Hier ben ikquote:Op maandag 15 juni 2015 11:23 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ontvang je mijn DM's wel? Of gaat er iets mis...![]()
oei. ik dacht al dat er wat mis ging hahaquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:45 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Hier ben ik
er ging inderdaad was mis met de DM's
want ik kreeg telkens bij elke refresh eerst 2 DM's icoontje, en opeens begon dat heel snel naar boven de 100 op te tellen, en kon ik er niets meer mee
Heb ik zeker interesse in! Zijn het munten of biljetten?quote:Op zondag 21 juni 2015 20:04 schreef Pritt het volgende:
Ik heb nog wel iets van 120 pond hier liggen.
Maar woon in Amsterdam en geen zin om met de post te regelen.
Je hebt DM!quote:Op maandag 22 juni 2015 23:30 schreef Rickaloe het volgende:
8,43 Pond heb ik hier liggen wat bied je ervoor?
pm nog gelezen?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:45 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Hier ben ik
er ging inderdaad was mis met de DM's
want ik kreeg telkens bij elke refresh eerst 2 DM's icoontje, en opeens begon dat heel snel naar boven de 100 op te tellen, en kon ik er niets meer mee
Zie DMquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:55 schreef Kadooosh het volgende:
Een briefje van 5 en 2 pound munten. Hoeveel geefje hiervoor?
Niet heel veel :pquote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:15 schreef Hugo__Boss het volgende:
Ik heb 2 losse ponden bij mij in huis gevonden, in de hoop dat het nog actuele zijn. Heb je daar wat aan?
Ik koop ze in voor minder dan de wisselkoers... Dus waarschijnlijk maak je er dan verlies op?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:51 schreef MiestOr het volgende:
Ik ben dagelijks in Engeland (varen lijndienst erop) hoeveel had je gewild?zolang ik er maar geen verlies op maak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |