Dat wist ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het over Eder Balanta hebt, moet ik gelijk denken aan die schaamteloze en bloedserieuze promotie van hem door JR in het Ajax-topic.
Colli leeft nog!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 4-1 tegen Wolfsburg was wel een dikke fluke eigenlijkquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Overschat ploegje. Op Juve na is het niveau van de Italiaanse ploegen heel beroerd momenteel.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Colli leeft nog!!Die foto post ik nou net in het Giro topic! Wat een bikkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja, en over 40 en 42 dagen ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga jij in November ook naar de Foo Fighters?
Wolfsburg had een offday en bij Napoli lukte alles. Speel je die wedstrijd nog 10x dan wint Wolfsburg er 8.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 4-1 tegen Wolfsburg was wel een dikke fluke eigenlijk
Cycling News retweette het.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die foto post ik nou net in het Giro topic! Wat een bikkel
Spelen ze nog wel eens Everlong in hun sets? Die zou ik wel willen horen.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Colli leeft nog!!Van harte beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs Paxcon vindt de coop fantastisch.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zoveel.
Er worden vaak speciaalbierglazen weggegeven
Tobias Ludvigsson retweette het voor mij, ook al zo'n harde bikkel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cycling News retweette het.
Ik heb een speciale list voor wielrennen op tweetdeck. #nuttelozefeitjes
Ik ga ook eens naar de coop.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van harte beterschap
[..]
Zelfs Paxcon vindt de coop fantastisch.
Er worden vaak speciaalbierglazen weggegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |