Daar heeft hij groot gelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vindt Sierd bij Europese wedstrijden erg grappig.
In Amerika is geen Europa League derhalve offtopic derhalve stop hier mee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:47 schreef Sked het volgende:
Ik lees net dat er iemand in Amerika is veroordeeld tot 240 jaar cel
Koert vind ik een grappige man, behalve als hij Amstel drinkt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder grappig dan Koert bij Jupiler League wedstrijden
Dan vindt hij de Lama's vast ook leuk.quote:
okquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In Amerika is geen Europa League derhalve offtopic derhalve stop hier mee.
Schenk jezelf een lekker biertje inquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook, in de hoop op iets om mijn humeur te verbeteren.
Fylax is een act.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fylax zou nog lachen om mijn grappen.
Het erge is dat deze bewering onwaar isquote:
Lekker Amstel biertje doet wonderen.quote:
Een glas blaarkopmelk dan.quote:
Zoals ik. Ik drink nu De Verboden Vrucht. Niet zo lekker als de Farmhouse IPA van Kees die ik tezamen met mijn diner dronk.quote:
Johannes vindt dit soort offtopic posts niet prettig, stop hiermeequote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als wielrenliefhebber ben je zeker geinspireerd door hun commercials
Die IPA's zijn nooit zo'n succes, aldus mijquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zoals ik. Ik drink nu De Verboden Vrucht. Niet zo lekker als de Farmhouse IPA van Kees die ik tezamen met mijn diner dronk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |