Het is wachten op de Koninginnenrit van Zaterdag, dat wordt genot.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig begint straks het fietsen weer.
Ja, standaard. Moet je maar eens op setlist.fm kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende: [..] Spelen ze nog wel eens Everlong in hun sets? Die zou ik wel willen horen.
winstquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op wat, djnepper to go trhough? of om te winnen?
Ok danku!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, standaard. Moet je maar eens op setlist.fm kijken.
Full timequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op wat, djnepper to go trhough? of om te winnen?
Ik durf er geen geld op te zetten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Op Unibet is de quotering voor Dnipro atm 1,67
en hoeveel winst als je nu zou cashen? of heb je niet live ingezet?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:22 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Op Unibet is de quotering voor Dnipro atm 1,67
en 's avond gaat Gesink op Mt Baldy shinenquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is wachten op de Koninginnenrit van Zaterdag, dat wordt genot.
Live fulltime ja, 20 x 4,1quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:23 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
en hoeveel winst als je nu zou cashen? of heb je niet live ingezet?
Ik doelde op die rit, ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
en 's avond gaat Gesink op Mt Baldy shinen
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga zo eens even een halve pizza bakken.
Napolitano?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Wat doe je met de andere helft? Of heb je dit gister al gegeten? #dtv.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
heeeeeeeyquote:
Gedeelte salami en gedeelte tonijn.quote:
twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 14-05-2015 om 22:26:09Een schandalige arbitrage hield #Dnipro in het toernooi ten koste van Qarabag en nu koerst Dnipro naar de finale.Een bizar sprookje. reageer retweet
Leuk toch in het blauwwitquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Het is net alsof ik naar Griekenland zit te kijken.
Die heeft mijn moeder een week of 3 geleden opgegeten...quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat doe je met de andere helft? Of heb je dit gister al gegeten? #dtv.
Dnijepr is een tikkeltje erger dan Griekenland.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Wie is deze man die er iedere keer naast zit?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hebben dus ook al veel eerder in het toernooi geluk gehad.twitter:JurrVanWessem twitterde op donderdag 14-05-2015 om 22:26:09Een schandalige arbitrage hield #Dnipro in het toernooi ten koste van Qarabag en nu koerst Dnipro naar de finale.Een bizar sprookje. reageer retweet
Griekenlandquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:26 schreef Slobeend het volgende:
mij geef je die andere helft okquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
het kan nogquote:
quote:
Huldiging op de Coolsingel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Wat gaan we doen als Feyenoord 4e is?
Als die andere helft nog zou bestaan wel.quote:
#maasgebouwquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Naar de coolsingelquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:28 schreef KingRoland het volgende:
In eigen goal?quote:
Keihard bier zuipen in Alkmaarquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik merk dat jij niet echt fan bent van Dries Mertens.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want Mertens scoort zelden belangrijke treffers.
Ik observeer, ik constateer, ik concludeer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik merk dat jij niet echt fan bent van Dries Mertens.
Dit is niet waar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Napels moet 2 keer scoren anders zijn ze uitgeschakeld
Bedankt hans. Een keer scoren en het wordt verlengen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:30 schreef Evertjan het volgende:
Napels moet 2 keer scoren anders zijn ze uitgeschakeld
Dat bedacht ik me nadat ik op versturen druktequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want het kan ook zo zijn dat AZ heeft verloren.
Ik ook niet dit moment. Ik zie wel een inworp.quote:
Liever niet zo'n kutverlenging bij zo'n pot.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zou tijd worden voor verlenging en pingels. Lang geleden dat ik dat gezien heb. #zinin
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zou tijd worden voor verlenging en pingels. Lang geleden dat ik dat gezien heb. #zinin
mag het ook hopen ja, wat een flutploeg dat djepperquote:
in ieder geval een Nederlander in de finalequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen - Van Barneveld in de halve finale volgende week.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van de Feboquote:
Dank je voor de spoilerquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee jij dan vetklepquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Dartsers vind ik van die ordinaire kermisklanten
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Nee, dan al die volgeplakte, over het paard getilde miljonairtjes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
quote:
Gaat extreem veel mis in de passing.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke ploeg lijkt slecht te spelen tegen Dnjepr..
het spijt me okequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer maar je blijft doorgaan
Maak je geen zorgen, niemand gelooft hem.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer maar je blijft doorgaan
quote:
Pas je het toch even aan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Zelfs Wiki heeft het fout
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_Is_Life
Klinsmann speelde toen voor Stuttgart.
Gelukkig weet jij hoe de vork in de steel zitquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand gelooft hem.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het spijt me oke
geef je wel een keer een big mac
Picsquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij hoe de vork in de steel zit
Voordat hij over jou begint zal ik iedereen alvast duidelijk maken dat jij een zeer atletisch lichaam hebt
Laat dat duidelijk zijn inderdaad!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij hoe de vork in de steel zit
Voordat hij over jou begint zal ik iedereen alvast duidelijk maken dat jij een zeer atletisch lichaam hebt
Ik heb geen pics, dat heb in in real life ervaren op het Groninger bierfestivalquote:
Zoek maar pics op van Ben Affleck.quote:
TR gemacht. Ongepaste grapquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:44 schreef Sked het volgende:
De scheids is bang dat ze het vliegtuig terug naar zijn huis laten neerstorten volgens mij
Sevilla neuqt ze van voor, naar achter, naar links, naar rechtsquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:44 schreef opperkleurder het volgende:
Prima ploegje, die kunnen de Europa League winnen.
nope maar komt nog welquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie Karina nog gemeet?
Napoli speelde nog wel eens een goede pot, Djnepper is altijd kutquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Napoli verdient het op basis van vandaag ook gewoon niet hoor.
tegen ajax nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Napoli speelde nog wel eens een goede pot, Djnepper is altijd kut
thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:49 schreef KingRoland het volgende:
lang geen fast food gegeten
daar moet verandering in komen
Lief dagboekquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:49 schreef KingRoland het volgende:
lang geen fast food gegeten
daar moet verandering in komen
Zouden ze in de sneeuw beter presteren?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:49 schreef Mani89 het volgende:
Spelers van Napoli zijn duidelijk geen regenvoetballers.
PSV voetbalt 10x zo attractief als dit. Dat zegt ook wat.quote:
mwah Napoli komt nauwelijks echt voor de goal. Hebben 2, 3 kansen gehad max.quote:
rustigquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga zo een tafeltje kapot schoppen.
Gelukkig heb je daar niks aanquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV voetbalt 10x zo attractief als dit. Dat zegt ook wat.
Klopt, nooit beweerd ookquote:
Welke ploeg creëert er nou makkelijk kansen tegen die teirngploeg, kom op mexquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Djepper heeft vandaag gewoon de betere kansen hoor
Barcaquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke ploeg creëert er nou makkelijk kansen tegen die teirngploeg, kom op mex
Daarom zouden ze de terechte winnaar van de EL zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon heroïne spuiten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Deze wedstrijd..![]()
zal ik yoghurt nu eten?
HALLO ROLANDquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef KingRoland het volgende:
Deze wedstrijd..![]()
zal ik yoghurt nu eten?
Niet echt om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend
je weet toch dat napoli heus niet gaat scorenquote:
Dnjepr is niet de terechte winnaar. Die smetfiguren horen al uitgeschakeld te zijn door Qarabag. Ten onrechte wordt een geldig doelpunt afgekeurd voor Qarabag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom zouden ze de terechte winnaar van de EL zijn.
Verspilde moeite dit, Sked is een pestkop.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan de komende 4-5 minuten heel gezellig doen
nietwaar sked
Wil je stoppen met dit soort pesterijen? Ik bedoel het altijd goed.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verspilde moeite dit, Sked is een pestkop.
Ook voor Sked bestaan er nieuwe kansen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verspilde moeite dit, Sked is een pestkop.
Niet de eerste keer vanavond.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mertens brengt wel wat maar lang niet genoeg.
Napoli kwam daar goed weg zeg allejezus
bekijk het positief: Ajax verloor van een finalistquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kan toch niet, joh.
Rot op. Ook geen extra extra seconden bijtekenen wegens tijdrekken.
Goede scheidsquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit kan toch niet, joh.
Rot op. Ook geen extra extra seconden bijtekenen wegens tijdrekken.
Waren de groetjes van Jessica en mij nog over gekomen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan de komende 4-5 minuten heel gezellig doen
nietwaar sked
quote:
Vooral dit topic was erg gezellig.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Knotsgekke wedstrijd weer in de EL
Johannes, Mani, Pax, toto en ik hebben genoten.
mwah je kunt niet van deze afzichtelijke kansloze schijtwedstrijd genoten hebbenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Knotsgekke wedstrijd weer in de EL
Johannes, Mani, Pax, toto en ik hebben genoten.
Ik was wel bang voor een lastige wedstrijd voor Napoli ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
De analisten zijn van een bedenkelijk niveau, Ik zag deze overwinning al aankomen.
En dan speelden ze nog niet eens thuis.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel bang voor een lastige wedstrijd voor Napoli ja.
Als je thuis al niet weet te winnen dan zal het zeker niet makkelijk worden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was wel bang voor een lastige wedstrijd voor Napoli ja.
En daar waren we heel blij mee.quote:
FC Utrecht ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Ajax kon nu gewoon in de finale staan.
Jongens..
Ik brand een kaarsje voor je modschap.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is volledig wederzijds ouwe sassummer van me.
Nee, Dnjepr schuift gewoon geld onder de deuren bij de UEFA door.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
Dnjepr laat goed zien waar Nederlandse ploegen telkens falen.. de wil om te winnen
Mad?quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Dnjepr schuift gewoon geld onder de deuren bij de UEFA door.
Doorgaan wegens het onterecht afgekeurde doelpunt van Qarabag
Doorgaan wegens een onterecht goed gekeurde buitenspelgoal tegen Napels
Hopelijk kun je hiermee de selectiecommissie overhalen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik brand een kaarsje voor je modschap.
Ajax komt volgend seizoen sterker terug.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord hebben beiden gewonnen van de finalisten.
Ik zou nu veel kapot willen schoppen omdat het gewoonweg ongelofelijk is dat een ploeg, die overeind wordt gehouden door de klasse van Konoplyanka, door zoveel geluk, door zoveel corruptie naar de finale mag.quote:
Als dat je troost brengtquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax en Feyenoord hebben beiden gewonnen van de finalisten.
Ze hebben flink geluk gehad ja.. maar de manier waarop die gasten verdedigen en dan toch telkens weer aan de goede kant van de score belanden is gewoon knap.. doet me ergens denken aan het Feyenoord dat de UEFA Cup won, alleen hadden wij toen betere spelersquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Dnjepr schuift gewoon geld onder de deuren bij de UEFA door.
Doorgaan wegens het onterecht afgekeurde doelpunt van Qarabag
Doorgaan wegens een onterecht goed gekeurde buitenspelgoal tegen Napels
Bedankt voor je bemoedigende woorden, Geo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als dat je troost brengt![]()
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
Ik had meer van je verwacht, helaas ik heb me vergist.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor je bemoedigende woorden, Geo.
Ik probeer nu uit elk iets hoop te putten in deze tijden van zwaar weer.
Ze zouden die beker aan Feyenoord moeten gevenquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:08 schreef Collide het volgende:
Feyenoord is de enige club die dit jaar heeft kunnen winnen van Sevilla in Europa.
Wat zou ik volgens jou nu moeten zeggen dan? Ik word bijzonder agressief van voetbalverziekende ploegen die op verbazingwekkende wijze en een heel leger aan engeltjes op hun schouder de finale kunnen bereiken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik had meer van je verwacht, helaas ik heb me vergist.
Laatste weken presteren ze helemaal niets meer. Maar ze hebben wel pech gehad met de loting en de thuiswedstrijd tegen Roma want ze maakte zeker kans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze zouden die beker aan Feyenoord moeten geven
Ajax heeft ook nergens recht op met hun aidsspelquote:Op donderdag 14 mei 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou ik volgens jou nu moeten zeggen dan? Ik word bijzonder agressief van voetbalverziekende ploegen die op verbazingwekkende wijze en een heel leger aan engeltjes op hun schouder de finale kunnen bereiken.
Nu is normaal voetbal spelen niet direct het ticket naar de hemel, maar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |