Pim paf bomquote:
Hoi Faxquote:
Krijg er spontaan epilepsie van.quote:
Het is dan ook een echte ouderwetsche epilepticonquote:
Smooth playah :$quote:
Precies waar je me hebben wilt toch, ouwe visser?quote:
Nee, tegen een handvat van een deur opgelopen.quote:
Wellicht, wellichtquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Precies waar je me hebben wilt toch, ouwe visser?
Een tuinhuis?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:57 schreef FrauMilena het volgende:
Rommelde wat aan in tuinhuis maar er vloog een bij, ben dus maar weer naar binnen gegaan.
*auw*quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, tegen een handvat van een deur opgelopen.
Vieze kleur is het nu.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bril niet op?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, tegen een handvat van een deur opgelopen.
Vieze kleur is het nu.
Neuh, die hengelt. Veel meer eer aan te behalenquote:
Ik heb dat juist vanwege m'n bril. Schat afstanden vaak net 1 cm ofzo verkeerd in. Doorposten en schouderwerk enzoquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bril niet op?
Some of the fishes get stuck and i tend to care for 'em before they swim back into the wide open seaquote:
Free Williequote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Some of the fishes get stuck and i tend to care for 'em before they get back into the wilde open sea
Orka's zijn te groot en ferocious :$quote:
Ik zit dan alsnog niet op m'n gemak.quote:
Hele lieve dieren hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Yeah but they rip apart my inner net :$quote:
Kortzichtig dit.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:15 schreef aeque het volgende:
Eten jullie ook wel eens nazi?Plaatje doet het niet maar ik weet dat het Jumbo isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vruchtwater.
Waarom zouden ze niet lief zijn? Alleen omdat mensen ze 'killer whale' hebben genoemd? Ze behoren tot de familie van de dolfijnen. Zijn net als dolfijnen roofdieren. Zijn net zo intelligent. En dolfijnen zijn wel lief zeker?quote:
Nu wel toch? Je kende hem al?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet maar ik weet dat het Jumbo is
Vruchtwater.
Nee, viel mee. Gewoon met mijn heup er tegenaan toen ik mijn handen vol hadquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
*auw*
Zo'n gevalletje 'in volle vaart'?
Jawel. Handen vol en dan botsen omdat ik onhandig ben.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Bril niet op?
Ik ken het wel. Ik loop overal tegenaan. Maar ik ben gewoon een idioot. :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, viel mee. Gewoon met mijn heup er tegenaan toen ik mijn handen vol had
[..]
Jawel. Handen vol en dan botsen omdat ik onhandig ben.
Die manier waarop ze op dolfijnen jagen is al niet lief.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet lief zijn? Alleen omdat mensen ze 'killer whale' hebben genoemd? Ze behoren tot de familie van de dolfijnen. Zijn net als dolfijnen roofdieren. Zijn net zo intelligent. En dolfijnen zijn wel lief zeker?
Iemand vroeg me of het me leuk leek om naar Nieuw-Zeeland te gaan, daar te kayakken tussen de orka's. ;$quote:
Alleen zeehonden toch..?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die manier waarop ze op dolfijnen jagen is al niet lief.
Hoezo de manier waarop? Het is natuur. Moeten ze dan maar veganisten worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die manier waarop ze op dolfijnen jagen is al niet lief.
Het dierenpark op Tenerife had een orka die een trainer heeft doodgebeten, zomaar uit het niets.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet lief zijn? Alleen omdat mensen ze 'killer whale' hebben genoemd? Ze behoren tot de familie van de dolfijnen. Zijn net als dolfijnen roofdieren. Zijn net zo intelligent. En dolfijnen zijn wel lief zeker?
Het is ook geen walvis, dus sowieso onzinnaam in het Engelsquote:
Documentaire Blackfish wel eens gekeken? Dan weet je dat het niet uit het niets was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het dierenpark op Tenerife had een orka die een trainer heeft doodgebeten, zomaar uit het niets.
Er zijn iets van 150 bekende orkaincidenten in dierenparken geweest toch?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Documentaire Blackfish wel eens gekeken? Dan weet je dat het niet uit het niets was.
Vangen en de deur uit zettenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik zit dan alsnog niet op m'n gemak.Had de deur gewoon openstaan maar die sukkel bleef tegen het raam vliegen.
Pray for Blackfishquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Documentaire Blackfish wel eens gekeken? Dan weet je dat het niet uit het niets was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |