Ik zou nu een NSB plaatje kunnen posten, maar dat mag blijkbaar ook al niet meer.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:48 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Ja toen hebben ze het laten lijken alsof het in Munchen was, maar eigenlijk is het in Stuttgartquote:
Misschien stond hij wel achter het doelquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
We moeten het tong vragen. Die was er vast bij.
Ik denk dat hij toen even pissen wasquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien stond hij wel achter het doel
Het is alleen een beetje spannend om te kijken wie er 1 of 2 wordt en 3 of 4.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Premier League hadden ze vandaag ook schriftelijk af kunnen doen.
Moeten wij Wikipedia serieus nemen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:52 schreef Evertjan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)p_.27Live_is_Life.27
Tijd dat ze jou schriftelijk afdoen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Premier League hadden ze vandaag ook schriftelijk af kunnen doen.
Alleen zo'n waardeloze keeper.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel dat Barca-team was een feest om naar te kijken
Nee, dat pas je zo aan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten wij Wikipedia serieus nemen?
Gefrustreerd?quote:
Wie was Adolf Hitler dan echt?quote:
Tv aan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:55 schreef Morendo het volgende:
Waarom werkt de fucking stream niet bij mij? Iemand tips?
Blijkbaar ja. Ze kunnen het allemaal niet handlenquote:
Cruijff neem ik niet serieus met zijn revolutiequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die had Cruijff ook in zijn dreamteam.
Ik wel , ze voeren hem alleen waardeloos uitquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Cruijff neem ik niet serieus met zijn revolutie
Dat kan ook jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wel , ze voeren hem alleen waardeloos uit
Het was ooit slechts begonnen met verbetering van de jeugd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wel , ze voeren hem alleen waardeloos uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |