quote:
Misschien maar eens met een psycholoog gaan pratenquote:Op donderdag 21 mei 2015 11:14 schreef thegoat92 het volgende:
ZIe het allemaal niet meer goed zitten
of opticienquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:57 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Misschien maar eens met een psycholoog gaan praten
Soms helpt het, soms ook niet .quote:Op donderdag 21 mei 2015 21:30 schreef sneakydesert het volgende:
Adem in. Adem in. Adem uit. Adem in...
Weekendquote:Op vrijdag 22 mei 2015 06:09 schreef Dqod het volgende:
Blij als deze dag voorbij is, ik de boel hier heb opgeruimd en dan eindelijk kan neerploffen en weekend kan gaan houden.
En maandag erbij! Ben er klaar mee vandaag. Gaddamme.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 06:09 schreef Dqod het volgende:
Blij als deze dag voorbij is, ik de boel hier heb opgeruimd en dan eindelijk kan neerploffen en weekend kan gaan houden.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:29 schreef Fera het volgende:
Zwaar klote. Ik denk dat ik maar een paar dagen bij mijn moeder ga slapen. Ik durf bijna niet meer alleen te zijn met mezelf.
Wotquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:29 schreef Fera het volgende:
Zwaar klote. Ik denk dat ik maar een paar dagen bij mijn moeder ga slapen. Ik durf bijna niet meer alleen te zijn met mezelf.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:29 schreef Fera het volgende:
Feertjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:29 schreef Fera het volgende:
Sterkte feerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:29 schreef Fera het volgende:
Niets zo mooi, hopelijk voel je je snel beter.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:29 schreef Fera het volgende:
Sterkte.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:44 schreef Fera het volgende:
Bedankt iedereen. Lief van jullie.
OT: Beter. Fijn om even ergens anders te zijn.
Sterktequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:44 schreef Fera het volgende:
Bedankt iedereen. Lief van jullie.
OT: Beter. Fijn om even ergens anders te zijn.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:50 schreef cherrycoke het volgende:
stront verkouden![]()
![]()
groene slierten snot![]()
![]()
hoesten tot je longen eruitvallen![]()
![]()
zweten als een otter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb amper dingen nasat mijn studie gedaan en zal binnenkort toch moeten solliciteren.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 01:43 schreef thegoat92 het volgende:
[..]
Heb amper dingen nasat mijn studie gedaan en zal binnenkort toch moeten solliciteren.
Ben bang dat mijn relatie een keer uit gaat, al hoewel het gewoon lekker loopt nu.
En ben bang dat ik ga falen met alles.
Heb gewoon een mislukt leven.quote:Op zondag 24 mei 2015 01:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik dat zou vinden had ik het wel aangegeven
Komt wel goed. Echt waar.quote:
Ach jou overkomt precies hetzelfde als je bij hem bent alleen dan 10 jaar later.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:06 schreef Badeendje. het volgende:
Een hele leuke man die al jaren met me flirt gaat scheiden en ben nu stiekem best wel blij, maar voel me daardoor ook onaardig
quote:Op zondag 24 mei 2015 13:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ach jou overkomt precies hetzelfde als je bij hem bent alleen dan 10 jaar later.
Vertrouw 'm niet wat dat betreft dus zo ver zal het niet komen, het is meer dat ik er na al die jaren eindelijk eens op in kan gaanquote:Op zondag 24 mei 2015 13:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ach jou overkomt precies hetzelfde als je bij hem bent alleen dan 10 jaar later.
Waar je je druk om kan maken... Sterkte man.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:07 schreef KaBuf het volgende:
Godverdomme, meer dan een jaar terug enkele foutjes gemaakt. Maken collega's nog steeds zogenaamd "grappige" opmerkingen over.
Flikker toch op joh
Waar bemoei jij je mee danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waar je je druk om kan maken... Sterkte man.
Oh sorry, ik dacht dat het naar mij was, zo van "waar maak jij je nu weer druk om".quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mag ik niet met je meeleven? Zal nog eens iets aardigs zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |