Geen berichtje van je? Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:57 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
"loni55 wil geen berichtje van jou ontvangen"![]()
Maar geen probleem hoor. @ dm
Let op: loni55 wil geen berichtjes van jou ontvangen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef loni55 het volgende:
[..]
Geen berichtje van je? Hoe bedoel je?
Heb ik je geblokkeerd? Is dat überhaupt mogelijk op fok!?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Let op: loni55 wil geen berichtjes van jou ontvangen.
krijg ik te zien als ik op dm drukmaargoed zal wel iets mis zijn gegaan.
Volgens mijn berekeningen:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:56 schreef zuigmarmot het volgende:
hier nog zo'n 20 pond (19,63 in 1x 10, 1x 5 en 63 pence) en een oyster kaart met 15 pond er op
Volgens mij kan je alleen Dm ontvangen/versturen als je een paar maanden lid van fok bent ofzo.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:21 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Let op: loni55 wil geen berichtjes van jou ontvangen.
krijg ik te zien als ik op dm drukmaargoed zal wel iets mis zijn gegaan.
Is een week. Ben net nieuw....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:29 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alleen Dm ontvangen/versturen als je een paar maanden lid van fok bent ofzo.
Liefst in persoonquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:19 schreef Nafi het volgende:
Hoe wil je het gaan afhandelen? Per post ofzo?
das waar, ik was nog de munten van 1x 2 pond en 2x 1 pond vergeten te noterenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:06 schreef robbiemelaet het volgende:
[..]
Volgens mijn berekeningen:
10 + 5 + 0.63 -> 15.63 pond
Dat is geen 19.63
Ik ga geregeld naar Engeland.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:14 schreef Faux. het volgende:
Nieuwsgierigheidsvraagje TS, ga je zelf naar het VK binnenkort of waarom spaar je ze?
Heb er zeker wel interesse inquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:41 schreef houdjemond het volgende:
Heb nog briefje van 10, maar dat zet niet echt zoden aan de dijk denk ik TS?
Je hebt DMquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:36 schreef zuigmarmot het volgende:
Okee, na gekloot met mijn telefoon (blackberry) krijg ik de apps om de oyster kaart uit te lezen niet aan de praat. (zijn alleen android apps, en alhoewel die wel op een BB draaien werkt dat niet samen met de RFID zooi)
Het staat mij bij dat er nog ongeveer 15 pond op stond, maar da kan ik niet verifiëren.
dus dan blijft er nog 19,63 pond over als je die wilt hebben
volgens de wisselkoers is dat 27,66 euro waard.
hoe wil je het eigenlijk hebben ? afhalen of in een envelop ?
We spreken een prijs af en dan kijken we of het kan worden verzonden/of ik het kan ophalen (indien verkoper in Groningen woont).quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:12 schreef leolinedance het volgende:
Hoe handel je dit af? Misschien handig om het even in het topic te zetten, hoef jij niet iedereen te DM'en en is het voor iedereen duidelijk.
ligt echt aan de hoeveelheid, of het biljetten zijn of munten, opsturen of ophalen etc.quote:
Wat zou je ervoor willen hebben?quote:
Ik wil het graag meenemen naar Engeland, ik heb nu zo'n 100 pond in munten (wat vrij zwaar is)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:33 schreef Postbus100 het volgende:
Wat maakt het uit of het muntgeld of briefgeld is?
Oef, maakt dat echt uit? Nee, deze is met creditcard betaald. We stonden op het laatste station en wilden ze nog inwisselen, maar toen bleek de uitbetaalmachine leegquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:38 schreef dopfles1 het volgende:
Oyster kan ik alleen wat mee als het contant is betaald
Ik ga zelf niet naar Londen maar kan ze via de post inwisselen (volgens mij) voor geld.
Dus als je de Oysterkaart contant hebt betaald en hem kwijt wil neem ik die ook graag over
Ja, anders wordt de deposit op de Oyster uitbetaald naar jou creditcard. Wat overigens niet mogelijk is als je in het buitenland zit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oef, maakt dat echt uit? Nee, deze is met creditcard betaald. We stonden op het laatste station en wilden ze nog inwisselen, maar toen bleek de uitbetaalmachine leeg![]()
En we stonden al zo op tijd om ons vliegtuig te halen.
De huidige wisselkoers zit rond de 1:1,4, dus 13,65 doen? We kunnen morgen ergens op een plaats in Groningen afspreken? Verder via DM?
Ik heb geen verstand van koersen, ik pak gewoon één van internetquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ja, anders wordt de deposit op de Oyster uitbetaald naar jou creditcard. Wat overigens niet mogelijk is als je in het buitenland zit.
13,65 is wel te veel, als ik de wisselkoers betaal kan ik het net zo goed in Engeland pinnen, hoef ik al die ponden ook niet mee te slepen
Je hebt DM!quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:56 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van koersen, ik pak gewoon één van internetDaarom vroeg ik ook wat jouw koers was
Thanks!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:29 schreef Postbus100 het volgende:
Gratis kick
dopfles1 is wat ponden rijker, ik ben wat euro's rijker
Kan je daarmee betalen in Engeland?quote:Op maandag 8 juni 2015 23:06 schreef Devo het volgende:
Heb nog een paar pond uit Gibraltar. Weet niet of je hier ook interesse in heb?
ohh oke... Ik heb alleen wat aan munten/biljetten die ook geldig zijn in Engeland. Dus laat het maar wetenquote:Op dinsdag 9 juni 2015 08:57 schreef Devo het volgende:
Met sommige muntstukken wel. Ik zal dit even nakijken. Als er iets met Gibraltar in staat kan het helaas weer niet
Ontvang je mijn DM's wel? Of gaat er iets mis...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:56 schreef zuigmarmot het volgende:
hier nog zo'n 20 pond (19,63 in 1x 10, 1x 5 en 63 pence) en een oyster kaart met 15 pond er op
up. lokquotequote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:56 schreef zuigmarmot het volgende:
Hier ben ikquote:Op maandag 15 juni 2015 11:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ontvang je mijn DM's wel? Of gaat er iets mis...![]()
oei. ik dacht al dat er wat mis ging hahaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:45 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Hier ben ik
er ging inderdaad was mis met de DM's
want ik kreeg telkens bij elke refresh eerst 2 DM's icoontje, en opeens begon dat heel snel naar boven de 100 op te tellen, en kon ik er niets meer mee
Heb ik zeker interesse in! Zijn het munten of biljetten?quote:Op zondag 21 juni 2015 20:04 schreef Pritt het volgende:
Ik heb nog wel iets van 120 pond hier liggen.
Maar woon in Amsterdam en geen zin om met de post te regelen.
Je hebt DM!quote:Op maandag 22 juni 2015 23:30 schreef Rickaloe het volgende:
8,43 Pond heb ik hier liggen wat bied je ervoor?
pm nog gelezen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:45 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Hier ben ik
er ging inderdaad was mis met de DM's
want ik kreeg telkens bij elke refresh eerst 2 DM's icoontje, en opeens begon dat heel snel naar boven de 100 op te tellen, en kon ik er niets meer mee
Zie DMquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Kadooosh het volgende:
Een briefje van 5 en 2 pound munten. Hoeveel geefje hiervoor?
Niet heel veel :pquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:15 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik heb 2 losse ponden bij mij in huis gevonden, in de hoop dat het nog actuele zijn. Heb je daar wat aan?
Ik koop ze in voor minder dan de wisselkoers... Dus waarschijnlijk maak je er dan verlies op?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:51 schreef MiestOr het volgende:
Ik ben dagelijks in Engeland (varen lijndienst erop) hoeveel had je gewild?zolang ik er maar geen verlies op maak...
in DM!quote:Op maandag 6 juli 2015 21:31 schreef Yaxeo het volgende:
[..]
Heb hier nog 50 Pond liggen.
Hoe handel ik dit het beste met je af?
net terug uit Schotland en heb nog 35 pond (engelse)quote:
Je hebt DM!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
net terug uit Schotland en heb nog 35 pond (engelse)
Ben je nog op zoek naar ponden? Heb er 220 nog over.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:10 schreef dopfles1 het volgende:
Hallo,
Ik wil graag ponden over nemen tegen betaling van euro's.
Dus ben jij bijv. naar Londen geweest op vakantie en heb je nog ponden over dan neem ik ze graag over voor een mooi prijsje.
Zowel munten als biljetten.
Gr Dopfles1
Waar kan ik deze ponden ophalen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:33 schreef MissDoggie19 het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar ponden? Heb er 220 nog over.
Groetjes
Mail naar JustinDijkstra19@hotmail.com
voor meer info.
Niet op reageren user in kwestie is een oplichter, zie post historie.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waar kan ik deze ponden ophalen?
zag ik al, toch bedankt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet op reageren user in kwestie is een oplichter, zie post historie.
Thxquote:Op zondag 6 september 2015 18:14 schreef numero_uno het volgende:
Top deal gesloten! Volgens mij nog nooit zo snel afgehandeld. Hulde voor TS en zn communicatie
442 Maar ga je me dan naaien omdat ik er veel van heb?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:58 schreef dopfles1 het volgende:
D
[..]
Dan vertel ik je wat ik er voor wil geven.
Nee, dan wil ik ze graag ophalen. Woon je in de buurt van Groningen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
442 Maar ga je me dan naaien omdat ik er veel van heb?
Nee ver van Groningen, maar wat is nou jou koers?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik ze graag ophalen. Woon je in de buurt van Groningen?
0 in jou geval.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ver van Groningen, maar wat is nou jou koers?
Dan denk ik dat het moeilijk word om zaken te doen. Veel success in ieder geval. Hopenlijk vind je veel mensen in Groningen die ponden aan een hun onbekende prijs verkopen,quote:
Je snapt dat de koers steeds veranderd? Dan snap je ook dat mijn koers steeds veranderd en daarom zet ik liever geen vaste koers in het topic.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het moeilijk word om zaken te doen. Veel success in ieder geval. Hopenlijk vind je veel mensen in Groningen die ponden aan een hun onbekende prijs verkopen,
Dat snapt toch iedereen, ik verkoop jou toch deze week, het is niet zo van dat ik over een half jaar terug kom ofzo. Ik wil gewoon weten hoeveel ik voor mijn geld krijg, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je snapt dat de koers steeds veranderd? Dan snap je ook dat mijn koers steeds veranderd en daarom zet ik liever geen vaste koers in het topic.
Ok zie DM!quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat snapt toch iedereen, ik verkoop jou toch deze week, het is niet zo van dat ik over een half jaar terug kom ofzo. Ik wil gewoon weten hoeveel ik voor mijn geld krijg, dat is toch niet zo moeilijk?
Je hebt DM~!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:50 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb 14,29 pond liggen (1x 10; 4x1 en wat pences). Woon in Rotterdam, dus lijkt me verzenden.
Stuur maar een pm met een bod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |