Jazeker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn jij komt altijd bij de Dirk AKA Digros he?
Als ik naar een andere supermarkt wil dan de vier genoemde moet ik zeker 40 minuten fietsenquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat er dus om dat je een viesdik en lui varken bent om even wat verder te lopen voor de gewenste supermarkt?
noem een kilometer maar ietwat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gaat er dus om dat je een viesdik en lui varken bent om even wat verder te lopen voor de gewenste supermarkt?
Hier C1000/2xDirk van den Broek/Albert Heijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
Ik heb een Albert Heijn, Supercoop, Aldi, Jumbo en DekaMarkt op loopafstand
#stoer
waarom twee keer het woord "is" rené?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou bijna bij de AH gaan shoppen, die verder weg is en duurder is.
Zo praten wij in de streetsquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
waarom twee keer het woord "is" rené?
C1000 in Voorschotenquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier C1000/2xDirk van den Broek/Albert Heijn
Gevaarlijk, hé
C1000 zit ook op diamantpleinquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
C1000 in Voorschoten
Dirk bij Stevensbloem en de Mors
AH Stevenbloem
In het zuiden heb je ook geen Dirk, Deka of coop. Dusja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
Negen supermarkten binnen anderhalve kilometer
#swag
Hier 1 supermarkt in het dorp en de andere dichtsbijzijnde is 8 km verderopquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:09 schreef Sked het volgende:
Negen supermarkten binnen anderhalve kilometer
#swag
Ik vind de Mors op enkele woningen na echt een pauperwijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Oh ja daar ook. Diamantplein, die naam was mij ontschoten
We voetballen weer, ja.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
Cher - If I Could Turn Back Time is best een lekker liedje.
Voetballen we al weer?
Ik ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind de Mors op enkele woningen na echt een pauperwijk.
Ik en Kingroland welquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt niemand in Nederland hoopt dat Djepper wint
emté is van de sligro en is vies duur.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hebben wel de Em-te op sommige plaatsen. Maar die is ook een heel eind weg.
Wilfriet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt niemand in Nederland hoopt dat Djepper wint
Ik kan dit bevestigen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
emté is van de sligro en is vies duur.
heeft af en toe wel goed vleesquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
emté is van de sligro en is vies duur.
Sked is niet zo aardig vandaag.quote:
Ik hou van de Coopquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:07 schreef Sked het volgende:
Ik heb een Albert Heijn, Supercoop, Aldi, Jumbo en DekaMarkt op loopafstand
#stoer
Een hoopquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hem dwars zit vandaag.
De supermarkt exclusief in Groningen, ik zou het wel eens van binnen willen zien.quote:
That is Europe.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou wel bagger zijn als Djepper doorgaat door een buitenspelgoal
mag ook wel als je van de sligro bent.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heeft af en toe wel goed vlees
Dik verdiend.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou wel bagger zijn als Djepper doorgaat door een buitenspelgoal
In FM is Freddy Adu ook hééééél goed geworden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die wordt wel heel goed in FM.
En terecht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In FM is Freddy Adu ook hééééél goed geworden.
Bedankt!quote:
Eder Alvarez Balanta ook. Misschien wat voor Ajax.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die wordt wel heel goed in FM.
Ga jij in November ook naar de Foo Fighters?quote:
Als je het over Eder Balanta hebt, moet ik gelijk denken aan die schaamteloze en bloedserieuze promotie van hem door JR in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eder Alvarez Balanta ook. Misschien wat voor Ajax.
Niet alleen in het Ajax-topicquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het over Eder Balanta hebt, moet ik gelijk denken aan die schaamteloze en bloedserieuze promotie van hem door JR in het Ajax-topic.
Dat wist ikquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het over Eder Balanta hebt, moet ik gelijk denken aan die schaamteloze en bloedserieuze promotie van hem door JR in het Ajax-topic.
Colli leeft nog!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 4-1 tegen Wolfsburg was wel een dikke fluke eigenlijkquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Overschat ploegje. Op Juve na is het niveau van de Italiaanse ploegen heel beroerd momenteel.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Colli leeft nog!!Die foto post ik nou net in het Giro topic! Wat een bikkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja, en over 40 en 42 dagen ookquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga jij in November ook naar de Foo Fighters?
Wolfsburg had een offday en bij Napoli lukte alles. Speel je die wedstrijd nog 10x dan wint Wolfsburg er 8.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die 4-1 tegen Wolfsburg was wel een dikke fluke eigenlijk
Cycling News retweette het.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die foto post ik nou net in het Giro topic! Wat een bikkel
Spelen ze nog wel eens Everlong in hun sets? Die zou ik wel willen horen.quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Colli leeft nog!!Van harte beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs Paxcon vindt de coop fantastisch.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mensen met een mening zijn er niet zoveel.
Er worden vaak speciaalbierglazen weggegeven
Tobias Ludvigsson retweette het voor mij, ook al zo'n harde bikkel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cycling News retweette het.
Ik heb een speciale list voor wielrennen op tweetdeck. #nuttelozefeitjes
Ik ga ook eens naar de coop.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van harte beterschap
[..]
Zelfs Paxcon vindt de coop fantastisch.
Er worden vaak speciaalbierglazen weggegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |