Liever niet zo'n kutverlenging bij zo'n pot.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zou tijd worden voor verlenging en pingels. Lang geleden dat ik dat gezien heb. #zinin
Eensquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het zou tijd worden voor verlenging en pingels. Lang geleden dat ik dat gezien heb. #zinin
mag het ook hopen ja, wat een flutploeg dat djepperquote:
in ieder geval een Nederlander in de finalequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen - Van Barneveld in de halve finale volgende week.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van de Feboquote:
Dank je voor de spoilerquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee jij dan vetklepquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Dartsers vind ik van die ordinaire kermisklanten
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
Nee, dan al die volgeplakte, over het paard getilde miljonairtjes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:38 schreef Paxcon het volgende:
quote:
Gaat extreem veel mis in de passing.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elke ploeg lijkt slecht te spelen tegen Dnjepr..
het spijt me okequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer maar je blijft doorgaan
Maak je geen zorgen, niemand gelooft hem.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer maar je blijft doorgaan
quote:
Pas je het toch even aan?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
Zelfs Wiki heeft het fout
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_Is_Life
Klinsmann speelde toen voor Stuttgart.
Gelukkig weet jij hoe de vork in de steel zitquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, niemand gelooft hem.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
het spijt me oke
geef je wel een keer een big mac
Picsquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij hoe de vork in de steel zit
Voordat hij over jou begint zal ik iedereen alvast duidelijk maken dat jij een zeer atletisch lichaam hebt
Laat dat duidelijk zijn inderdaad!quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij hoe de vork in de steel zit
Voordat hij over jou begint zal ik iedereen alvast duidelijk maken dat jij een zeer atletisch lichaam hebt
Ik heb geen pics, dat heb in in real life ervaren op het Groninger bierfestivalquote:
Zoek maar pics op van Ben Affleck.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |