SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen![]()
Op m'n mobiel gedaanquote:
Hoe doe je datquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Op m'n mobiel gedaanmoest wel desktopversie opvragen anders pakt ie de OP niet mee idd
Met Chrome via de menu knop.quote:
Ik hoop dat het in je vakantie zeikt van de regen bij -10, hele jaar doorquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:20 schreef Djeez het volgende:
En morgen zet de tweedeling gewoon weer voort. Het noorden weer extreem zwaar bewolkt en 10 graden, het midden en zuiden weer volop zon en +20. Je zou er bijna om verhuizen. Enige voordeel is dat de asielzoekers bij het merken van het weer direct rechtsomkeert maken en naar het zuiden van het land verkassen
Jij gunt een ander nogal wat. En dat voor iemand die het barre klimaat van Drenthe heeft verruild voor het mediterrane klimaat van zuidelijk Limburgquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in je vakantie zeikt van de regen bij -10, hele jaar door
IJzelquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik hoop dat het in je vakantie zeikt van de regen bij -10, hele jaar door
Haha overdrijven is ook een kunst hequote:Op donderdag 14 mei 2015 21:46 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jij gunt een ander nogal wat. En dat voor iemand die het barre klimaat van Drenthe heeft verruild voor het mediterrane klimaat van zuidelijk Limburg
quote:
Hier niet!quote:Op donderdag 14 mei 2015 23:19 schreef Paul het volgende:
[..]in Utrecht was het afwisseling maar eind van de middag superzonnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |