Zo'n minicornetto. Eigenlijk precies genoeg.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
voor de smaak![]()
Ik had chocolademousse.
Vandaag was geen goede dag voor m'n afvalprogramma
Doe niet zo recalcitrant tegen mijquote:
quote:
Had je me maar niet moeten verloochenen en solidair met me moeten zijn en niet morgen naar de meet gaanquote:
Dat vind ik nou ook van p.......erenijsjes :$quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Veel te groot en eenzijdig
Het ijs vind ik wel lekker van smaak hoor
gewoon n 'minder eten' programmaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo'n minicornetto. Eigenlijk precies genoeg.
Chocomousse is ook lekker
Wat voor programma doe je?
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook van p.......erenijsjes :$
Jawat. Jij vindt zeker dat ik met een fles wijn al huilend onder de tafel moet gaan zitten wachten op je zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had je me maar niet moeten verloochenen en solidair met me moeten zijn en niet morgen naar de meet gaan
Ik krijg zo'n ding nooit op.quote:
Minder slechte dingen zou ik dan alleen niet etenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon n 'minder eten' programma
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jawat. Jij vindt zeker dat ik met een fles wijn al huilend onder de tafel moet gaan zitten wachten op je zeker
Neem je zo'n miniquote:
t gaat op zich best goed, al waren vandaag en gisteren minderquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Minder slechte dingen zou ik dan alleen niet eten
Jamaarquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik ging meestal toch voor de Calippo oid, cola-smaak. Dan restje gesmolten ijs opdrinken.
Prima reden. Met zoveel ellende aan de ene kant moet je dat balanceren met wat goeds, te weten wat lekker etenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, buurvrouw stress en ik haar kinderen, dat maakte t even wat lastiger..
Weten we gelijk waar je muffintop vandaan komt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kon er wel drie op vroeger, als ik mijn best deed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |