Als je er logisch over nadenkt dan moet je tot de conclusie komen dat het pensioenvermogen op dezelfde manier verdeeld is als de overige vermogensverdeling. Dat is Occam's razor.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:33 schreef BEFEM het volgende:
[..]
De bron is een post op FOK?
Maar dit gaat te ver offtopic.
Ontopic: Meer defensie 14.gif
Maar je zou misschien ook eens jouw inzichten kunnen ventileren waarom jij vindt en weet waarom dat wat hij zegt niet klopt. Dat zou wat mij betreft zeer verhelderend zijn, zonder "bron-geroep". Want dit is zoals je ongetwijfeld weet vaak een zwaktebod, als het onderwerp waar het over gaat niet onomstreden is.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:09 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt.
Of gewoon niet. Die mogelijkheid bestaat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:41 schreef Andromache het volgende:
Zolang je Duitsland aan je kant hebt, zou ik als leek denken dat je in Nederland beter kunt investeren in marine en evt. in luchtmacht.
Zodat Duitsland de marine en luchtmacht van de hand kan doen? Dat bedoel je?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:41 schreef Andromache het volgende:
Zolang je Duitsland aan je kant hebt, zou ik als leek denken dat je in Nederland beter kunt investeren in marine en evt. in luchtmacht.
In Duitsland wordt op sommige vlakken nog harder gesneden dan hier.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:45 schreef Andromache het volgende:
Nee, dat niet direct. Duitsland heeft in ieder geval een veel groter landoppervlak, en verhoudingsgewijs kan ik me voorstellen dat dat land meer in landmacht dient te investeren dan Nederland hoeft te doen.
Dat dus, is ook compleet kapotbezuinigd.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:48 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan me vergissen, maar Duitse militaire apparaat is momenteel toch ook 3x niks?
Zoals je in de vorige opmerkingen al kon lezen, Duitsland is ook al een tijdje op de Nederlandse toer vwb defensie.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:45 schreef Andromache het volgende:
Nee, dat niet direct. Duitsland heeft in ieder geval een veel groter landoppervlak, en verhoudingsgewijs kan ik me voorstellen dat dat land meer in landmacht dient te investeren dan Nederland hoeft te doen.
Het is dan ook goed dat de Duitsers weer grote investeringen gaan doen. Er gaat o.a. een Leopard 3 gebouwd worden en het budget voor defensie gaat flink omhoog.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:49 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat dus, is ook compleet kapotbezuinigd.
Als je ziet dat Rusland 770.000 actieve millitaire heeft en 2 miljoen in reserve lach je wel even als je naar Europese strijdkrachten kijkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is dan ook goed dat de Duitsers weer grote investeringen gaan doen. Er gaat o.a. een Leopard 3 gebouwd worden en het budget voor defensie gaat flink omhoog.
Ze zijn ook bezig met een aantal denktanks en organisaties om de situatie in Rusland beter te monitoren en scenario's te schetsen. Nu maar hopen dat er weer geen General Plan Ost uit rolt.
Eerst maar eens zien vwb dat budget. De leo3 gaat sowieso nog wel een tijdje duren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Het is dan ook goed dat de Duitsers weer grote investeringen gaan doen. Er gaat o.a. een Leopard 3 gebouwd worden en het budget voor defensie gaat flink omhoog.
Duitsland heeft het wel over MEADS. Dat kon voor Nederland ook nog wel eens consequenties hebben ivm de Duits-Nederlandse Patriot samenwerking.quote:Ze zijn ook bezig met een aantal denktanks en organisaties om de situatie in Rusland beter te monitoren en scenario's te schetsen. Nu maar hopen dat er weer geen General Plan Ost uit rolt.
Het is allemaal puur symbolisch. We zouden het these days niet eens meer 3 dagen kunnen volhouden bij de Grebbeberg tegen het rode leger. Afschaffen wat mij betreftquote:Op vrijdag 15 mei 2015 19:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als je ziet dat Rusland 770.000 actieve millitaire heeft en 2 miljoen in reserve lach je wel even als je naar Europese strijdkrachten kijkt.
De Russen komen echt niet voorbij Polen. Laat staan dat ze ooit de Grebbeberg bereiken. Het lukt ze niet eens om de padvinders uit Kiev snel en doeltreffend uit te schakelen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is allemaal puur symbolisch. We zouden het these days niet eens meer 3 dagen kunnen volhouden bij de Grebbeberg tegen het rode leger. Afschaffen wat mij betreft
Daarom voerden we het gevecht ook op de noord Duitse laagvlakte, zodat ze niet eens bij de Greb in de buurt kwamen...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het is allemaal puur symbolisch. We zouden het these days niet eens meer 3 dagen kunnen volhouden bij de Grebbeberg tegen het rode leger. Afschaffen wat mij betreft
Ik vind het altijd interessant als de kenner dit iets meer uitlegt.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:11 schreef Nintex het volgende:
[..]
De Russen komen echt niet voorbij Polen. Laat staan dat ze ooit de Grebbeberg bereiken. Het lukt ze niet eens om de padvinders uit Kiev snel en doeltreffend uit te schakelen.
Een prachtig plaatje wat wat mij betreft meer problemen oproept dan dat het oplost...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom voerden we het gevecht ook op de noord Duitse laagvlakte, zodat ze niet eens bij de Greb in de buurt kwamen...
[ afbeelding ]
http://www.orbat85.nl/
Welke hebben het dan over? En bij de Grebbeberg is echt strijd geleverd. Niet zo lang, maar toch.quote:
Dit riekt naar stemmingsmakerij.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:07 schreef waht het volgende:
Nee, Europa zal defensie blijven verwaarlozen totdat de bommen weer vallen. Wel zo goedkoop.
Dit was in de tijd van de koude oorlog he. Waarbij we met de bondgenoten in 48 uur tijd meer op de mat konden zetten dan tegenwoordig in 25 jaar.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:15 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een prachtig plaatje wat wat mij betreft meer problemen oproept dan dat het oplost...
Oke. Maar de Grebbeberg zegt je niets, qua legandarische strijd?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dit was in de tijd van de koude oorlog he. Waarbij we met de bondgenoten in 48 uur tijd meer op de mat konden zetten dan tegenwoordig in 25 jaar.
Jawel, maar jij hebt het over de Russen. Dan denk ik in koude oorlog tactiek.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:25 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Oke. Maar de Grebbeberg zegt je niets, qua legandarische strijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |