Al die goalsquote:Op maandag 18 mei 2015 16:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja ! Genoeg te bespreken
Kan niet meer misgaan iddquote:Op maandag 18 mei 2015 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan joh. Topshow in wording, Boskamp is er toch?
die zal daar niet met veel plezier heen gaan.quote:
Kan ik net zo goed mijn broek aanhouden natuurlijk hequote:Op maandag 18 mei 2015 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dekentje dit dat. Kruikje op je poe...onderbuik
Niet op d'r poes?quote:Op maandag 18 mei 2015 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dekentje dit dat. Kruikje op je poe...onderbuik
makkelijk praten als je zelf geen verantwoordelijkheid draagtquote:Op maandag 18 mei 2015 14:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als er een verdient om tot de grond toe afgebrand te worden is het wijsneusje Fons de Poel
Met zijn eerlijke integere manier van verslaggeving![]()
Ondertussen het grootgeld bedienen en zijn eigen zakken vullen![]()
Worden z'n grapjes daar ook niet begrepen?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:33 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig komt Schelvis nog wel eens regelmatig langs bij FC Rijnmond daar weten zijn kunde over het nobele voetbalspel wel te waarderen
Ettiene en zanger Rinus beschikken nog gewoon over dat ouderwetse Rotterdamse gevoel voor humor dus ik denk het niet iddquote:Op maandag 18 mei 2015 17:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Worden z'n grapjes daar ook niet begrepen?
Ik hoop dat hij Genee nu een keer echt pakt of nat gooit, hij moet er nu wel boos genoeg voor zijn.quote:
ach welnee nu ze samen een schnabbel hebben bij de PLUS zijn het vrienden voor het leven.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij Genee nu een keer echt pakt of nat gooit, hij moet er nu wel boos genoeg voor zijn.
Donderstraal toch op met die Schelvis joh ik heb geen zin om op iedere pagina de naam van dat ventje te lezenquote:Op maandag 18 mei 2015 17:33 schreef Evertjan het volgende:
gelukkig komt Schelvis nog wel eens regelmatig langs bij FC Rijnmond daar weten zijn kunde over het nobele voetbalspel wel te waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |