Dit had je prima in DM kunnen sturen, nu ga je alleen maar verder offtopicquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Johannes vindt dit soort offtopic posts niet prettig, stop hiermee
Nou geïnspireerd, eerder geïndoctrineerd. Ik ben inmiddels verslaafd aan Radlers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als wielrenliefhebber ben je zeker geinspireerd door hun commercials
Deze smaak als een saison. Hou je daar wel van?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Die IPA's zijn nooit zo'n succes, aldus mij
Bier is nooit off topic Sked.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Johannes vindt dit soort offtopic posts niet prettig, stop hiermee
In Duitsland hebben ze (itt in Nederland) best lekkere radlers.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou geïnspireerd, eerder geïndoctrineerd. Ik ben inmiddels verslaafd aan Radlers.
Die drinken wel lekker weg, maar wel enigszins genantquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou geïnspireerd, eerder geïndoctrineerd. Ik ben inmiddels verslaafd aan Radlers.
Ik ben zo tevreden over het resultaat dat ik met jou geboekt heb dat ik inderdaad een nieuwe heb gezocht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft Fylax als nieuwe opvoeduser gevonden nu ik te groot ben geworden.
Ik zou het oprecht niet wetenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze smaak als een saison. Hou je daar wel van?
Hopelijk loopt je nieuwe project uit op een mislukking.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben zo tevreden over het resultaat dat ik met jou geboekt heb dat ik inderdaad een nieuwe heb gezocht.
Je bent zelf een mislukking.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk loopt je nieuwe project uit op een mislukking.
Ik hoop het nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal baat zouden hebben bij een volwassen Fylax. En GGMM lijkt me daar de perfecte persoon voor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:55 schreef GGMM het volgende:
Zo schattig hoe jaloers Stijn is op z'n kleine broertje
Maak je geen zorgen Stijn, ik hou ook nog heel veel van jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |