn benen mooi vind, en ik ben daar fier op.quote:
Post maar een foto dan, als je zo fier bent.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat ik mijn benen mooi vind, en ik ben daar fier op.
Dat was vanwege de kapster natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is gewoon eng. Botst ook wel met zijn zure imago natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |