Zo'n minicornetto. Eigenlijk precies genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor de smaak![]()
Ik had chocolademousse.
Vandaag was geen goede dag voor m'n afvalprogramma
Doe niet zo recalcitrant tegen mijquote:
quote:
Had je me maar niet moeten verloochenen en solidair met me moeten zijn en niet morgen naar de meet gaanquote:
Dat vind ik nou ook van p.......erenijsjes :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel te groot en eenzijdig
Het ijs vind ik wel lekker van smaak hoor
gewoon n 'minder eten' programmaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n minicornetto. Eigenlijk precies genoeg.
Chocomousse is ook lekker
Wat voor programma doe je?
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook van p.......erenijsjes :$
Jawat. Jij vindt zeker dat ik met een fles wijn al huilend onder de tafel moet gaan zitten wachten op je zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je me maar niet moeten verloochenen en solidair met me moeten zijn en niet morgen naar de meet gaan
Ik krijg zo'n ding nooit op.quote:
Minder slechte dingen zou ik dan alleen niet etenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon n 'minder eten' programma
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawat. Jij vindt zeker dat ik met een fles wijn al huilend onder de tafel moet gaan zitten wachten op je zeker
Neem je zo'n miniquote:
t gaat op zich best goed, al waren vandaag en gisteren minderquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minder slechte dingen zou ik dan alleen niet eten
Jamaarquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik ging meestal toch voor de Calippo oid, cola-smaak. Dan restje gesmolten ijs opdrinken.
Prima reden. Met zoveel ellende aan de ene kant moet je dat balanceren met wat goeds, te weten wat lekker etenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, buurvrouw stress en ik haar kinderen, dat maakte t even wat lastiger..
Weten we gelijk waar je muffintop vandaan komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon er wel drie op vroeger, als ik mijn best deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
ja, zo nog n koek ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Prima reden. Met zoveel ellende aan de ene kant moet je dat balanceren met wat goeds, te weten wat lekker eten
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weten we gelijk waar je muffintop vandaan komt.Ik weet wel dat die bestaat hoor. :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook meer voor de andere mensen in dit topic. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet wel dat die bestaat hoor. :$
Veraardagen zijn killing jaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
t gaat op zich best goed, al waren vandaag en gisteren minder![]()
Morgen maar weer proberen en dan na t weekend. Zondag verjaardag
Als ik terug ben zet ik een fatsoenlijk buitenslot op die huifkar van jequote:
Beetje sociaal wenselijk posten om de mensen hier niet tegen je in het harnas te jagen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook meer voor de andere mensen in dit topic. :$
Ga dat in dat andere topic doen jaquote:
Ga jij vakantie vieren jaquote:
Zonde dat je er niet bij bent Friendquote:
Oh, dat doe ik zeker jaquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik terug ben zet ik een fatsoenlijk buitenslot op die huifkar van je
Straks krijg ik nog de naam een lul te zijn. Geheel onterecht.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje sociaal wenselijk posten om de mensen hier niet tegen je in het harnas te jagen.
Weet niet wat ik hiervan vind hoor.
Dat zal je morgen wel horenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis ook zeker weten dikke fun zonder mij. Je hebt vast gelijk als je zegt dat ik wat mis
Ook goed. Als je maar van mij bentquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zorg dat je jezelf erbij opsluit. What happens next I can't guarantee
Seen enough meets, this won't be any differentquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoop het niet. Dat jullie allemaal nog sprakeloos zijn van elkaar, totally impressed
Wauwquote:
Wat een vintage-ava.quote:
Ben je 'gevallen'?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wil een foto maken van een enorme blauwe plek op mijn lichaam. Doet telefoon het niet meer omdat die leeg is voor de verandering.
Maar heb geen vrienden, dus merk het ook niet in aantal berichtjes.
Pim paf bomquote:
Hoi Faxquote:
Krijg er spontaan epilepsie van.quote:
Het is dan ook een echte ouderwetsche epilepticonquote:
Smooth playah :$quote:
Precies waar je me hebben wilt toch, ouwe visser?quote:
Nee, tegen een handvat van een deur opgelopen.quote:
Wellicht, wellichtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies waar je me hebben wilt toch, ouwe visser?
Een tuinhuis?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
Rommelde wat aan in tuinhuis maar er vloog een bij, ben dus maar weer naar binnen gegaan.
*auw*quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, tegen een handvat van een deur opgelopen.
Vieze kleur is het nu.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bril niet op?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, tegen een handvat van een deur opgelopen.
Vieze kleur is het nu.
Neuh, die hengelt. Veel meer eer aan te behalenquote:
Ik heb dat juist vanwege m'n bril. Schat afstanden vaak net 1 cm ofzo verkeerd in. Doorposten en schouderwerk enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bril niet op?
Some of the fishes get stuck and i tend to care for 'em before they swim back into the wide open seaquote:
Free Williequote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Some of the fishes get stuck and i tend to care for 'em before they get back into the wilde open sea
Orka's zijn te groot en ferocious :$quote:
Ik zit dan alsnog niet op m'n gemak.quote:
Hele lieve dieren hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Yeah but they rip apart my inner net :$quote:
Kortzichtig dit.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:15 schreef aeque het volgende:
Eten jullie ook wel eens nazi?Plaatje doet het niet maar ik weet dat het Jumbo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vruchtwater.
Waarom zouden ze niet lief zijn? Alleen omdat mensen ze 'killer whale' hebben genoemd? Ze behoren tot de familie van de dolfijnen. Zijn net als dolfijnen roofdieren. Zijn net zo intelligent. En dolfijnen zijn wel lief zeker?quote:
Nu wel toch? Je kende hem al?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet maar ik weet dat het Jumbo is
Vruchtwater.
Nee, viel mee. Gewoon met mijn heup er tegenaan toen ik mijn handen vol hadquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*auw*
Zo'n gevalletje 'in volle vaart'?
Jawel. Handen vol en dan botsen omdat ik onhandig ben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bril niet op?
Ik ken het wel. Ik loop overal tegenaan. Maar ik ben gewoon een idioot. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, viel mee. Gewoon met mijn heup er tegenaan toen ik mijn handen vol had
[..]
Jawel. Handen vol en dan botsen omdat ik onhandig ben.
Die manier waarop ze op dolfijnen jagen is al niet lief.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet lief zijn? Alleen omdat mensen ze 'killer whale' hebben genoemd? Ze behoren tot de familie van de dolfijnen. Zijn net als dolfijnen roofdieren. Zijn net zo intelligent. En dolfijnen zijn wel lief zeker?
Iemand vroeg me of het me leuk leek om naar Nieuw-Zeeland te gaan, daar te kayakken tussen de orka's. ;$quote:
Alleen zeehonden toch..?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die manier waarop ze op dolfijnen jagen is al niet lief.
Hoezo de manier waarop? Het is natuur. Moeten ze dan maar veganisten worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die manier waarop ze op dolfijnen jagen is al niet lief.
Het dierenpark op Tenerife had een orka die een trainer heeft doodgebeten, zomaar uit het niets.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet lief zijn? Alleen omdat mensen ze 'killer whale' hebben genoemd? Ze behoren tot de familie van de dolfijnen. Zijn net als dolfijnen roofdieren. Zijn net zo intelligent. En dolfijnen zijn wel lief zeker?
Het is ook geen walvis, dus sowieso onzinnaam in het Engelsquote:
Documentaire Blackfish wel eens gekeken? Dan weet je dat het niet uit het niets was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het dierenpark op Tenerife had een orka die een trainer heeft doodgebeten, zomaar uit het niets.
Er zijn iets van 150 bekende orkaincidenten in dierenparken geweest toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Documentaire Blackfish wel eens gekeken? Dan weet je dat het niet uit het niets was.
Vangen en de deur uit zettenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zit dan alsnog niet op m'n gemak.Had de deur gewoon openstaan maar die sukkel bleef tegen het raam vliegen.
Pray for Blackfishquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Documentaire Blackfish wel eens gekeken? Dan weet je dat het niet uit het niets was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |