in DM!quote:Op maandag 6 juli 2015 21:31 schreef Yaxeo het volgende:
[..]
Heb hier nog 50 Pond liggen.
Hoe handel ik dit het beste met je af?
net terug uit Schotland en heb nog 35 pond (engelse)quote:
Je hebt DM!quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
net terug uit Schotland en heb nog 35 pond (engelse)
Ben je nog op zoek naar ponden? Heb er 220 nog over.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:10 schreef dopfles1 het volgende:
Hallo,
Ik wil graag ponden over nemen tegen betaling van euro's.
Dus ben jij bijv. naar Londen geweest op vakantie en heb je nog ponden over dan neem ik ze graag over voor een mooi prijsje.
Zowel munten als biljetten.
Gr Dopfles1
Waar kan ik deze ponden ophalen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:33 schreef MissDoggie19 het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar ponden? Heb er 220 nog over.
Groetjes
Mail naar JustinDijkstra19@hotmail.com
voor meer info.
Niet op reageren user in kwestie is een oplichter, zie post historie.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:34 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Waar kan ik deze ponden ophalen?
zag ik al, toch bedankt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:14 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Niet op reageren user in kwestie is een oplichter, zie post historie.
Thxquote:Op zondag 6 september 2015 18:14 schreef numero_uno het volgende:
Top deal gesloten! Volgens mij nog nooit zo snel afgehandeld. Hulde voor TS en zn communicatie
442 Maar ga je me dan naaien omdat ik er veel van heb?quote:Op dinsdag 8 september 2015 18:58 schreef dopfles1 het volgende:
D
[..]
Dan vertel ik je wat ik er voor wil geven.
Nee, dan wil ik ze graag ophalen. Woon je in de buurt van Groningen?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:01 schreef vaduz het volgende:
[..]
442 Maar ga je me dan naaien omdat ik er veel van heb?
Nee ver van Groningen, maar wat is nou jou koers?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:02 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik ze graag ophalen. Woon je in de buurt van Groningen?
0 in jou geval.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee ver van Groningen, maar wat is nou jou koers?
Dan denk ik dat het moeilijk word om zaken te doen. Veel success in ieder geval. Hopenlijk vind je veel mensen in Groningen die ponden aan een hun onbekende prijs verkopen,quote:
Je snapt dat de koers steeds veranderd? Dan snap je ook dat mijn koers steeds veranderd en daarom zet ik liever geen vaste koers in het topic.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:06 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het moeilijk word om zaken te doen. Veel success in ieder geval. Hopenlijk vind je veel mensen in Groningen die ponden aan een hun onbekende prijs verkopen,
Dat snapt toch iedereen, ik verkoop jou toch deze week, het is niet zo van dat ik over een half jaar terug kom ofzo. Ik wil gewoon weten hoeveel ik voor mijn geld krijg, dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:09 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Je snapt dat de koers steeds veranderd? Dan snap je ook dat mijn koers steeds veranderd en daarom zet ik liever geen vaste koers in het topic.
Ok zie DM!quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat snapt toch iedereen, ik verkoop jou toch deze week, het is niet zo van dat ik over een half jaar terug kom ofzo. Ik wil gewoon weten hoeveel ik voor mijn geld krijg, dat is toch niet zo moeilijk?
Je hebt DM~!quote:Op donderdag 24 september 2015 22:50 schreef Ill-Skillz het volgende:
Ik heb 14,29 pond liggen (1x 10; 4x1 en wat pences). Woon in Rotterdam, dus lijkt me verzenden.
Stuur maar een pm met een bod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |