Ik zou nu een NSB plaatje kunnen posten, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:48 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ja toen hebben ze het laten lijken alsof het in Munchen was, maar eigenlijk is het in Stuttgartquote:
Misschien stond hij wel achter het doelquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We moeten het tong vragen. Die was er vast bij.
Ik denk dat hij toen even pissen wasquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien stond hij wel achter het doel
Het is alleen een beetje spannend om te kijken wie er 1 of 2 wordt en 3 of 4.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Premier League hadden ze vandaag ook schriftelijk af kunnen doen.
Moeten wij Wikipedia serieus nemen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:52 schreef Evertjan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)p_.27Live_is_Life.27
Tijd dat ze jou schriftelijk afdoen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Premier League hadden ze vandaag ook schriftelijk af kunnen doen.
Alleen zo'n waardeloze keeper.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel dat Barca-team was een feest om naar te kijken
Nee, dat pas je zo aan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten wij Wikipedia serieus nemen?
Gefrustreerd?quote:
Wie was Adolf Hitler dan echt?quote:
Tv aan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:55 schreef Morendo het volgende:
Waarom werkt de fucking stream niet bij mij? Iemand tips?
Blijkbaar ja. Ze kunnen het allemaal niet handlenquote:
Cruijff neem ik niet serieus met zijn revolutiequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die had Cruijff ook in zijn dreamteam.
Ik wel , ze voeren hem alleen waardeloos uitquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cruijff neem ik niet serieus met zijn revolutie
Dat kan ook jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wel , ze voeren hem alleen waardeloos uit
Het was ooit slechts begonnen met verbetering van de jeugd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wel , ze voeren hem alleen waardeloos uit
Ik vrees het ergste voor Napoliquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat kan ook ja![]()
Hopelijk gaat Insigne het doen. Die man is echt een supporter
Het trieste aankoopbeleid is geblevenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het was ooit slechts begonnen met verbetering van de jeugd.
Speelt de Guzman?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit wordt de wedstrijd van, kent u die nog, Dries Mertens.
Doordat Cruijff zo nodig zijn vriendje Overmars naar voren moest schuiven.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het trieste aankoopbeleid is gebleven
Dat zal de grootste schande ooit zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor Napoli
Overmars is een Van Gaal vriendje, hij wilde La Lingquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Doordat Cruijff zo nodig zijn vriendje Overmars naar voren moest schuiven.
Benitez is dan ook een schandequote:Op donderdag 14 mei 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat zal de grootste schande ooit zijn
B team opstellen tegen Parma en het dan verneukenquote:
Insigne?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:01 schreef hafcfan het volgende:
Mertens en De Guzman spelen nooit als het A team speelt jongens
Sevilla wint die EL weerquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
B team opstellen tegen Parma en het dan verneukenAls ze wonnen konden ze gewoon nog 3e worden. Nu moeten ze de EL wel winnen
Favoriete feestdag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:02 schreef Evertjan het volgende:
lekker wedstrijdje aan het einde van een schitterende Hemelvaartsdag
Morata > Callejonquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Insigne en Callejon spelen altijd op de flanken. Al vind ik Dries beter dan Callejon
Callejon is overrated.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Insigne en Callejon spelen altijd op de flanken. Al vind ik Dries beter dan Callejon
haha als ie bij ajax zou spelen zou je groot fan zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Dries Mertens nog steeds geen overtuigende speler. Of je hem bij SC Joure of bij FC Barcelona neerzet: ik zie er niets in.
Wat vind je van de Memph?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Dries Mertens nog steeds geen overtuigende speler. Of je hem bij SC Joure of bij FC Barcelona neerzet: ik zie er niets in.
Cruijff wilde La Ling als AD.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Overmars is een Van Gaal vriendje, hij wilde La Ling
quote:Johan Cruijff liet onlangs weten groot voorstander te zijn van de aanstelling van Overmars. 'Een voetbalkader met Frank de Boer, Wim Jonk, Dennis Bergkamp en Overmars, met al hun kwaliteiten en ervaring: dan heb je als club dus heel weinig te klagen. Ook wat je internationale uitstraling betreft', zei Cruijff tegen Voetbal International.
Waar sláát deze post op?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha als ie bij ajax zou spelen zou je groot fan zijn
Napoli - Djepper 1-1quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan dit wel gaan zitten kijken maar ik weet nog steeds de uitslagen van vorige week niet.
Ik stem dus maar af op VH1 Classic.
Oke doeiquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan dit wel gaan zitten kijken maar ik weet nog steeds de uitslagen van vorige week niet.
Ik stem dus maar af op VH1 Classic.
Onzin. Dries is juist een man voor kampioenschapswedstrijden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Dries maakt altijd de 4-0 , 5-0 of meer
Altijd goals die er niet toe doen
Dat valt me tegen van JCquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cruijff wilde La Ling als AD.
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)el-uitdagingen.dhtml
[..]
Dries heeft al heel veel prijzen in ontvangst mogen nemenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzin. Dries is juist een man voor kampioenschapswedstrijden.
Stil ff Ajaciedquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kankeren is een officieel werkwoord.
Nee, wij zijn geen plebs zonder tvquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:06 schreef Morendo het volgende:
Kijken nog meer mensen de stream van rtl7? Hier werkt hij namelijk niet....
Alleen omdat hij hij PSV speelt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe hij ooit meer dan 25 miljoen op heeft kunnen brengen.
Kleinste speler met de grootse bek award?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dries heeft al heel veel prijzen in ontvangst mogen nemen
Stil ff Ajaciedquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opz(...)lang=nn#.VVTyVpN7Fpg
Het muntje voor de speelgoedautomaat bij de tandarts.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dries heeft al heel veel prijzen in ontvangst mogen nemen
Die wint Valbuenaquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kleinste speler met de grootse bek award?
TRquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Rickertman even opzouten? Niemand zit op zijn baggerposts te wachten
Heb jij als redacteur die bevoegdheid niet?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan Rickertman even opzouten? Niemand zit op zijn baggerposts te wachten
Wees eens heel eerlijk: hoeveel miljoen euro heeft hij volgens jou op moeten brengen als je realistisch bent?quote:
Hoho eerst je 5 min fluor innemenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het muntje voor de speelgoedautomaat bij de tandarts.
40-45quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees eens heel eerlijk: hoeveel miljoen euro heeft hij volgens jou op moeten brengen als je realistisch bent?
Mooi gegoocheld met perspectief.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wint Valbuena
[ afbeelding ]
Hij kan niks nee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb jij als redacteur die bevoegdheid niet?
ZOOOOOOquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TR
Wegens misbruiken van de TR functie
Als jij op FOK!sport debiel gaat doen wel.quote:
Oh dus schelden met kk en leden wegjagen mag?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TR
Wegens misbruiken van de TR functie
Hij moest drie jaar geleden wel even bikkelen op de stoel van de tandarts toen hij zijn voortandjes verstopte in het hoofd van Remko Pasveer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hoho eerst je 5 min fluor innemen
Daar kom ik nooit op jammer johquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als jij op FOK!sport debiel gaat doen wel.
Kankeren is een werkwoord dat magquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh dus schelden met kk en leden wegjagen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Als jij je weg laat jagen als een keer iemand boos tegen je doet is dat je eigen domme schuld, daar moet je geen TR voor plaatsen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oh dus schelden met kk en leden wegjagen mag?
Ik ben niet helemaal objectief Stijn. Maar had dit iig niet verwacht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wees eens heel eerlijk: hoeveel miljoen euro heeft hij volgens jou op moeten brengen als je realistisch bent?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:09 schreef Morendo het volgende:
Napoli sterker in de openingsfase.Valse tussenstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR
Arme Dries , hopelijk kreeg die een extra verdoving en een knuffeltje om in te knijpenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij moest drie jaar geleden wel even bikkelen op de stoel van de tandarts toen hij zijn voortandjes verstopte in het hoofd van Remko Pasveer.
Oke, dan doe ik het ff terug!quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij je weg laat jagen als een keer iemand boos tegen je doet is dat je eigen domme schuld, daar moet je geen TR voor plaatsen.
Schelden met kk mag niet.
Nee!quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:11 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Oke, dan doe ik het ff terug!
Kan Mexicobakker even opzouten? Niemand zit op zijn baggerposts te wachten
rtl7.nlquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Kenker op gek.
Vertel me liever hoe ik de RTL7 stream kan fixen.
Kankeren is geen scheldwoord. Dat is volgens de Van Dale een officieel werkwoord, zeg nou zelf: wie neemt de Van Dale niet serieus? Nu kan je er heel interessante theorieën op loslaten en je eigen meninkje erover gaan geven, maar het is onomstootbaar, het valt niet te btwisten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij je weg laat jagen als een keer iemand boos tegen je doet is dat je eigen domme schuld, daar moet je geen TR voor plaatsen.
Schelden met kk mag niet.
Rot op Stijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kankeren is geen scheldwoord. Dat is volgens de Van Dale een officieel werkwoord, zeg nou zelf: wie neemt de Van Dale niet serieus? Nu kan je er heel interessante theorieën op loslaten en je eigen meninkje erover gaan geven, maar het is onomstootbaar, het valt niet te btwisten.
Het werkwoord kankeren mag, schelden met kk niet. Dat is wat ik zeg.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kankeren is geen scheldwoord. Dat is volgens de Van Dale een officieel werkwoord, zeg nou zelf: wie neemt de Van Dale niet serieus? Nu kan je er heel interessante theorieën op loslaten en je eigen meninkje erover gaan geven, maar het is onomstootbaar, het valt niet te btwisten.
OOOOHquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het werkwoord kankeren mag, schelden met kk niet. Dat is wat ik zeg.
Beter lezen.
Verdovingen in je wang, lekker man. Dan kan je zo lang op je wang bijten als je wil, mmmmmmmmmmm.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arme Dries , hopelijk kreeg die een extra verdoving en een knuffeltje om in te knijpen
Koetsji koeeequote:Op donderdag 14 mei 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdovingen in je wang, lekker man. Dan kan je zo lang op je wang bijten als je wil, mmmmmmmmmmm.
Tot het gaat bloeden jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdovingen in je wang, lekker man. Dan kan je zo lang op je wang bijten als je wil, mmmmmmmmmmm.
Daar heb je een goed punt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het werkwoord kankeren mag, schelden met kk niet. Dat is wat ik zeg.
Beter lezen.
xDquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:13 schreef hafcfan het volgende:
Met een goeie spits stond Napoli al in de finale, maar deze dwaas kan er niks van. Ze moeten Cavani terughalen.
Kunnen ze hem niet eens bannen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Timmmmm gebruikt het werkwoord kankeren erg vaak zelfs, ik gebruik het eigenlijk nooit.
Nee dat gaat anders. "daar moet een piemel in, daar moet een piemel in". Op de melodie van "daar moet een piemel in, daar moet een piemel in".quote:
Plaats maar een TR als je vindt dat hij over de schreef gaat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kunnen ze hem niet eens bannen?
Ik vind iedere post van hem over de schreef. Wat een mateloos dom figuur is dat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plaats maar een TR als je vindt dat hij over de schreef gaat.
Ik gebruik regelmatig "renkerdekenker". Omdat ik geen godverdomme mag zeggen vanwege mijn religie.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Timmmmm gebruikt het werkwoord kankeren erg vaak zelfs, ik gebruik het eigenlijk nooit.
Ik had iets beters van je verwachtquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al dat gescheld met kanker vind ik niet zo leuk trouwens. Mijn oma is vorig jaar namelijk van de trap gekankerd.
Ze spelen de bal rond op het middenveld.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké nu weer over de wedstrijd.
Ik ben moe dus luister gewoon maar naar mij ofzo.
We zijn een en al oor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hou nou eens op grappen te herhalen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al dat gescheld met kanker vind ik niet zo leuk trouwens. Mijn oma is vorig jaar namelijk van de trap gekankerd.
Heb je ook gezopen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben stoer blablablaquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed punt Johannes, Forza Dnjeprquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fucking slecht ouwe...quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die grap maakte ik al toen Mikey's oma nog niet geboren was.quote:
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is dat dezelfde oma die ik ooit in de kankerkont heb gekankerd? Of die ander?
Je zou maar voor Napoli zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
We zien nu Napoli voetballen. Het lijkt nergens op. Het gáát nergens over. Het is gęnant. Het is lachwekkend.
Is dit goed, Johannes?
Primaquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
We zien nu Napoli voetballen. Het lijkt nergens op. Het gáát nergens over. Het is gęnant. Het is lachwekkend.
Is dit goed, Johannes?
Had een week eerder gemogen maar dan is het ESF he.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het eerlijk dat deze finale over 13 dagen is en de CL-finale over drie en een halve week?
Vorig jaar heeft een vrouw met een baard gewonnen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had een week eerder gemogen maar dan is het ESF he.
Het is gewoon een man, Lans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft een vrouw met een baard gewonnen.
quote:
Een man, inclusief baard, met een vrouwenkapsel, borsten en makeupquote:
Oh ja, dat is die verdedigende middenvelder van Blackburn Rovers. Goede speler.quote:
Welke?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit vast bij een heel moeilijk level met candy crush
Da's een vrouw.quote:
Vertel mij maar eens per DM wat het te maken had met de Europa League, bij een bevredigend antwoord mag je 'm alsnog plaatsen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom wordt mijn post lukraak verwijderd?
Laten we het weer over de wedstrijd hebben.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Johannes is boosquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeie. Nee echt. Goeie.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is die verdedigende middenvelder van Blackburn Rovers. Goede speler.
Ik stichtte deze discussie niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel mij maar eens per DM wat het te maken had met de Europa League, bij een bevredigend antwoord mag je 'm alsnog plaatsen.
Die met die gekleurde snoepjesquote:
J Alba is een voetballer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
johannes is in een nare bui.
Wat had Jessica Alba eigenlijk met elke wedstrijd waar johannes vroeger postte te maken?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
johannes is in een nare bui.
Wat had Jessica Alba eigenlijk met elke wedstrijd waar johannes vroeger postte te maken?
Interessante voorspelling Paxcon, ik ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen. Ik sluit het niet uit!quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Dnipro deze wedstrijd minimaal één goal gaat maken
Hele goede. Dat schreef ik ook. Fijn dat je de essentie uit vijf woorden weet te halen. Is niet voor iedereen makkelijk.quote:
Ga eens ontopic, debiel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hele goede. Dat schreef ik ook. Fijn dat je de essentie uit vijf woorden weet te halen. Is niet voor iedereen makkelijk.
Over misdadigers gesprokenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Bacca vroeger een diefstal heeft gepleegd?
Waarom moet uitgerekend jij mensen terecht wijzen m.b.t wel of niet ontopic?quote:
Wisten jullie dat Mexicanobakker dit al zevenhonderd keer gepost heeft?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Bacca vroeger een diefstal heeft gepleegd?
Bijkergod zou niet misstaan in deze wedstijd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over misdadigers gesproken
Lucas B. gaat naar Heerenveen.
Barrios, Bijker?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over misdadigers gesproken
Lucas B. gaat naar Heerenveen.
Wie?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Mexicanobakker dit al zevenhonderd keer gepost heeft?
Net als zijn grappen? Al blijven die wel leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Wisten jullie dat Mexicanobakker dit al zevenhonderd keer gepost heeft?
Echt he.quote:
Misschien moet Johannes dan eens adequaat ingrijpen en niet zijn loopjongen sturenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes en ik worden gek van die gozer joh
Zet er mij ook maar bij. Man man man.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes en ik worden gek van die gozer joh
Ik.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Wie van jullie kan Dnipro Dnipropetrovsk uitspreken?!
Dnjeprquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Iedereen heeft zijn zwakke punten.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:30 schreef Sked het volgende:
Misschien moet Johannes dan eens adequaat ingrijpen
*Zaatpodquote:
Ja leuk, die samenvatting ga ik niet meer kijken op deze manier.quote:
Denijepper Denijepropétrovsk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Iedereen die geen WSW indicatie heeft, Rickert.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:31 schreef Rickertman96 het volgende:
Heb jij een hersenbeschadiging ofzo?quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:32 schreef Rickertman96 het volgende:
VAMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS MI SEVILLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |