Nah, koudere bovenlucht voor de disco mag ook wel af en toequote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:20 schreef 8Mile het volgende:
Dit soort kaarten wil ik verdomme zien! En dit de hele zomer aub.![]()
[ afbeelding ]
Doodsverwensingquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nah, koudere bovenlucht voor de disco mag ook wel af en toe
Bazenweerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:20 schreef 8Mile het volgende:
Dit soort kaarten wil ik verdomme zien! En dit de hele zomer aub.![]()
[ afbeelding ]
Met een doe eens een gok het is Juni laat ik maar wat leuke kleurtjes op de kaart zetten kleurplaatquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:48 schreef Dven het volgende:
Erg ver maar wil jullie eens verblijden
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik weet niet waar jij zit maar ik heb nu 2,5 week vakantie en het is echt zalig hier in Limburg (en ruime omgevingquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:47 schreef hangtime het volgende:
Van mij mag het de hele zomer het weer van Mei zijn.
De temperatuur is heerlijk om buiten te sporten.
De zon heeft zich vaak genoeg laten zien, ben inmiddels bijna een neger
En zoveel wind als afgelopen maand, dat is helemaal top
In Limburg is het dan ook goed vertoeven. Rest van Nl zit in de kak.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet niet waar jij zit maar ik heb nu 2,5 week vakantie en het is echt zalig hier in Limburg (en ruime omgeving) , wind zonnetje, jasje aan en genieten maar)
Iedereen krijgt wat ze verdienen tochquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In Limburg is het dan ook goed vertoeven. Rest van Nl zit in de kak.
Dus het is -20 daar?quote:
12u 's nachts?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:48 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Arnhem hierquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik weet niet waar jij zit maar ik heb nu 2,5 week vakantie en het is echt zalig hier in Limburg (en ruime omgeving) , wind zonnetje, jasje aan en genieten maar)
Ah sorry, geen printscreentje gemaakt. Daarom loopt ie doorquote:
11 tot 15 graden woooooooooooooooooooow de vlag gaat hier DIRECT uitquote:Op dinsdag 26 mei 2015 14:48 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
1. Rechtsklikquote:Op woensdag 27 mei 2015 08:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Ah sorry, geen printscreentje gemaakt. Daarom loopt ie door
Schuif het een week opquote:Op woensdag 27 mei 2015 22:45 schreef garnage-patrick het volgende:
Vrijdag ga k trouwen,... Het weer ziet er helaas niet te best uit..
Koud?quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:18 schreef Revanches het volgende:
Nog steeds koudlijkt wel of we in een verlengde herfst/ winter zitten.
Kutweer, veel te koud. Had gisteren het winterdekbed van bed gehaald en vervangen door herfstdekbed. Godverdomme koud man! Dus vanavond maar weer winterdekbed eropquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:18 schreef Revanches het volgende:
Nog steeds koudlijkt wel of we in een verlengde herfst/ winter zitten.
en volgende week klagen omdat het te warm isquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kutweer, veel te koud. Had gisteren het winterdekbed van bed gehaald en vervangen door herfstdekbed. Godverdomme koud man! Dus vanavond maar weer winterdekbed erop
quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:01 schreef Ajaxfan het volgende:
ECMWF en GFS zijn het eens over een opwarming na het weekend. Laat maar komen die 20 tot 25 graden.
ECMWF en GFS zijn het eens over een opwarming na het weekend. Laat maar komen die 20 tot 25 graden.
zeurtitquote:Op donderdag 28 mei 2015 10:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kutweer, veel te koud. Had gisteren het winterdekbed van bed gehaald en vervangen door herfstdekbed. Godverdomme koud man! Dus vanavond maar weer winterdekbed erop
Slaap je buiten ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2015 10:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
quote:
Storm volgens Harmonie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 06:59 schreef Resistor het volgende:
Voor vanavond een voorwaarschuwing voor veel wind (alweer)
Ik woon in Assen, daar is het altijd 10 graden kouder dan in het zuidenquote:Op donderdag 28 mei 2015 20:18 schreef hangtime het volgende:
[..]
Slaap je buiten ofzo?
Hier staat de verwarming al maanden niet meer aan, en ik moet echt alles tegen elkaar open gooien als ik het onder de 18 graden binnen wil krijgen.
10? Nooitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:27 schreef Ajaxfan het volgende:
Westen grootste kans op onweer / storm. Aan de kust kans op windkracht 10. Hier is het nu al tamelijk donker en schemerig aan het worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |