Daar heeft hij groot gelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vindt Sierd bij Europese wedstrijden erg grappig.
In Amerika is geen Europa League derhalve offtopic derhalve stop hier mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
Ik lees net dat er iemand in Amerika is veroordeeld tot 240 jaar cel
Koert vind ik een grappige man, behalve als hij Amstel drinkt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder grappig dan Koert bij Jupiler League wedstrijden
Dan vindt hij de Lama's vast ook leuk.quote:
okquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Amerika is geen Europa League derhalve offtopic derhalve stop hier mee.
Schenk jezelf een lekker biertje inquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, in de hoop op iets om mijn humeur te verbeteren.
Fylax is een act.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fylax zou nog lachen om mijn grappen.
Het erge is dat deze bewering onwaar isquote:
Lekker Amstel biertje doet wonderen.quote:
Een glas blaarkopmelk dan.quote:
Zoals ik. Ik drink nu De Verboden Vrucht. Niet zo lekker als de Farmhouse IPA van Kees die ik tezamen met mijn diner dronk.quote:
Johannes vindt dit soort offtopic posts niet prettig, stop hiermeequote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als wielrenliefhebber ben je zeker geinspireerd door hun commercials
Die IPA's zijn nooit zo'n succes, aldus mijquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zoals ik. Ik drink nu De Verboden Vrucht. Niet zo lekker als de Farmhouse IPA van Kees die ik tezamen met mijn diner dronk.
Dit had je prima in DM kunnen sturen, nu ga je alleen maar verder offtopicquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Johannes vindt dit soort offtopic posts niet prettig, stop hiermee
Nou geïnspireerd, eerder geïndoctrineerd. Ik ben inmiddels verslaafd aan Radlers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als wielrenliefhebber ben je zeker geinspireerd door hun commercials
Deze smaak als een saison. Hou je daar wel van?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die IPA's zijn nooit zo'n succes, aldus mij
Bier is nooit off topic Sked.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Johannes vindt dit soort offtopic posts niet prettig, stop hiermee
In Duitsland hebben ze (itt in Nederland) best lekkere radlers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou geïnspireerd, eerder geïndoctrineerd. Ik ben inmiddels verslaafd aan Radlers.
Die drinken wel lekker weg, maar wel enigszins genantquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou geïnspireerd, eerder geïndoctrineerd. Ik ben inmiddels verslaafd aan Radlers.
Ik ben zo tevreden over het resultaat dat ik met jou geboekt heb dat ik inderdaad een nieuwe heb gezocht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft Fylax als nieuwe opvoeduser gevonden nu ik te groot ben geworden.
Ik zou het oprecht niet wetenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze smaak als een saison. Hou je daar wel van?
Hopelijk loopt je nieuwe project uit op een mislukking.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben zo tevreden over het resultaat dat ik met jou geboekt heb dat ik inderdaad een nieuwe heb gezocht.
Je bent zelf een mislukking.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk loopt je nieuwe project uit op een mislukking.
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal baat zouden hebben bij een volwassen Fylax. En GGMM lijkt me daar de perfecte persoon voor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
Zo schattig hoe jaloers Stijn is op z'n kleine broertje
Maak je geen zorgen Stijn, ik hou ook nog heel veel van jou!
Als FOK! niet is opgegeten door een #laagvliegenderoofvogel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Fylax over tien jaar een gerespecteerd moderator is
Ik denk musicus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Dat valt reuze mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM geniet van deze rap in de reclame.
Ik denk dat hij dan in de bak zit voor kidnapping en/of poging tot moord op Ariana Grande.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan in de bak zit voor kidnapping en/of poging tot moord op Ariana Grande.
In mijn DM box.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:57 schreef Sked het volgende:
Johannes, waar kan ik een TR maken voor ongewenste complimenten via DM?
Ohja, hij gaat daar over twee weken heen in de Ziggo Domequote:Op donderdag 14 mei 2015 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dan in de bak zit voor kidnapping en/of poging tot moord op Ariana Grande.
Om vervolgens volledig offtopic te gaan in al zijn eigen topics.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:57 schreef Paxcon het volgende:
Tong vindt normaal alleen z'n eigen topics leuk
Interessante feitjes droppenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat kunnen we nog meer in je DM-box doen?
Dat dachten we van Stijn ook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:56 schreef Paxcon het volgende:
Je kan niet offtopic gaan in je eigen topicquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om vervolgens volledig offtopic te gaan in al zijn eigen topics.
Toen had hij net de # ontdekt.quote:
Te triest.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Om vervolgens volledig offtopic te gaan in al zijn eigen topics.
Dit hoor ik vaker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:00 schreef Sked het volgende:
johannes_vermeer is een goede mod
einde bericht
bquote:
Frisdrank is ongezond voor jequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik drink zo een glaasje cassis terwijl i kijk naar de 2e helft van deze wedstrijd.
Mijn De Verboden Vrucht is op. Ik ga hem zo voorzien van een beoordeling en dan ga ik over op plat water.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik drink zo een glaasje cassis terwijl i kijk naar de 2e helft van deze wedstrijd.
Heb geen rum.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Frisdrank is ongezond voor je
Derhalve raad ik je af een glaasje cassis te drinken en te kiezen voor een hele fles rum
Uh okequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:03 schreef Toto69 het volgende:
Fiorentina moet straks even 2x buitenspel gaan staan.
Cassis de Balisto onder de frisdrankenquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je kunt ook een clipje kijken. Bijvoorbeeld Why van Annie Lennox
Ik zou bijna bij de AH gaan shoppen, die verder weg is en duurder is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
De Jumbo-reclames zijn een gevaar voor de samenleving.
Ik ga tegenwoordig naar de Hoogvliet die in plaats van onze Plus is gekomen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou bijna bij de AH gaan shoppen, die verder weg is en duurder is.
Gelukkig hebben wij in Leiden meer dan alleen de AH/C1000 of de Jumbo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou bijna bij de AH gaan shoppen, die verder weg is en duurder is.
Holger bij de Coop is ook een goede keuzequote:Op donderdag 14 mei 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik koop het liefste mijn schultenbrau bij de aldi
Ja, in Amersfoort ook welquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij in Leiden meer dan alleen de AH/C1000 of de Jumbo.
Stijn jij komt altijd bij de Dirk AKA Digros he?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij in Leiden meer dan alleen de AH/C1000 of de Jumbo.
Het gaat er dus om dat je een viesdik en lui varken bent om even wat verder te lopen voor de gewenste supermarkt?quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in Amersfoort ook welMaar die 2 zitten hier in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |