Heb er zeker wel interesse inquote:Op zaterdag 23 mei 2015 14:41 schreef houdjemond het volgende:
Heb nog briefje van 10, maar dat zet niet echt zoden aan de dijk denk ik TS?
Je hebt DMquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:36 schreef zuigmarmot het volgende:
Okee, na gekloot met mijn telefoon (blackberry) krijg ik de apps om de oyster kaart uit te lezen niet aan de praat. (zijn alleen android apps, en alhoewel die wel op een BB draaien werkt dat niet samen met de RFID zooi)
Het staat mij bij dat er nog ongeveer 15 pond op stond, maar da kan ik niet verifiėren.
dus dan blijft er nog 19,63 pond over als je die wilt hebben
volgens de wisselkoers is dat 27,66 euro waard.
hoe wil je het eigenlijk hebben ? afhalen of in een envelop ?
We spreken een prijs af en dan kijken we of het kan worden verzonden/of ik het kan ophalen (indien verkoper in Groningen woont).quote:Op zaterdag 30 mei 2015 09:12 schreef leolinedance het volgende:
Hoe handel je dit af? Misschien handig om het even in het topic te zetten, hoef jij niet iedereen te DM'en en is het voor iedereen duidelijk.
ligt echt aan de hoeveelheid, of het biljetten zijn of munten, opsturen of ophalen etc.quote:
Wat zou je ervoor willen hebben?quote:
Ik wil het graag meenemen naar Engeland, ik heb nu zo'n 100 pond in munten (wat vrij zwaar is)quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:33 schreef Postbus100 het volgende:
Wat maakt het uit of het muntgeld of briefgeld is?
Oef, maakt dat echt uit? Nee, deze is met creditcard betaald. We stonden op het laatste station en wilden ze nog inwisselen, maar toen bleek de uitbetaalmachine leegquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:38 schreef dopfles1 het volgende:
Oyster kan ik alleen wat mee als het contant is betaald
Ik ga zelf niet naar Londen maar kan ze via de post inwisselen (volgens mij) voor geld.
Dus als je de Oysterkaart contant hebt betaald en hem kwijt wil neem ik die ook graag over
Ja, anders wordt de deposit op de Oyster uitbetaald naar jou creditcard. Wat overigens niet mogelijk is als je in het buitenland zit.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:44 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oef, maakt dat echt uit? Nee, deze is met creditcard betaald. We stonden op het laatste station en wilden ze nog inwisselen, maar toen bleek de uitbetaalmachine leeg![]()
En we stonden al zo op tijd om ons vliegtuig te halen.
De huidige wisselkoers zit rond de 1:1,4, dus 13,65 doen? We kunnen morgen ergens op een plaats in Groningen afspreken? Verder via DM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |