Dat zijn waarschijnlijk je banden. Ik heb het regelmatig. Vooral bij bepaalde bewegingen en als ik moet niezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:00 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier enorme felle steken links rond mijn lies/links onderin de buik. Dit kan ik me niet herinneren van de vorige zwangerschap. Ik heb al n losse pyjamabroek aangedaan
Voorlopig: 26 januariquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:35 schreef Mariposas het volgende:
Zwangerschap en Geboorte
2015
28 mei: -ik86- (jongen)
3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa
1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)
4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)
*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)
6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude***
23 november: Bloesem
8 december: bloes85
***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)
Voor updates graag quoten of DM!
Klinkt echt als normale zenuwenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:28 schreef Minarosa het volgende:
mt dichterbij en af en toe krijg ik een beetje koudwatervrees. Wat nou als ik helemaal niet meteen blij ben als hij er is,
Haha, inderdaad. Voelen ons opgelicht door de gyn van de GUO. Voor niks een dikke week in de zenuwenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:41 schreef Skoap het volgende:
Fijn Malteser, wat een oplichting moet dat zijn!
Leuk dat je een jongetje krijgt! Wat vind je er zelf van? Of maakte het je niet uit?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Myrr wat klinkt dat ver, januari! Wat weinig december kindjes ook.
Ik voel vandaag regelmatig kriebelen, echt leuk. Echo was ook goed, alleen jammer dat hij zo stil is op echos is, hij beweegt hoogstens een handje of draait zich om. Schoonmoeder was welvond het zo leuk.
En nog steeds een jongen
Ah ja, nu je het zegt! Hopelijk vallen er gauw nog wat streepjes!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:10 schreef Daui het volgende:
Malteser wat fijn!
JantinaGr lief van je ouders en alles voor jezelf![]()
Myrr wat leuk de eerste 2016 baby
Gestreeptestoel ik heb gisteren er een kruik tegen aangelegd. Uiteindelijk was ik zo moe dat ik in slaap viel. Misschien helpt een buikband als je nog op pad moet
ik ben zelf eind januari jarig en heb er werkelijk nooit bij stil gestaan dat het een minder seizoen zou zijn om in jarig te zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:06 schreef Myrr het volgende:
[..]
Leuk dat je een jongetje krijgt! Wat vind je er zelf van? Of maakte het je niet uit?
Ik vind januari wel dichtbij eigenlijk… Dat is over acht maanden al.
Wel jammer dat het dan zo koud is (met het oog op de verjaardagen/partijtjes vieren… Maar daar denk ik dan weer aan).
[..]
Ah ja, nu je het zegt! Hopelijk vallen er gauw nog wat streepjes!
Oh ja in de vakantie inderdaad, dat is naar. Mijn 'probleem' was vlak na de vakantie jarig zijn. Als ik op een nieuwe school zat/veel te nieuwe klas had, ik niet echt genoeg mensen kende om een feestje te geven.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben zelf eind januari jarig en heb er werkelijk nooit bij stil gestaan dat het een minder seizoen zou zijn om in jarig te zijn![]()
![]()
we hadden feestjes thuis met spelletjes, bioscoopfeestjes, zwemfeestjes, bowlen en schaatsen enz. Haske leuk![]()
mijn dochters zijn begin feb en eind aug. jarig en het ziet er nu naar uit dat die van eind aug er het meest "last" van zal hebben. Bijna altijd in de vakantie nmlk
Ach, bij mij was het eerste wat mensen zeiden na 'gefeliciteerd met je zwangerschap' - 'da's ook zielig, is je kindje altijd in de zomervakantie jarig'. Zo is er altijd wel watquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:06 schreef Myrr het volgende:
Wel jammer dat het dan zo koud is (met het oog op de verjaardagen/partijtjes vieren… Maar daar denk ik dan weer aan).
Mijn kinderen zijn begin januari jarig. Genoeg dingen te bedenken om te doen in de winter!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik ben zelf eind januari jarig en heb er werkelijk nooit bij stil gestaan dat het een minder seizoen zou zijn om in jarig te zijn![]()
![]()
we hadden feestjes thuis met spelletjes, bioscoopfeestjes, zwemfeestjes, bowlen en schaatsen enz. Haske leuk![]()
mijn dochters zijn begin feb en eind aug. jarig en het ziet er nu naar uit dat die van eind aug er het meest "last" van zal hebben. Bijna altijd in de vakantie nmlk
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:34 schreef Malteser het volgende:
Voelen ons opgelicht door de gyn van de GUO. Voor niks een dikke week in de zenuwen .
Sorry flauw .
Het hoeft toch allemaal niet op stel en sprong? Neem eens eerst even de tijd om aan het idee van zwanger zijn en een toekomstig kindje te wennen... Je bent net 4 weken, hebt nog geen verloskundige gezien of echo gehad, adem in adem uit, take your time...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:59 schreef Myrr het volgende:
Dit gaat me allemaal veeeeeeeeel te snel ineens.
Ja, je hebt gelijk. Er komt alleen zoveel bij kijken ineens, waar je eerst nog nooit over na hebt gedacht (althans… wel, maar dan als in 'later' en niet volgend jaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:03 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Het hoeft toch allemaal niet op stel en sprong? Neem eens eerst even de tijd om aan het idee van zwanger zijn en een toekomstig kindje te wennen... Je bent net 4 weken, hebt nog geen verloskundige gezien of echo gehad, adem in adem uit, take your time...
Als jij het te snel vindt, dan kan je dat toch gewoon aangeven? Jij moet ook 'ja' zeggen hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:59 schreef Myrr het volgende:
Bedenk me nu wel dat het vlak na mijn vriend zijn verjaardag is! Dat scheelt dan weer wel.
We (nou ja, hij) heeft overigens besloten om voor de gemeente te gaan trouwen, i.v.m. belasting voordelen enzo.
Dit gaat me allemaal veeeeeeeeel te snel ineens.
Wel afgesproken dat we dat gewoon tussen ons en de getuigen houdenPuur voor het papier, en we alsnog een grote bruiloft doen later ergens over x jaar. Met een prinsesje of kleine baas als ringdrager.
Hmmm, daar moeten we even naar kijken dan. Zwager en zijn vrouw hebben wel flink voordeel eruit, maar hij werkt en zij niet. Wij werken wel gewoon beiden en heel erg veel verschil zit er niet in onze inkomsten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:14 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Als jij het te snel vindt, dan kan je dat toch gewoon aangeven? Jij moet ook 'ja' zeggen hoor.en die belastingsvoordelen vallen wel mee, alleen als je allerlei aftrekposten hebt en de 1 veel meer verdient dan de ander levert het je echt wat op. Het voordeel was bij ons geloof ik ¤6,- op de laatste aangifte IB.
Als ik jou was zou ik dan is verdiepen in geregistreerd partnerschap. Als je dan later trouwt, trouw je ook echt voor 't eerst.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmmm, daar moeten we even naar kijken dan. Zwager en zijn vrouw hebben wel flink voordeel eruit, maar hij werkt en zij niet. Wij werken wel gewoon beiden en heel erg veel verschil zit er niet in onze inkomsten.
Natuurlijk zeg ik wel ja, en wil ik wel trouwen met hem, alleen niet bij de sfeerloze gemeente.Dus dit is een onderonsje (als het wat uitpakt), en later een echte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |