SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kan niet meer uitslapenquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat dacht je van uitslapen?
Dat doe ik dus. Eerst uitslapen, dan loopje.
Ik heb dan ook geen tuin of auto.![]()
Ik word altijd rond 07.00 wakker.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo! Da's wel een ronkende motivativideo LT! Ik was niet van plan te lopen vandaag, maar moet me nu bijna beheersen.
Dit gaat jou zeker helpen, succes!![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef indepoeier het volgende:
Zo! Da's wel een ronkende motivativideo LT! Ik was niet van plan te lopen vandaag, maar moet me nu bijna beheersen.
Dit gaat jou zeker helpen, succes!Ik had even gezonde spanning nodig, die begint nu wel te komen.. of zijn het mijn darmen die vervelend doen?
![]()
Anyways.. zo maar eens naar het Maximapark fietsen. Ik start trouwens in kort-ultrakort. Onder het motto; dan moet je wel hard lopen om het warm te krijgen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb echt nog nooit zo'n uitgeprint mailtje hoeven te laten zien, hoe expliciet het er ook bij staat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Laat t eigenlijk bijna altijd op m'n telefoon zienik heb niet eens een printer en ik heb ook geen zin om het allemaal op m'n werk te printen.
Alleen als het er expliciet bijstaat, print ik het uit.
Ik heb ook geen printer thuis dus hebben ze sowieso pech.
Alhoewel, nog nooit, in Berlijn was het wel bewijs van inschrijving en "ausweis" laten zien.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gisteravond waren lange mouwen eigenlijk al een tikje warm, en een korte broek precies goed, dus ik denk dat nu met een waterig zonnetje kort-ultrakort niet een heel verkeerde keuze is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik hoop hetIk had even gezonde spanning nodig, die begint nu wel te komen.. of zijn het mijn darmen die vervelend doen?
![]()
Anyways.. zo maar eens naar het Maximapark fietsen. Ik start trouwens in kort-ultrakort. Onder het motto; dan moet je wel hard lopen om het warm te krijgen![]()
Ik vind het wel ergerlijk dat dit jaar het Marikenloop-retour niet in de Ervaar-het-OV app staat, zodat ik die tickets wel MOET printen. En dat moet ik dus niet vergeten vrijdagquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zo'n uitgeprint mailtje hoeven te laten zien, hoe expliciet het er ook bij staat.
Alhoewel, nog nooit, in Berlijn was het wel bewijs van inschrijving en "ausweis" laten zien.
En ik was om 06:00 uur wakker
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Prijs jezelf gelukkig. Ik ben sinds september 2014 het werkleven ingestapt en -samen met het loon dat je ontvang uiteraardt- vind ik een goed bioritme het grootste voordeel. Als student zijnde vliegen de vrije dagen en weekends voorbij omdat je de helft ervan in je bed spendeert danquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapen![]()
Ik word altijd rond 07.00 wakker..
Ondertussen heb ik er al een productieve ochtend opzitten en zo meteen ook nog eens gaan lopen in het zonnetje.![]()
![]()
Lange mouwen? Die liggen bij mij alweer een tijdje achterin de kast hoor...quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Gisteravond waren lange mouwen eigenlijk al een tikje warm, en een korte broek precies goed, dus ik denk dat nu met een waterig zonnetje kort-ultrakort niet een heel verkeerde keuze is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dit. Het noemen van je startnummer is altijd wel voldoende.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit zo'n uitgeprint mailtje hoeven te laten zien, hoe expliciet het er ook bij staat.
Alhoewel, nog nooit, in Berlijn was het wel bewijs van inschrijving en "ausweis" laten zien.
Alleen zeggen ze dat je het uit moet printen, omdat er altijd oelewappers zijn die vergeten wat hun startnummer ook al weer was.
Hier wordt het ook een lekker rustig dagje. Ik heb de laatste paar dagen last van pijntjes hier en daar. Waarschijnlijk gewoon smoesjes van mijn lichaam omdat het geen zin heeft om zondag al te lang te gaan lopen. Maar daar trap ik niet in.
Succes alle Leidscherijn-, Brandgrens- en Golden Tenlopers, en alle anderen natuurlijk ook.![]()
Het is in Noord-Holland vaak nog een stukje kouder dan in het verre zuiden. Ik loop op de baan ook nog meestal met lange mouwen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Lange mouwen? Die liggen bij mij alweer een tijdje achterin de kast hoor...![]()
Zo de deur uit, laatste korte rondje voor de Vestingloop. Heb bedacht dat ik daar snel wil lopen maar ben nooit zo'n bikkel en stop meestal met snel lopen als ik moe word. Dus dat wordt wat.. En m'n voet doet pijn door een wondje en m'n enkel zat net op slot. Aaargh!
Anyway, succes voor alle lopers vandaag!![]()
quote:![]()
De vijf.
Ik moet me dus even aan gaan kledenwilde ook bij de kinderen gaan kijken.
Gelukkig is het maar 5 minuten fietsen ofzo
Als mensen willen meeten, 06 is bij een aantal bekend en anders stuur ik het per PM/DM
Als ik finish, is het nog zo'n 25 min tot de start van de HM dus dan ga ik FOK!kers spotten![]()
In mijn studentenleven heb ik menig volledige dag slapend doorgebracht.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:50 schreef minimaLL het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. Ik ben sinds september 2014 het werkleven ingestapt en -samen met het loon dat je ontvang uiteraardt- vind ik een goed bioritme het grootste voordeel. Als student zijnde vliegen de vrije dagen en weekends voorbij omdat je de helft ervan in je bed spendeert dan.
Ondertussen heb ik er al een productieve ochtend opzitten en zo meteen ook nog eens gaan lopen in het zonnetje.
Waar het overigens vrij weinig uitmaakte of het doordeweekse, weekend of feestdagen waren.
Bijkomend voordeel, zo'n dag kost je niks qua geld (in tegenstelling tot voorafgaande nacht)
Ik vind het ook niet erg om wat meer van een vrije dag mee te maken, maar 07.00 is wel erg vroeg hoorMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Stop nou eens met tegen jezelf zeggen dat je geen bikkel bent. Misschien heb ik teveel motivational videos gekeken het afgelopen halfuur, maar ik geloof echt; you are what you believe you are. Vertel je zelf gewoon keer op keer hoe awesome je bent en hoe hard je de volgende keer gaat lopen en je gaat het vanzelf gelopen, en dan ook doen!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:54 schreef Gogo83 het volgende:
Zo de deur uit, laatste korte rondje voor de Vestingloop. Heb bedacht dat ik daar snel wil lopen maar ben nooit zo'n bikkel en stop meestal met snel lopen als ik moe word. Dus dat wordt wat.. En m'n voet doet pijn door een wondje en m'n enkel zat net op slot. Aaargh!
Anyway, succes voor alle lopers vandaag!
Nou on that note ga ik maar eens fietsen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
In de mailtjes die ik hier krijg staat vaak dat je je startnummer moet onthouden, of de mail mee moet nemen. Dat kan natuurlijk zowel geprint als op je smartphone.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:52 schreef pijll het volgende:
Alleen zeggen ze dat je het uit moet printen, omdat er altijd oelewappers zijn die vergeten wat hun startnummer ook al weer was.
Alleen bij het ophalen van het startnummer van The Color Run moet je 'm echt uitprinten, omdat ze daar de printjes innemen in ruil voor je startpakket. Zo'n gedoe vind ik dat!Jij moet ook nog even! Gewoon even een HM+quote:Klinkt als een perfecte generale, je gaat t super doen zondag!!quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:54 schreef Gogo83 het volgende:
Zo de deur uit, laatste korte rondje voor de Vestingloop. Heb bedacht dat ik daar snel wil lopen maar ben nooit zo'n bikkel en stop meestal met snel lopen als ik moe word. Dus dat wordt wat.. En m'n voet doet pijn door een wondje en m'n enkel zat net op slot. Aaargh!Succesquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
nu al gaan fietsen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stop nou eens met tegen jezelf zeggen dat je geen bikkel bent. Misschien heb ik teveel motivational videos gekeken het afgelopen halfuur, maar ik geloof echt; you are what you believe you are. Vertel je zelf gewoon keer op keer hoe awesome je bent en hoe hard je de volgende keer gaat lopen en je gaat het vanzelf gelopen, en dan ook doen!
Nou on that note ga ik maar eens fietsen![]()
Startnummer 21002. Ben er weer klaar voor. Ik mag niks jinxen, maar het wordt echt geen PR vandaag. Zit nog middenin de marathonperiode en het wordt wat warm vandaag...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Soms word ik op een vrije dag even wakker rond zes, maar dan draai ik me gewoon om. Vannacht pas om twee uur in slaap gevallen en na acht uur slapen wakker geworden door de wekker. Ik heb het gewoon nodig, doordeweeks slaap ik vaak maar 5-6 uurtjes.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitslapen![]()
Ik word altijd rond 07.00 wakker.
Overigens ga ik in ultrakort-ultrakort.![]()
Tis ook persoonlijk, zelfs in het zonnige zuiden zou je misschien nog met lange mouwen lopen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:53 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is in Noord-Holland vaak nog een stukje kouder dan in het verre zuiden. Ik loop op de baan ook nog meestal met lange mouwen.
Zie er nog dagelijks die dat doen iig.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nederland is groter dan je denktquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:43 schreef Quoi het volgende:
Zonnige zuiden, koude noorden. Hebben we het over een ander land?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
In Den Haag is het zelfs al vaak veel warmer dan in Alkmaar. Erg zuur is dat, dat je ernaar uitkijkt om thuis lekker op je balkon te zitten omdat het zulk lekker weer is, is het in Alkmaar wel zonnig, maar koud.quote:Op donderdag 14 mei 2015 11:43 schreef Quoi het volgende:
Zonnige zuiden, koude noorden. Hebben we het over een ander land?![]()
Als je Bonaire enzo meetelt ligt het allemaal aardig verspreid ja.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Bij mij houdt het vaak om 6 uur wel op jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Soms word ik op een vrije dag even wakker rond zes, maar dan draai ik me gewoon om. Vannacht pas om twee uur in slaap gevallen en na acht uur slapen wakker geworden door de wekker. Ik heb het gewoon nodig, doordeweeks slaap ik vaak maar 5-6 uurtjes.
Overigens ga ik in ultrakort-ultrakort.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
We zitten hier te chillen in de zon!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volgens mijn kuiten heb ik gisteravond goed gelopen. Nu nogal duf. Was half 2 thuis en dus veel te lang doorgeslapen vanochtend. Blegh.
Lopers vandaag veel succes en vooral veel plezier.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Jaquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bij mij houdt het vaak om 6 uur wel op ja
Ik ga zo maar eens kijken of de winkels open zijn, dan kan ik zo gaan ontbijten.![]()
Mooi doel om ook in de bijzondere gemeenten een keer te lopenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:51 schreef Wolve000 het volgende:
Als je Bonaire enzo meetelt ligt het allemaal aardig verspreid ja.
Oh, verrek, het is Hemelvaarsdag. Ik begon het al vreemd te vinden dat er zoveel mensen ineens allerlei dingen gingen lopen vandaag.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goed gelopen Wolve, zeker omdat het toch weer een heuvelachtig parkoers was.
Als het zonnig is en ruim boven nul, dan kun je altijd in kort-kort. Behalve in Alkmaar, want daar stormt het altijd.![]()
Alle lopers veel succes en plezier vandaag. Merk vrijwel niet dat ik gelopen heb gisteren. Het is even wennen, maar langzaam lopen heeft zo zijn voordelen.![]()
Goede reden om in Alkmaar niet met kort-kort te lopen: 12 minuten wachten voor je over de start kanquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Goed gelopen Wolve, zeker omdat het toch weer een heuvelachtig parkoers was.
Als het zonnig is en ruim boven nul, dan kun je altijd in kort-kort. Behalve in Alkmaar, want daar stormt het altijd.![]()
Eenmaal weg was kort-kort prima natuurlijk.Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Voor het geval dat mensen willen meeten zondag, ik ben na de HM eerst te vinden in de multivlaai vlak bij de finish (mits open,denk het wel). Daarna douchen, massagetafel als het niet te druk is en daarna zie ik het wel..![]()
![]()
12 minuten is niet erg lang voor een hardloopwedstrijdquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:20 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Goede reden om in Alkmaar niet met kort-kort te lopen: 12 minuten wachten voor je over de start kan![]()
Eenmaal weg was kort-kort prima natuurlijk.oud jasje meenemen voor in t startvak of een vuilniszak, of gewoon een beetje heen en weer hupsen.
Ik ga zo serinde even de eerste 50m doorschreeuwen
Ik vind het wel lang. Loop normaal allen kleine evenementenquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:26 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
12 minuten is niet erg lang voor een hardloopwedstrijdoud jasje meenemen voor in t startvak of een vuilniszak, of gewoon een beetje heen en weer hupsen.
Ik ga zo serinde even de eerste 50m doorschreeuwen
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
Hier geen zon en ook niet lekker warm. Vanavond 5km rennen, heb er al zin in! Streven is om onder de 35 min te finishen. Ben benieuwd naar hoe druk het is, word mijn eerste grote evenement.
(Vorig jaar 500 lopers op de 5km, en dan is er nog 10 en een HM)![]()
ik weet ook nog niet zo goed wat ik aan doe. Moet van de parkeergarage naar de start lopen en wachten. Gok op een half uur ofzo. Maar waar laat je dan je jas? Denk dat ik mijn sleeves maar aan doe, die zou ik nog in mijn zak kunnen proppen denk ik. Of mijn regenjasje, die kan ook helemaal tot een klein propje worden gemaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:32 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Ik vind het wel lang. Loop normaal allen kleine evenementen
ik heb tot nu toe altijd iemand bij me gehad die bij de start/finish bleef.
Succes aan alle lopers vandaag!![]()
![]()
Knip gaten in een vuilniszak en trek die aan. Wanneer je start, gooi je die wegquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:46 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
ik weet ook nog niet zo goed wat ik aan doe. Moet van de parkeergarage naar de start lopen en wachten. Gok op een half uur ofzo. Maar waar laat je dan je jas? Denk dat ik mijn sleeves maar aan doe, die zou ik nog in mijn zak kunnen proppen denk ik. Of mijn regenjasje, die kan ook helemaal tot een klein propje worden gemaakt.
Succes aan alle lopers vandaag!opgelost!
El cheapo poncho van de Action/Wibra/enz kan natuurlijk ook.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Veel evenementen hebben ook wel een tasseninname. Was gister in ieder geval goed geregeldquote:Op donderdag 14 mei 2015 12:46 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
ik weet ook nog niet zo goed wat ik aan doe. Moet van de parkeergarage naar de start lopen en wachten. Gok op een half uur ofzo. Maar waar laat je dan je jas? Denk dat ik mijn sleeves maar aan doe, die zou ik nog in mijn zak kunnen proppen denk ik. Of mijn regenjasje, die kan ook helemaal tot een klein propje worden gemaakt.
Succes aan alle lopers vandaag!
Gewoon uitschakelen die kou. Als die er zou zijn. Want het is niet koud
Nou hup hup iedereen, ik stap op de fiets![]()
![]()
Misschien moet ik wat meer motivational videos kijken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Stop nou eens met tegen jezelf zeggen dat je geen bikkel bent. Misschien heb ik teveel motivational videos gekeken het afgelopen halfuur, maar ik geloof echt; you are what you believe you are. Vertel je zelf gewoon keer op keer hoe awesome je bent en hoe hard je de volgende keer gaat lopen en je gaat het vanzelf gelopen, en dan ook doen!
Nou on that note ga ik maar eens fietsen![]()
![]()
Succes en veel plezier iedereen vandaag..
Ik heb helemaal niet uitgeslapen... Moest gewoon werken . Gelukkig maar tot kwart voor 1 dat scheelde weer. Ik twijfel of ik vandaag ga lopen. Mijn knie doet nog steeds vervelend dus vandaar die twijfel. Ik kan natuurlijk ook gewoon helemaal niks meer doen tot zondag... Pff help???
Oh en hier is het lekker zonnig.
![]()
Niks meer doen tot zondag. Je training zit er allang op, je training van vandaag voegt daar niks meer aan toequote:Op donderdag 14 mei 2015 13:32 schreef xMissi het volgende:
Succes en veel plezier iedereen vandaag..
Ik heb helemaal niet uitgeslapen... Moest gewoon werken . Gelukkig maar tot kwart voor 1 dat scheelde weer. Ik twijfel of ik vandaag ga lopen. Mijn knie doet nog steeds vervelend dus vandaar die twijfel. Ik kan natuurlijk ook gewoon helemaal niks meer doen tot zondag... Pff help???
Oh en hier is het lekker zonnig.
Dank Zwabbert! Die bochten vielen best wel mee. Scheelt natuurlijk ook dat ik de stad vrij goed ken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 12:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Hats: dat was een hele goede tijd voor zo'n parkoers met wel heel veel bochten!
Nu weer rustig opbouwen naar de 48 minuten!![]()
Aah okee, thanks. Heb alleen al heel lang geen 30 min aan een stuk gelopen maar dat zou ik wel volhouden denk ik... Ik ben wel al een beetje zenuwwachtig hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 13:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Niks meer doen tot zondag. Je training zit er allang op, je training van vandaag voegt daar niks meer aan toe![]()
![]()
Het komt goed, met zo'n evenement kun je altijd wat extra. Plus dat de mensen in je startvak ongeveer jouw snelheid lopen, haak dus gewoon bij iemand aan die lekker loopt en go with the flow!quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:17 schreef xMissi het volgende:
[..]
Aah okee, thanks. Heb alleen al heel lang geen 30 min aan een stuk gelopen maar dat zou ik wel volhouden denk ik... Ik ben wel al een beetje zenuwwachtig hoor[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Net geen sub34. Zelf geklokt: 34"00"40 (wel 5,13 km)
Zag TWC en laterbij de finish
![]()
Eerst meteen biertje gedronken lekker in het zonnetje en naar huis.
Lekker even onder de douche geweest en omgekleed en ik stap zo op de fiets terug om TWC, LT en anderen de finish over te schreeuwen![]()
![]()
Mijn dag duurt gewoon langer, meer tijd om te genieten van het levenquote:Op donderdag 14 mei 2015 11:58 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja
Ik ga zo maar eens kijken of de winkels open zijn, dan kan ik zo gaan ontbijten.
En de winkels zijn open maar dat heb je intussen zelf ook ontdekt denk ik
Wat goedquote:Op donderdag 14 mei 2015 14:35 schreef Serinde het volgende:
![]()
Lekker even onder de douche geweest en omgekleed en ik stap zo op de fiets terug om TWC, LT en anderen de finish over te schreeuwen
quote:Op donderdag 14 mei 2015 14:35 schreef Serinde het volgende:
![]()
Lekker even onder de douche geweest en omgekleed en ik stap zo op de fiets terug om TWC, LT en anderen de finish over te schreeuwenLekker bezig!
![]()
Holy fuckquote:Op donderdag 14 mei 2015 10:12 schreef Wolve000 het volgende:
Gisteravond de laatste 5-mijler van de "voorjaars weg competitie" van vier 5-mijlers op woensdagavonden. Deze laatste ging best lekker. Eerst lang omhoog, paar hobbeltje in het midden, en op het eind een lang stuk naar beneden. En vooral dat laatste stuk gaf wel een mooi effect op Endomondo:
[ afbeelding ]
Officiele uitslagen laten nog even op zich wachten, maar ik heb zelf de klok op 38:07 stopgezet. Een minuut van m'n PR af, en eindelijk voldaan aan de inschatting van Zwabber.![]()
![]()
Serinde ook een welverdiende
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Garmin vergetenhele route dus geen idee gehad hoe hard ik liep. 1:51 gelopen, erg veel moeite gehad met de warmte. Het is wel gedaan met alle pr's vanaf nu. Volgens mij heeft LT heel goed gelopen. Podiumplek, dacht Serinde?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als je lekker gelopen hebt, is het prima, toch?quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:56 schreef SEMTEX het volgende:
Garmin vergetenhele route dus geen idee gehad hoe hard ik liep. 1:51 gelopen, erg veel moeite gehad met de warmte. Het is wel gedaan met alle pr's vanaf nu. Volgens mij heeft LT heel goed gelopen. Podiumplek, dacht Serinde?
goed gedaan! Alleen heb je technisch gezien natuurlijk niet gelopen
En LT heeft het inderdaad goed gedaan![]()
Empirisch bewezen, motivational videos kijken ga je harder van! Gewoon eerste geworden en ruim 7 minuten harder dan 1.5 maand geleden1.37.14!
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Empirisch bewezen, motivational videos kijken ga je harder van! Gewoon eerste geworden en ruim 7 minuten harder dan 1.5 maand geleden1.37.14!
En wat een dijk van een tijd en verbetering zeg!!
Wat heb je gewonnen?
quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Gefeliciteerd L_T!Supergoed gedaan!
![]()
De rest van de lopers ook erg goed gedaan! Weer hele mooie tijden!![]()
![]()
Tering wat een tijdquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
met dit weer
3 medailles, een bosje bloemen, en volgens de organisatie komt er nog prijzengeld bij.. Laat ik t zo zeggen, contributie vd av is terugverdiendquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!En wat een dijk van een tijd en verbetering zeg!!
Wat heb je gewonnen?nu mog terugfietsen met wind tegen en dorst, bah!
3 medailles??quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
3 medailles, een bosje bloemen, en volgens de organisatie komt er nog prijzengeld bij.. Laat ik t zo zeggen, contributie vd av is terugverdiendnu mog terugfietsen met wind tegen en dorst, bah!
Je moet ze wel op de foto zetten straks! Prijzengeld is mooi meegenomen
![]()
En dorst, ze hadden geen flesje water voor je? Boeoeoeoe
Lol, ik heb ook top 10 gelopen
semi-prof, die wedstrijd licentie is wel terecht dus...quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
3 medailles, een bosje bloemen, en volgens de organisatie komt er nog prijzengeld bij.. Laat ik t zo zeggen, contributie vd av is terugverdiendnu mog terugfietsen met wind tegen en dorst, bah!
Blij dat ik na het douchen teruggefietst ben![]()
Alleen ik had LT pas drie minuten later verwacht, dus stond voor me uit te staren vlak voor de finish![]()
ze zag me wel
TWC wel toegeschreeuwd even later.
Semtex, leuk om jou - eindelijk - ook eens te zienwyccie niet gezien...
Helden zijn jullie, 21km in deze warmte!
En LT, nogmaals![]()
![]()
![]()
![]()
Wyccie en TWC gemeet bij de finish.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ben je niet geflitst met zo'n tijd?![]()
![]()
Ik vermoed dat het Actiefoto deze keer wel gelukt is om d'r op de foto te zetten!quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:22 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ben je niet geflitst met zo'n tijd?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mossel schrikt er zo van dat hij voor de tweede keer deze week zonder supermanicoon post. Terwijl het juist nu zo gepast zou zijn.![]()
Ik had nog even hoop dat we samen voor een fokpodium konden gaan, maar merkte wel dat je het zwaar had.. Toch heel netjes doorgezet zo vlak na al die halve en hele marathons!!quote:Op donderdag 14 mei 2015 15:56 schreef SEMTEX het volgende:
Geen fotograaf gezien eigenlijk.. Ook geen finishlint omdat de 15 samen finishte en ze niet op zaten re letten bij de finish.. Had al bedacht dat ik een gevatte opmerking kon maken over door t lint rennen op t lintmaar ach, podiumfotos makem alles goed!
Dan postte ik blijkbaar voor de tweede keer vanaf mijn telefoon.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Mossel schrikt er zo van dat hij voor de tweede keer deze week zonder supermanicoon post. Terwijl het juist nu zo gepast zou zijn.
Nu heb ik hem ook op m'n telefoon weer aan staan.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Damn. Ik heb zowel Semtex als L_T onderschat:
LIF / [Hardlopen] #980 - Paasloopjes
LIF / [Hardlopen] #980 - Paasloopjes![]()
Ik heb ook bar weinig getraind de afgelopen tijd. Al een tijdje niet op de baan geweest. Ik heb de keuze gemaakt marathons te willen lopen, daar moeten mooie tijden op de halve nu ff voor wijken, vrees ik. Ben heel benieuwd naar je gewonnen buitquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik had nog even hoop dat we samen voor een fokpodium konden gaan, maar merkte wel dat je het zwaar had.. Toch heel netjes doorgezet zo vlak na al die halve en hele marathons!!Heb je al een prijzenkast?
Er stond er eentje bij de finish, verder eigenlijk niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Geen fotograaf gezien eigenlijk.. Ook geen finishlint omdat de 15 samen finishte en ze niet op zaten re letten bij de finish.. Had al bedacht dat ik een gevatte opmerking kon maken over door t lint rennen op t lintmaar ach, podiumfotos makem alles goed!
quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Damn. Ik heb zowel Semtex als L_T onderschat:
LIF / [Hardlopen] #980 - Paasloopjes
LIF / [Hardlopen] #980 - PaasloopjesWe blijven mensen he, die kunnen af en toe rare dingen doen
Jij zette mij destijds op mijn plaats. "Dat je gewoon ging doen waar je zelf zin in had", of iets van die strekking. Dat heb je toen inderdaad gedaan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:50 schreef SEMTEX het volgende:
[..]We blijven mensen he, die kunnen af en toe rare dingen doen
![]()
Wow, mooie tijden dames!![]()
Ik heb ook weer eens een PR gelopen. Het werd zoals verwacht nog geen 55'er. Wel 56:49 met wat meer dan 10 km op de teller. Blij meeMijn hele loopgroep achter me gehouden iig, dat was een goede stimulans om door te blijven stieren, want mán wat was het warm.
Even zitten, douchen, koken, eten en weer door![]()
![]()
Bikkelquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:56 schreef Quoi het volgende:
Ik heb ook weer eens een PR gelopen. Het werd zoals verwacht nog geen 55'er. Wel 56:49 met wat meer dan 10 km op de teller. Blij meeMijn hele loopgroep achter me gehouden iig, dat was een goede stimulans om door te blijven stieren, want mán wat was het warm.
Even zitten, douchen, koken, eten en weer doorMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat is ook zo. Ik ben een eigenwijze donderquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij zette mij destijds op mijn plaats. "Dat je gewoon ging doen waar je zelf zin in had", of iets van die strekking. Dat heb je toen inderdaad gedaan.Als iemand me zegt dat ik 'zus en zo' moet doen (niet jij in het bijzonder, meer mensen in het algemeen), wil ik juist bewijzen dat ik het anders ga aanpakken
Heb je nou wel of niet gelijk? Je hebt inderdaad geen 1:39 gelopen...quote:Op maandag 6 april 2015 19:26 schreef La_Tramposa het volgende:
1.39? No way José
Maar goed, het is stiekem wel leuk die forumstrijdOp de 30 van Schoorl haalde ik Sem in, nu zij mij.
Nou inderdaadquote:Voor TWC ook tr.
Bring on the lauwerkrans
Mooie prestaties inderdaad! LT, Wolve, semtex, quoi, serinde (en degenen die ik nu vergeet, sorry)
LT, 1.37 op een HM. Wauw!!!
Volgens mij is iedereen lekker bezig, veel PRS en zo. En mossel die laatst weer eens lekker had gelopen na een lichte post-marathon dip.En Guard, die de 1000 al op de teller heeft staan! Etc etc. Echt motiverend dit!!
Alleen zwabber: hoe staat het met jouw herstel?![]()
Mooi man! Veel plezier vanavond!quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:56 schreef Quoi het volgende:
Het gaat langzaam, maar gestaag. Gisteren tijdens de eerste kilometer moest ik wel heel goed voelen om nog wat te voelen en oordeelde ik "PIJNVRIJ!!", maar tijdens kilometer 4 van de 5 werd het zeurderige, trekkende pijntje wel wat krachtiger. Niet heel schokkend, ik kan er mee lopen, maar ik wil er wel vanaf.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:18 schreef steffelonio het volgende:
Alleen zwabber: hoe staat het met jouw herstel?
Ik doe trouw al mijn opgedragen oefeningen. Of het helpt weet ik niet, maar ik vind het wel leuk om dingen bij te leren en te snappen waarom ik loop zoals ik loop (X-benen, als man nota bene). Ik moet nu bijvoorbeeld iedere dag de volgende oefening doen: lig op je zij op de grond, benen gestrekt, til bovenste been op en houd 'm gestrekt. Ieder been 3x10. Toen ze me dat opdroeg was mijn eerste gedachte dat het een makkie was. Op die conclusie kom ik terug. Het is veel zwaarder dan ik had gedacht.
Een andere oefening kan ik nog niet uitvoeren omdat ik er een lange spiegel voor nodig heb. Het gaat om een kniebuigingsoefening op één been, waarbij heup, boven en onderbeen in een rechte lijn moeten blijven.![]()
O jee. De officiële uitslag zegt 56:50. Exact dezelfde tijd als vorig jaar. Maar deze prestatie is beter, want vorig jaar was het ideaal loopweerquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:56 schreef Quoi het volgende:
![]()
Heb jij een excel bestand met alle tijden van iedereen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
O jee. De officiële uitslag zegt 56:50. Exact dezelfde tijd als vorig jaar. Maar deze prestatie is beter, want vorig jaar was het ideaal loopweerNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Goede tijden gelopen vandaag zeg!
LT, de video's (en misschien de souplessemethode een heel klein beetje) hebben hun vruchten afgeworpen. Gewoon eerste!![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
O jee. De officiële uitslag zegt 56:50. Exact dezelfde tijd als vorig jaar. Maar deze prestatie is beter, want vorig jaar was het ideaal loopweerIk zag het net ook. Nou ja, iig was het sneller dan ik had gedacht en past het mooi in de lijn der verwachtingen.
![]()
Ik heb hier een transparant scherm a la minority report waarop ik alle verleden en toekomstige resultaten kan tonen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:45 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Heb jij een excel bestand met alle tijden van iedereen?![]()
Netjes gedaan! En nu dus vanavond nog een wedstrijd als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:53 schreef Quoi het volgende:
[..]Ik zag het net ook. Nou ja, iig was het sneller dan ik had gedacht en past het mooi in de lijn der verwachtingen.
Netjes LT!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Oja en voor wie nog twijfelt om lid te worden bij een AV.. doe het! Ik heb dus in minder dan een jaar 10 minuten van mijn PR op de HM afgehaald terwijl ik dacht dat ik al bijna aan mijn plafond zatTechniek en souplesse maakt echt heel veel uit!
Hoe ver kom ik ooit op de 10k/marathon? Dan weet ik of het nog een beetje zin heeft om door te trainen...quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb hier een transparant scherm a la minority report waarop ik alle verleden en toekomstige resultaten kan tonen.![]()
![]()
In het eerste geval ongeveer 10000 meter, in het tweede geval ongeveer 42195 meter.quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoe ver kom ik ooit op de 10k/marathon? Dan weet ik of het nog een beetje zin heeft om door te trainen...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Gelukkig maar. Uitlopen moet lukken dusquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
In het eerste geval ongeveer 10000 meter, in het tweede geval ongeveer 42195 meter.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
In het eerste geval ongeveer 10000 meter, in het tweede geval ongeveer 42195 meter.![]()
![]()
Ah! Ga ik ooit nog wat presteren, of kan ik gewoon beter een beetje de lambal blijven uithangen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik heb hier een transparant scherm a la minority report waarop ik alle verleden en toekomstige resultaten kan tonen.![]()
Jij ook netjesquote:Op donderdag 14 mei 2015 17:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Netjes gedaan! En nu dus vanavond nog een wedstrijd als ik het goed begrijp?![]()
Ja, 12 km. Maar geen tijdregistratie en er zijn tempogroepen. Ik haak gewoon in de laatste aan.
Trouwensch:
Net nu FB vol staat met die heel locks tegen blaren ging ik onderweg schuiven in mn schoenen. Heb dus twee bijna-blaren. Oude schoentjes aan vanavond en ook maar weer eens "het laatste gaatje" aanwenden, al gingen de vorige keer dat ik dat deed mijn voeten slapen.![]()
Ja, dat heel-lock gedoe. Dat werkt toch alleen tegen blaren bij je hielen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik heb m'n eerste wedstrijdje in 3 maanden ook weer achter de kiezen.
Toen ik vanochtend wakker werd, vreesde ik dat ik een extra startnummer moest aanschaffen voor m'n kater, man wat voelde ik mij beroerd. Maar het laatste uurtje voor de start toch wel weer wat beter en het was echt ideaal weer.
Niet te idioot gestart, tussen 5 en 8 kilometer zoveel mogelijk souplesse proberen te behouden en de laatste paar honderd meter nog wat aangezet. Gefinisht in 43:53 (met een negatieve split), dus dat stemde mij op zich prima tevreden. Tijd stelt verder weinig voor, maar gezien de rust vanwege m'n blessure en weinig trainen wel ok.
Nu de komende weken weer proberen 2x / week te gaan en wat vooruitgang te boeken.
Jack does it in real time...![]()
Bij mij wel. Op mijn asics krijg ik gewoon blaren onder mijn voetboog met een heellock.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja, dat heel-lock gedoe. Dat werkt toch alleen tegen blaren bij je hielen?![]()
10 km: 32/33quote:Op donderdag 14 mei 2015 17:58 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hoe ver kom ik ooit op de 10k/marathon? Dan weet ik of het nog een beetje zin heeft om door te trainen...
Marathon: rond 2:40.Het verschil tussen jou en LT/Semtex is discipline.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ah! Ga ik ooit nog wat presteren, of kan ik gewoon beter een beetje de lambal blijven uithangen?![]()
Wat voor afstand heb je gelopen? Waar?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:20 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb m'n eerste wedstrijdje in 3 maanden ook weer achter de kiezen.
Toen ik vanochtend wakker werd, vreesde ik dat ik een extra startnummer moest aanschaffen voor m'n kater, man wat voelde ik mij beroerd. Maar het laatste uurtje voor de start toch wel weer wat beter en het was echt ideaal weer.
Niet te idioot gestart, tussen 5 en 8 kilometer zoveel mogelijk souplesse proberen te behouden en de laatste paar honderd meter nog wat aangezet. Gefinisht in 43:53 (met een negatieve split), dus dat stemde mij op zich prima tevreden. Tijd stelt verder weinig voor, maar gezien de rust vanwege m'n blessure en weinig trainen wel ok.
Nu de komende weken weer proberen 2x / week te gaan en wat vooruitgang te boeken.![]()
Golden Tenloop, Delft. Zelfde loop waar Quoi ook gelopen heeft vanmiddag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:49 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Wat voor afstand heb je gelopen? Waar?Jack does it in real time...![]()
Goed gelopen weer iedereen ! LT gaat alle mannen er nog eens uitlopen hier![]()
Wat heeft Zwabber's glazen bol over mijn tijden te melden ?![]()
Op zich wel hele mooie tijden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
10 km: 32/33
Marathon: rond 2:40.Mijn trainer zei laatst dat ik van het najaar maar moest voorbereiden voor een 10k sub33..
Ik zei al, probeer eerst wel even sub35 als je het niet erg vind.
Sub17 op de 5 is al erg genoeg.
![]()
In een volgend leven wil ik die tijden ook wel !quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:18 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Op zich wel hele mooie tijden.Mijn trainer zei laatst dat ik van het najaar maar moest voorbereiden voor een 10k sub33..
Ik zei al, probeer eerst wel even sub35 als je het niet erg vind.
Sub17 op de 5 is al erg genoeg.
![]()
![]()
Ja, lambalquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
10 km: 32/33
Marathon: rond 2:40.
[..]
Het verschil tussen jou en LT/Semtex is discipline.![]()
![]()
Heb je nou alweer een beetje plezier enzo erin dan? Lekker intervallen knallen enzo? Souplesse methode is ook echt wel wat voor jou!quote:![]()
![]()
Ja, het begint wel weer een beetje te komen. Begin me ook weer wat sterker te voelen, dus dat is wel heel fijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Heb je nou alweer een beetje plezier enzo erin dan? Lekker intervallen knallen enzo? Souplesse methode is ook echt wel wat voor jou!
M'n duurloopjes doe ik de laatste tijd wel vaker als wisselduurloop, maar korte intervallen knallen vind ik veel te fijn om er echt een beetje vaart in te zetten![]()
![]()
Kristus wat hardquote:Op donderdag 14 mei 2015 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Gefeliciteerd![]()
![]()
Mooie PR's en prestaties verder trouwens. Bijzonder mooie tijd L_T, helemaal verdiend met het vele trainen, gaaf als je die progressie dan ziet!Jack does it in real time...![]()
Hallo hee!quote:Op donderdag 14 mei 2015 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Gefeliciteerd met je PR en eerste plek.
Serinde, het klopt dat je me niet zag, want ik kwam ruim een half uur later dan LT binnen. Toen was iedereen al uitgehuldigd.![]()
Voortaan weer kilometers maken, meer duurloopjes doen. Mijn benen zijn niet blij.![]()
Ja, nu willen wel heel veel mensen een voorspelling. Dat is niet altijd mogelijk, omdat het ook weer geen lukraak getal is dat ik hier plaats. Ik vergelijk vaak met tijden van regionale toppers, maar probeer ook naar actiefoto's te kijken hoe iemand loopt. Geloof me, mensen met een zwabberpoot zie je niet of nauwelijks in de voorhoede.
Jero heb ik vergeleken met twee goede lopers uit mijn provincie. Laten we ze voor het gemak RF en ML noemen. RF loopt 2:38 op de marathon, maar is door een gespierde bouw veel zwaarder dan jero. ML is gek genoeg juist op de kortere afstanden sneller dan RF, maar minder gespierd. Wellicht doordat zijn looptechniek niet optimaal is. Dus ik heb er echt over nagedacht wat jero zou kunnen lopen. Natuurlijk is het deels nattevingerwerk en kwakzalverwetenschap. Misschien versnelt jero uiteindelijk zijn verbetercurve en is er meer mogelijk, geen idee.
Dat LT onder de 1:40 kon lopen verbaasde me niet zo. Gezien haar leeftijd, haar drive en haar loophouding (zie Ekiden Zwolle foto's) zat dit er gewoon in.
Een Quoi kan richting mijn tijden.
Een Murmeli kan er voorbij (vooral op basis van prestatiedrang en weinig vetbalast)
Hats zit tussen LT en Semtex in, als ze de knop om kan zetten door haar lamballigheid niet meer trots als geuzenpenning op te spelden.
Soms wil ik geen voorspelling meer doen. Vorig jaar had ik met Corniel gewed dat hij niet sub3 kan lopen op de marathon. Ik had daar echt goede redenen voor en schaamde me bijna voor de weddenschap. De dagen voor de marathon heb ik nog geprobeerd de weddenschap terug te trekken. Niet omdat ik bang was te verliezen, maar dat hij zich dood zou lopen. Want net als Murmeli is hij in staat over grenzen heen te gaan.![]()
Ik hoef geen voorspelling. Niet van m'n tijd in ieder gevalis waarschijnlijk ook haast niet te doen, omdat ik er zelf ook niet zo mee bezig ben.
Weinig vrouwen op de HM. De paar die ik inhaalde aan het eind waren blijkbaar van de 15.
En wat liep iedereen ontzettend hard. Ik ben veel te hard meegegaan, dus daarna geprobeerd af te remmen, maar dat lukte me niet goed. Op een gegeven moment liep ik zo goed als achteraan, na nog geen 5km, terwijl ik toen eigenlijk nog te hard liep, vond ik.![]()
Ik voorspel dat je bij de Ekiden veel plezier gaat hebben!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:13 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik hoef geen voorspelling. Niet van m'n tijd in ieder gevalis waarschijnlijk ook haast niet te doen, omdat ik er zelf ook niet zo mee bezig ben.
Meteen een verzoek voor pijll: kun je gup en mij in verschillende teams plaatsen? Als vervolgens de andere lopers zo vriendelijk willen zijn te zorgen dat gup en ik tegelijk het lintje over moeten nemen zou dat helemaal top zijn.
Oké?![]()
![]()
Het zit anders. De lopers doen het vet goed dat ze zich aan mijn richttijden houden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:15 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad erg vaak gelijk, dat doe je vet goed!![]()
Kijk! Dat zijn voorspellingen waar ik wat aan heb!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je bij de Ekiden veel plezier gaat hebben!TOP!quote:Meteen een verzoek voor pijll: kun je gup en mij in verschillende teams plaatsen? Als vervolgens de andere lopers zo vriendelijk willen zijn te zorgen dat gup en ik tegelijk het lintje over moeten nemen zou dat helemaal top zijn.
Oké?dan kunnen we samen lopen
Dat natuurlijk ook!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Het zit anders. De lopers doen het vet goed dat ze zich aan mijn richttijden houden.![]()
![]()
Pfft ik heb al bijna twee weken geen wedstrijd meer gelopen, en dat duurt ook nog twee weken.
Maar met die verhalen van vandaag heb ik er wel weer veel zin in.
Misschien mijn "geen wedstrijd in juli" standpunt herzien, want dat ga ik misschien niet overleven...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@Zwabber: misschien heb je gelijk. Maar aan de andere kant zat ik 3,5 jaar geleden nog 4 tot 5 dagen per week in de kroeg en rookte ik een pakje sigaretten per dag. Dan ben ik nu toch een stuk minder lambal.![]()
Oh maar Zwabber... ik bedoelde het niet echt serieus eigenlijk dat had ik er misschien bij moeten zetten. En ik snap ook dat het bij mij redelijk onmogelijk is aangezien ik nog geen foto's heb geplaatst en nog geen eens een wedstrijd heb gelopen. Het zou wel leuk zijn, maar weetje ik zie wel hoelang ik er over doe enzo ( zit er nu nog niet heel erg mee
)
Ben het wel eens met jero ,je inschattingen (sinds ik mee lees/post) zijn wel echt goed en vaak dichtbij. Echt knap.![]()
![]()
Verbaasde mij ook, er deden in totaal 33 vrouwen mee op de halve.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:24 schreef wyccie het volgende:
Weinig vrouwen op de HM. De paar die ik inhaalde aan het eind waren blijkbaar van de 15.
En wat liep iedereen ontzettend hard. Ik ben veel te hard meegegaan, dus daarna geprobeerd af te remmen, maar dat lukte me niet goed. Op een gegeven moment liep ik zo goed als achteraan, na nog geen 5km, terwijl ik toen eigenlijk nog te hard liep, vond ik.
Lol. Kak. Onder account van man gepost, SEMTEX hier
So pardon me while I burn and rise above the flame.![]()
Dat wil ik wel proberen te regelen. Het makkelijkst is als jullie allebei als eerste zouden lopen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je bij de Ekiden veel plezier gaat hebben!
Meteen een verzoek voor pijll: kun je gup en mij in verschillende teams plaatsen? Als vervolgens de andere lopers zo vriendelijk willen zijn te zorgen dat gup en ik tegelijk het lintje over moeten nemen zou dat helemaal top zijn.
Oké?![]()
Watdoe je moeilijk, gewoon jij en gup de eerst 5 km laten lopen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:25 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik voorspel dat je bij de Ekiden veel plezier gaat hebben!
Oké?![]()
Laat je planningen er niet door in de war schoppen maar wat mij betreft is als eerste prima en samen lopen kunnen wij. Zou tof zijn als dat kan!quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat wil ik wel proberen te regelen. Het makkelijkst is als jullie allebei als eerste zouden lopen.Ik weet toch niet welke afstanden wanneer lopen. Ik heb me gewoon opgegeven en me er niet in verdiept. Nergens in. Ik heb een taxi, ik weet hoe hardlopen werkt. Dat is mijn voorbereiding zeg maar. Ik volgquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:38 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Watdoe je moeilijk, gewoon jij en gup de eerst 5 km laten lopen.![]()
![]()
No problem! Vorig jaar was ik ook eerste, dus dat moet goedkomenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat wil ik wel proberen te regelen. Het makkelijkst is als jullie allebei als eerste zouden lopen.en Serinde en ik kunnen heel goed samen lopen!
Blijkbaar ben ik wat ambivalent? In mijn lijstje staat dat ik 34e van de 33 in mijn categorie ben.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:36 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Verbaasde mij ook, er deden in totaal 33 vrouwen mee op de halve.
Lol. Kak. Onder account van man gepost, SEMTEX hier![]()
![]()
Pssst, ik weet nog wel een wedstrijd op 4 juli.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:31 schreef Guard het volgende:
Misschien mijn "geen wedstrijd in juli" standpunt herzien, want dat ga ik misschien niet overleven...![]()
Ik zie ook 35 vrouwen in de uitslag...vaag.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik wat ambivalent? In mijn lijstje staat dat ik 34e van de 33 in mijn categorie ben.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Langzamer dan de laatste plaats??quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Blijkbaar ben ik wat ambivalent? In mijn lijstje staat dat ik 34e van de 33 in mijn categorie ben.![]()
Mooie tijden zijn er vandaag weer gelopen![]()
Bij mij is het positieve gevoel van maandag toch wat minder geworden vandaag. Voor het eerst in negen dagen weer gelopen, een rustig loopje van 10km. Het positieve is natuurlijk dat ik weer gelopen heb, maar ik voelde mijn hamstring wel de hele tijd.
Nu is het nog meer dan een week voor de marathon en is er dus tijd voor verder herstel, maar ik heb me er eigenlijk wel bij neergelegd dat een toptijd er waarschijnlijk niet meer inzit. Als ik hem al uitloop. Ik zit er nu ook al aan te denken om er maar een trainingsloop van te maken.
Maar misschien zie ik het nu wel te zwart in en valt het uiteindelijk allemaal wel mee. Morgen ga ik de boel eens goed los laten masseren, wie weet helpt dat wel.![]()
Terwijl ik dus de op een na laatste ben.quote:
Toch wel confronterend dat ik bijna laatste ben terwijl ik probeerde rustig te lopen.
Alhoewel het ook geen moment echt relaxed was. Hooguit tijdens die 5 meter schaduw onderweg.![]()
Balen dat je het toch bleef voelen vandaag... Goed plan om het lekker los te laten masseren!quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:29 schreef Mr.B. het volgende:
Bij mij is het positieve gevoel van maandag toch wat minder geworden vandaag. Voor het eerst in negen dagen weer gelopen, een rustig loopje van 10km. Het positieve is natuurlijk dat ik weer gelopen heb, maar ik voelde mijn hamstring wel de hele tijd.
Nu is het nog meer dan een week voor de marathon en is er dus tijd voor verder herstel, maar ik heb me er eigenlijk wel bij neergelegd dat een toptijd er waarschijnlijk niet meer inzit. Als ik hem al uitloop. Ik zit er nu ook al aan te denken om er maar een trainingsloop van te maken.
Maar misschien zie ik het nu wel te zwart in en valt het uiteindelijk allemaal wel mee. Morgen ga ik de boel eens goed los laten masseren, wie weet helpt dat wel.
En verder top gelopen door iedereen vandaagEn LT nog even en je hebt een snellere PR staan op de HM dan ik
Echt heel goed gelopen!
Ik net zowaar eens wat raars gedaan qua training voor mijn doenIk heb een viaduct training gedaan, met lekker veel omhoog en omlaag lopen zowel via helling als via trappen
En nog een KOM proberen te breken, maar gefaald
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat had ik afgelopen weekend ook. Ik wilde rustig lopen, had een tempo in gedachten, werd ik het eerste stuk door iedereen voorbij gelopen. Uiteindelijk ook voorlaatste geworden in mijn catehorie. Best een vreemd gevoel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Terwijl ik dus de op een na laatste ben.
Toch wel confronterend dat ik bijna laatste ben terwijl ik probeerde rustig te lopen.
Alhoewel het ook geen moment echt relaxed was. Hooguit tijdens die 5 meter schaduw onderweg.
Gelukkig weet ik dat ik meestal een stuk sneller ben. Maar ik vroeg me wel af wat de lopers die mij inhaalden wel niet dachten.![]()
Ik wilde de Motivational video van LT bekijken, om sneller te worden. Maar er wordt te veel in geluld, ik hield het niet vol. Nu zal ik nooit 1:37 lopen.![]()
![]()
Daar denk ik gelukkig niet aan. En ik zou zelf denken dat het mooi is dat ook mensen die wat langzamer (of dikker/ouder) zijn toch maar mooi aan het lopen zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Maar ik vroeg me wel af wat de lopers die mij inhaalden wel niet dachten.
Overigens liep ik wel rustig, maar echt veel harder kon ik ook niet onder deze omstandigheden.![]()
Hetzelfde als wij allemaal denken als we iemand inhalen: niets. We zijn bezig met onze eigen race.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ik meestal een stuk sneller ben. Maar ik vroeg me wel af wat de lopers die mij inhaalden wel niet dachten.
Hats: ik noem jou geen lambal. Jij noemt jezelf een Lambal. Ik heb daar geen oordeel over. Jij loopt op talent 48 op de tien. Met regelmatig goed trainen zal dat richting 42/43 gaan, maar misschien is dit ook wel de beste manier voor jou en word je langzamer van veel trainen omdat dat niet leuk is.![]()
Zoals zwabber al zei, die denken er weinig van. Alleen degene achter je had je wellicht ook graag nog opgepikt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:45 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen weekend ook. Ik wilde rustig lopen, had een tempo in gedachten, werd ik het eerste stuk door iedereen voorbij gelopen. Uiteindelijk ook voorlaatste geworden in mijn catehorie. Best een vreemd gevoel.
Gelukkig weet ik dat ik meestal een stuk sneller ben. Maar ik vroeg me wel af wat de lopers die mij inhaalden wel niet dachten.
Dat denk ik zelf ook altijd van anderenquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar denk ik gelukkig niet aan. En ik zou zelf denken dat het mooi is dat ook mensen die wat langzamer (of dikker/ouder) zijn toch maar mooi aan het lopen zijn.
En bedankt dat je me dikker en ouder vindt![]()
![]()
Ik moet nog eens goed naar laps op mijn TomTom kijken, want ik heb er toch echt om de 400 meter een klap op gegeven en Strava laat nog steeds alleen laps van 1 kilometer zien. Het is ook wel handig om de volgende keer niet eerst 43 kilometer te fietsen voor een baantraining. Dat voelde ik wel een beetje aan het einde van de 10x400.
![]()
Strava neemt de handmatige laps niet over, maar maakt altijd zelf laps aan van 1 km. Heel irritant, en een van de redenen dat ik Strava nauwelijks gebruik voor mijn satistische behoeften.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:14 schreef Devv het volgende:
Ik moet nog eens goed naar laps op mijn TomTom kijken, want ik heb er toch echt om de 400 meter een klap op gegeven en Strava laat nog steeds alleen laps van 1 kilometer zien. Het is ook wel handig om de volgende keer niet eerst 43 kilometer te fietsen voor een baantraining. Dat voelde ik wel een beetje aan het einde van de 10x400.
![]()
Volgens mij moet je nog eens goed naar Strava kijken... Onder rondes zie je wel je handgeklokte rondes. Ik zie ze in ieder geval welquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:14 schreef Devv het volgende:
![]()
Bij mij neemt Strava wel elke lap opquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Strava neemt de handmatige laps niet over, maar maakt altijd zelf laps aan van 1 km. Heel irritant, en een van de redenen dat ik Strava nauwelijks gebruik voor mijn satistische behoeften.
ik gebruik een Polar M400
edit: wat Mr.B. zegt onder het kopje "Rondes"
Kan het niet via de Strava app vinden![]()
Goed gelopen allemaal! PR's, podium plaatsen, top 10 lijstjes; wat een talenten hier!Gefeliciteerd L-T!
Zelf ook super lekker gelopen, ook een PR op de 5k![]()
En een mooie medaille ontvangen, ben helemaal hyper!
[ Bericht 10% gewijzigd door zouzomaarkunnen op 15-05-2015 04:25:18 ]![]()
Die neemt Strava wel over, althans op een tomtom.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:16 schreef pijll het volgende:
[..]
Strava neemt de handmatige laps niet over, maar maakt altijd zelf laps aan van 1 km. Heel irritant, en een van de redenen dat ik Strava nauwelijks gebruik voor mijn satistische behoeften.
Ik zie ze dan ook bij Devv's baantraining staanMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
You learn something new every day.
Gelukkig zijn er nog meer redenen voor mij om Strava niet te gebruiken.![]()
Dat is je eigen interpretatie! Maar ouder klopt wel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:08 schreef pijll het volgende:
En bedankt dat je me dikker en ouder vindt![]()
![]()
Een massage is sowieso een goed idee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:29 schreef Mr.B. het volgende:
Maar misschien zie ik het nu wel te zwart in en valt het uiteindelijk allemaal wel mee. Morgen ga ik de boel eens goed los laten masseren, wie weet helpt dat wel.
Even rustig aan doen en dan komt het wel goed.![]()
Het is onderhand alweer anderhalve week geleden, maar dan eindelijk eens de tijd gehad om nog een verslagje te schrijven van mijn Koning van Spanje Trail. Wat had ik het zwaar daar, maar het was wel supertof! Hij is voor mijn doen best kort al zeg ik het zelf.
http://naturailrunner.blo(...)anje-trail-2015.html![]()
Hopelijk helpt het ja! Maar wel mooi dat je in ieder geval nog kan lopen. Ik ben benieuwd hoe het gaat, hoop echt dat je op wonderbaarlijke manier toch voor een toptijd kunt gaan, maar het zit in ieder geval in je, dus kan ook later nog altijd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 21:29 schreef Mr.B. het volgende:
Maar misschien zie ik het nu wel te zwart in en valt het uiteindelijk allemaal wel mee. Morgen ga ik de boel eens goed los laten masseren, wie weet helpt dat wel.![]()
Ja, Rotterdam 2016! Dan gaat die 2:45 er zeker komen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Hopelijk helpt het ja! Maar wel mooi dat je in ieder geval nog kan lopen. Ik ben benieuwd hoe het gaat, hoop echt dat je op wonderbaarlijke manier toch voor een toptijd kunt gaan, maar het zit in ieder geval in je, dus kan ook later nog altijd.
Tof verslag weer trouwens!![]()
Ja maar laatste worden is zo erg niet. Ik dacht altijd dat ik dood zou gaan als ik ergens laatste werd, tot het me overkwam, en het blijkt één van mijn mooiste hardloopervaringen te zijn geweestquote:Op donderdag 14 mei 2015 21:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Terwijl ik dus de op een na laatste ben.
Alhoewel het ook geen moment echt relaxed was. Hooguit tijdens die 5 meter schaduw onderweg.. Murmeli heeft me geloof ik nog zien finishen toen op Ameland
En wauw, wat een tijden zijn er hier weer gelopen. Mooie motivatie om goed door te blijven oefenen.
Oja, zo voelen benen na 22 km![]()
Was mooi, leuk, gezelligViel me toch nog best tegen. Hobbeldebobbel was prima. Nu even al die calorieën aanvullen
![]()
![]()
[/lurk]
Die tijd van LT!![]()
Gefeliciteerd met de winst!!
Envoor de 2 wedstrijden en het geëvenaarde PR van Quoi.
[lurk]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Net even een klein rondje gelopen 3x 1000p600 op 4:30 min/km. Heb me op het eind lelijk verstaptbegint nu best pijnlijk aan te voelen.
![]()
Kniepijn is helemaal over, maar gelukkig zijn er nieuwe vage pijntjes!
De zijkant van beide kuiten doet zeer, en ik verbeeld me dat de kuiten sowieso nogal stijf zijn. Had ik vorige week ook al. Komt wel weer lekker uit zo met de Roparun volgende week...It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Jaaaa! 2 maanden geleden? Iedereen was fucking trots op jou, was een mooie finish. Al wist ik toen niet dat jij jij wasquote:Op donderdag 14 mei 2015 22:54 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Ja maar laatste worden is zo erg niet. Ik dacht altijd dat ik dood zou gaan als ik ergens laatste werd, tot het me overkwam, en het blijkt één van mijn mooiste hardloopervaringen te zijn geweest. Murmeli heeft me geloof ik nog zien finishen toen op Ameland
Je bént ouder en dikker dan wyccie, dat is niet zo ingewikkeld. Ik ook overigens.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:08 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat denk ik zelf ook altijd van anderen
En bedankt dat je me dikker en ouder vindtSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dan moet ik eerst aan de lijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Ja, nu willen wel heel veel mensen een voorspelling. Dat is niet altijd mogelijk, omdat het ook weer geen lukraak getal is dat ik hier plaats. Ik vergelijk vaak met tijden van regionale toppers, maar probeer ook naar actiefoto's te kijken hoe iemand loopt. Geloof me, mensen met een zwabberpoot zie je niet of nauwelijks in de voorhoede.
Jero heb ik vergeleken met twee goede lopers uit mijn provincie. Laten we ze voor het gemak RF en ML noemen. RF loopt 2:38 op de marathon, maar is door een gespierde bouw veel zwaarder dan jero. ML is gek genoeg juist op de kortere afstanden sneller dan RF, maar minder gespierd. Wellicht doordat zijn looptechniek niet optimaal is. Dus ik heb er echt over nagedacht wat jero zou kunnen lopen. Natuurlijk is het deels nattevingerwerk en kwakzalverwetenschap. Misschien versnelt jero uiteindelijk zijn verbetercurve en is er meer mogelijk, geen idee.
Dat LT onder de 1:40 kon lopen verbaasde me niet zo. Gezien haar leeftijd, haar drive en haar loophouding (zie Ekiden Zwolle foto's) zat dit er gewoon in.
Een Murmeli kan er voorbij (vooral op basis van prestatiedrang en weinig vetbalast)
Hats zit tussen LT en Semtex in, als ze de knop om kan zetten door haar lamballigheid niet meer trots als geuzenpenning op te spelden.
Soms wil ik geen voorspelling meer doen. Vorig jaar had ik met Corniel gewed dat hij niet sub3 kan lopen op de marathon. Ik had daar echt goede redenen voor en schaamde me bijna voor de weddenschap. De dagen voor de marathon heb ik nog geprobeerd de weddenschap terug te trekken. Niet omdat ik bang was te verliezen, maar dat hij zich dood zou lopen. Want net als Murmeli is hij in staat over grenzen heen te gaan.
Bedoel je met over grenzen gaan ongezond doodlopen, te diep gaan zeg maar? Ik wil dat eigenlijk afleren. Ik haat het maar mijn prestatiedrang eist het van me
Goed, nu nr4 op een rij.
Die brandgrensrun he.... Die was awesome! Goed geregeld, geweldige start (plus het kwartier ervoor). Gewoon een paar duizend man helemaal stil
De snelheidsgroepen liepen ook echt op de snelheid waarop ze moesten lopen, in ieder geval de 9 en de 10 km/u wel.
En het was supergezellig met Angel-A.
Het was een mooie avond.
Oh en het lopen ging heerlijk! Meeste rond de 6.10/km en dat voelde relaxed. Geen duurlooptempo natuurlijk voor mij, maar het voelde of ik er nog wel 5 of 10 bij kon lopen. Happy camper hiero.
En nu ga ik in bed afwachten tot A een bericht stuurt dat ze thuis is. Wat grotehier. Zijn jullie ook van mijn vage gezever verlost
Oh shit, belangrijkste vergeten:
LTwow! Goed gedaan snellie!
Quoi: idem, maar dat zei ik vanavond al tegen je
SEM: geen PR (toch?) maar blijft ziekelijk snel!
Verder zag ik nog een sub34 op de 5 (serinde?) en de rest weet ik niet meer uit mijn hoofd, sowwy.
Het was in ieder geval een mooie loopdag (alleen te warm voor kilometervreter wyccie, jij eet tegenwoordig ook HMs als ontbijt he?)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tss, maak ik daarvoor een objectieve tool?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Ja, nu willen wel heel veel mensen een voorspelling (..)
Ik zou zeggen dat ML Menno Lieven is. Die loopt 2:41 op de M en heeft 16 laag staan op de 5 km, maar wie RF dan moet zijn?quote:Jero heb ik vergeleken met twee goede lopers uit mijn provincie. Laten we ze voor het gemak RF en ML noemen. RF loopt 2:38 op de marathon, maar is door een gespierde bouw veel zwaarder dan jero. ML is gek genoeg juist op de kortere afstanden sneller dan RF, maar minder gespierd (..)Ik denk dat je me toch hoger hebt zitten dan gerechtvaardigd, als het gaat om het hebben van een ruggengraat, en doorzettingsvermogen. En doodgaan is wel het laatste wat ik doe.quote:Soms wil ik geen voorspelling meer doen. Vorig jaar had ik met Corniel gewed dat hij niet sub3 kan lopen op de marathon. Ik had daar echt goede redenen voor en schaamde me bijna voor de weddenschap. De dagen voor de marathon heb ik nog geprobeerd de weddenschap terug te trekken. Niet omdat ik bang was te verliezen, maar dat hij zich dood zou lopen. Want net als Murmeli is hij in staat over grenzen heen te gaan.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Post-wedstrijd insomnia
quote:Whatever it is, ik heb er ook last van. Kotsende poesjes helpen daar niet bij, maar onrustige benen enzo ook niet. Dus: moe, maar wakker.
Maar je hebt dan ook gewonnen. Dan zou ik nog dágen stuiteren!![]()
Wat maak je me nou Zwabber?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:07 schreef Zwabberhark het volgende:
Een Murmeli kan er voorbij (vooral op basis van prestatiedrang en weinig vetbalast)![]()
No way José zeg ik nu. En ik ga jouw tijden even opzoeken, zodat ik er voorbij kan.![]()
Mja, een combinatie van nog adrenaline, uitgedroogdheid + te weinig gegeten, maag/darmen die moeilijk doen, rusteloze benen en toch ook wel een beetje veel zon op mijn huid gehad denk ik. Lichaam voelt zich wel redelijk door de mangel gehaald geloof ik en 4 uur slaap is niet goed voor t herstelquote:Op vrijdag 15 mei 2015 05:54 schreef Quoi het volgende:
[..]Whatever it is, ik heb er ook last van. Kotsende poesjes helpen daar niet bij, maar onrustige benen enzo ook niet. Dus: moe, maar wakker.
Maar je hebt dan ook gewonnen. Dan zou ik nog dágen stuiteren!maar dat was gisteren 2 uur in dezelfde houding in een bioscoopstoel zitten en 3 wijntjes ook al niet. Maar ach, live a little! (La famile Belier, wel echt een mooie film/aanrader trouwens!)
Verder: wyccie, het slaat natuurlijk nergens op dat je met zo'n nette tijd eennalaatste wordt, maar helaas waren er maar weinig bikkels die de halve aandurfden. Op de 5km deed de nr laatst er bijna een uur over dus het is allemaal relatief!
En quoi, toffe prestatie zo die 2 loopjes op een dag! Op naar 3?
Verder: over de discussie of zwabbers tijden realistisch zijn of niet en hoe snel mensen 'uiteindelijk' komen; volgens mij zetten veel te veel mensen hier een rem op zichzelf. Ik dacht ooit ook dat als ik 50 min op de 10k zou halen het echt mijn ultieme prestatie zou zijn; nu denk ik, kijken of ik richting de 40 min kan! Geen idee of het realistisch is maar gewoon altijd je grenzen blijven verleggen. En meer motivational videos kijken, you are the change you want to see & if you can conceive it you can achieve it en zo
Nu blijf ik nog maar even horizontaal een boekje lezen en ga ik straks als herstel wandelen of zo![]()
/telangepostIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb mij op het laatste moment toch nog ingeschreven voor de Vestingloop in Den Bosch. Er stond toch al een duurloop op de planning dus dan kan ik er net zo goed een medaille voor krijgen. En 15 kilometer is een lekkere afstand om weer wat gevoel in de benen te krijgen, niet te ver maar wel lang genoeg.
![]()
RF weet ik dan weerquote:Op vrijdag 15 mei 2015 01:03 schreef Corniel het volgende:
[..]
Tss, maak ik daarvoor een objectieve tool?
[..]
Ik zou zeggen dat ML Menno Lieven is. Die loopt 2:41 op de M en heeft 16 laag staan op de 5 km, maar wie RF dan moet zijn?Die liep in Rotterdam een PR van 2.38, maar daar had op voorhand meer in gezeten. Liep nog even bij Miranda Boonstra in de groep
F means you're fucked![]()
Leuk! Ben benieuwd naar de route, die is dit jaar voor het eerst door de stad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:34 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij op het laatste moment toch nog ingeschreven voor de Vestingloop in Den Bosch. Er stond toch al een duurloop op de planning dus dan kan ik er net zo goed een medaille voor krijgen. En 15 kilometer is een lekkere afstand om weer wat gevoel in de benen te krijgen, niet te ver maar wel lang genoeg
![]()
Als ik niet een etentje had gehad met schoonoma, had ik het ook gedaanquote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:34 schreef Devv het volgende:
Ik heb mij op het laatste moment toch nog ingeschreven voor de Vestingloop in Den Bosch. Er stond toch al een duurloop op de planning dus dan kan ik er net zo goed een medaille voor krijgen. En 15 kilometer is een lekkere afstand om weer wat gevoel in de benen te krijgen, niet te ver maar wel lang genoeg.
Ik heb hem nog nooit gelopen en hij is voor mij zo dichtbij...
Ik word altijd zo moedeloos van motivationals. Niet om aan te horen. I'm with wyccie in this.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
LT: ik vind het niet zo gek dat je nu waardeloos hebt geslapen hoor![]()
Wanneer heb je nu je volgende wedstrijd?
Ik heb ook weer slecht geslapen, drukke poten ook en ik heb weer blauwe nagels gescoord. AuEentje al dinsdag bij de training trouwens, de 2e gisteren. Vannacht ook last van de benen maar dat lijkt nu weg
Dit weekend nog maar weinig extra lopen, zit nu al bijna op 24 km deze week dus pootjes heel houden. Maar zo langzaamaan kruipen de weektotalen weer richting de 30 km
De eerste waar ik voor ingeschreven sta is eind juni een halve marathon op de Marquetteloop, vlakbij mijn ouders huis. Maar ik gok dat er voor die tijd nog wel een paar gaan volgen, iig trackmeeting lijkt me wel weer leuk om te doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:58 schreef Murmeli het volgende:
LT: ik vind het niet zo gek dat je nu waardeloos hebt geslapen hoor![]()
Wanneer heb je nu je volgende wedstrijd?
Ik heb ook weer slecht geslapen, drukke poten ook en ik heb weer blauwe nagels gescoord. AuEentje al dinsdag bij de training trouwens, de 2e gisteren. Vannacht ook last van de benen maar dat lijkt nu weg
Dit weekend nog maar weinig extra lopen, zit nu al bijna op 24 km deze week dus pootjes heel houden. Maar zo langzaamaan kruipen de weektotalen weer richting de 30 km
En fijn dat het opbouwen weer goed gaat!
@Semtex, je wilde vandaag weer een wedstrijd lopen? Gek mens..
@Devv succes!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
nee gek, zondagquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, wedstrijdgekkiequote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
De eerste waar ik voor ingeschreven sta is eind juni een halve marathon op de Marquetteloop, vlakbij mijn ouders huis. Maar ik gok dat er voor die tijd nog wel een paar gaan volgen, iig trackmeeting lijkt me wel weer leuk om te doen.
En fijn dat het opbouwen weer goed gaat!
@Devv succes!
Kom je dan wel aan voldoende rust toe, gemiddeld genomen, om te blijven groeien in je resultaten?
Ja, heel fijnmaar vandaag wel rustdag. Beetje spierpijntjes her en der.
@sem: welke afstand zondag? Andere wedstrijdgekkie
Niet alle wedstrijden zijn piekwedstrijden.. van een 3 of een 5km ben je in principe in een dag of 2 weer hersteld, zeker als dat niet de afstand is waar je voor traint. En volgens de souplessemethode (quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, wedstrijdgekkie
Kom je dan wel aan voldoende rust toe, gemiddeld genomen, om te blijven groeien in je resultaten?
Ja, heel fijnmaar vandaag wel rustdag. Beetje spierpijntjes her en der.
@sem: welke afstand zondag? Andere wedstrijdgekkie![]()
) moet je zelfs elke week een wedstrijd lopen. We doen geen verzurende trainingen dus daarom kan dat!
Had de 15 ook wel willen doenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:31 schreef Murmeli het volgende:
@sem: welke afstand zondag? Andere wedstrijdgekkie
Oja, das waar! Ik zou ook eens een souplessemethode trainert moeten zoeken eigk. Lijkt me ideaal!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:34 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Niet alle wedstrijden zijn piekwedstrijden.. van een 3 of een 5km ben je in principe in een dag of 2 weer hersteld, zeker als dat niet de afstand is waar je voor traint. En volgens de souplessemethode (![]()
) moet je zelfs elke week een wedstrijd lopen. We doen geen verzurende trainingen dus daarom kan dat!
Ja niks, etentje bijwonenquote:Mijn schoonoma wordt 90
24:23/51:45/1:19:58/1:58:32quote:Op vrijdag 15 mei 2015 06:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat maak je me nou Zwabber?![]()
No way José zeg ik nu. En ik ga jouw tijden even opzoeken, zodat ik er voorbij kan.Inderdaad, toffe film!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
(La famile Belier, wel echt een mooie film/aanrader trouwens!)![]()
Mooie tijden voor een 5EM, 15km, HM en 30km! Al ben je wel veel sterker op de korte afstandenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
24:23/51:45/1:19:58/1:58:32
[..]
Inderdaad, toffe film!![]()
![]()
Kan je beter gaan sprintenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:44 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat zie je wel vaker bij mensen met een gespierde bouw..
6 Juni is er in Voorthuizen weer een clinic. Dit keer met Kimetto, Mutai én Kipsang. Erg interessant en super om te zien. Ik ga in ieder geval proberen er weer bij te zijn.
http://www.voorthuizenloopt.nl/clinic![]()
Oh, laatste worden is niet erg, maar ik had gewoon verwacht dat er meer mee zouden doe die ook wat langzamer waren.quote:Op donderdag 14 mei 2015 22:54 schreef Maariindaa het volgende:
[..]
Ja maar laatste worden is zo erg niet. Ik dacht altijd dat ik dood zou gaan als ik ergens laatste werd, tot het me overkwam, en het blijkt één van mijn mooiste hardloopervaringen te zijn geweest. Murmeli heeft me geloof ik nog zien finishen toen op Ameland
Na 4km hoorde ik al een fiets achter me en dacht dat het de bezemfiets was terwijl ik toen nog bijna 6min/km liep (denk ik), niet eens zo traag. Dan voel ik me zo opgejaagd.
Ik ben wel een wedstrijdgekkie. Morgen sowieso een 10km.
Afhankelijk van hoe mijn benen voelen als ik zo mijn racefiets heb opgehaald, dan toch ook misschien de Marikenloop.![]()
Overigens valt dat kilometervreten wel mee. Guard heeft er nu 1000 op zitten, en volgens mij zit ik maar aan 300.
Alhoewel ik deze week wel misschien op 48 uitkom.![]()
Genoteerd. Dat zijn mooie tijdenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 09:59 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
24:23/51:45/1:19:58/1:58:32
[..]
Inderdaad, toffe film!![]()
Ik ga die film eens kijken. Vandeweek was ik bij de andere Franse: Le dernier coup de marteau. Ook de moeite waard.
Maar eerst naar Ventoux!
@wyccie: Heb dat ook eens gehad met eenzelfde tempo.![]()
De beste film (met afstand) die nu in de bioscopen draait is overigens "The Dark Horse". In het begin denk je "mwoah", maar hij wordt steeds beter.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:11 schreef Quoi het volgende:
[..]
Genoteerd. Dat zijn mooie tijden![]()
Ik ga die film eens kijken. Vandeweek was ik bij de andere Franse: Le dernier coup de marteau. Ook de moeite waard.
Maar eerst naar Ventoux!![]()
Ik heb iig nog steeds wel pezige pootjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh dat is wel gaaf. Helaas heb ik al iets anders die dag...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kan je beter gaan sprinten.
6 Juni is er in Voorthuizen weer een clinic. Dit keer met Kimetto, Mutai én Kipsang. Erg interessant en super om te zien. Ik ga in ieder geval proberen er weer bij te zijn.
http://www.voorthuizenloopt.nl/clinicMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:15 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb iig nog steeds wel pezige pootjesRuilen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn thunderthighs zijn niet handig bij hardlopen
O, tof! Ik moet helaas bowlenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Kan je beter gaan sprinten.
http://www.voorthuizenloopt.nl/clinic. Ja, niet de hele dag maar het gaat niet passen...
![]()
Ik heb iig nog steeds wel pezige pootjesSamen zouden wij het duo Pezig & Vlezig kunnen vormenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wacht natuurlijk weer geduldig die spectaculaire foto's van gisteren af.![]()
Skip leg day?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ruilen?Mijn thunderthighs zijn niet handig bij hardlopen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Samen zouden wij het duo Pezig & Vlezig kunnen vormen
Ik wacht natuurlijk weer geduldig die spectaculaire foto's van gisteren af.![]()
![]()
Dat zorgt nog voor enige shapequote:Anders heb ik gewoon lillende thunderthighs.
Vanavond 10 EM
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pippi Langkous en een Teletubbie (Dipsy).![]()
De Obelix van gisteren staat in de uitslagenlijst geregistreerd als Obelix & Idefix.
SEMTEX, ik heb behalve thunderthighs ook thundercalves. Ook niet heel handig.![]()
Ik heb iig nog steeds wel pezige pootjesCoole foto! Ziet er uit of je heel makkelijk loopt dus met wat training worden die prs binnenkort weer vermorzeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik twijfel voor het najaar tussen 2 wedstrijden, de 10 km op de bosmarathon of 10 km tijdens de Hoge Veluwe.
De bosmarathon is meestal meer zwemmen als hardlopen. En de Hoge Veluwe is volgens mij nogal veel asfalt, maar ik weet niet meer wat de verhouding asfalt/ onverhard was. Iemand die dat wel weet?![]()
![]()
Geen menhirquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:57 schreef SEMTEX het volgende:
WTF...
[ afbeelding ]
Gisteren liep er een als Obelix... nog gespot ook.geen Obelix.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2015 12:36:43 ]![]()
Kan het niet allebei? *wedstrijdgekkie*quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:33 schreef Oceanonix het volgende:
Ik twijfel voor het najaar tussen 2 wedstrijden, de 10 km op de bosmarathon of 10 km tijdens de Hoge Veluwe.
De bosmarathon is meestal meer zwemmen als hardlopen. En de Hoge Veluwe is volgens mij nogal veel asfalt, maar ik weet niet meer wat de verhouding asfalt/ onverhard was. Iemand die dat wel weet?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
De 10km is denk ik helemaal asfalt? Je hebt nu toch ook een korte trail bij de hoge veluwe loop, 14km ofzo dacht ik? Of was dat weer bij een ander evenement. Ik loop waarschijnlijk weer de lange trail daarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:33 schreef Oceanonix het volgende:
De bosmarathon is meestal meer zwemmen als hardlopen. En de Hoge Veluwe is volgens mij nogal veel asfalt, maar ik weet niet meer wat de verhouding asfalt/ onverhard was. Iemand die dat wel weet?![]()
![]()
Ik gok dat half Nederland vandaag een dagje vrij heeft genomen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Meer dan de helft denk ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:53 schreef Wolve000 het volgende:
Ik gok dat half Nederland vandaag een dagje vrij heeft genomen?
Ik niet, maar ik werk sowieso niet op vrijdagen
F means you're fucked![]()
Hier gewoon 5 dagen werken deze week...
Hemelvaart? Nope. Pinksteren? Nope. Koning(inne/s)dag? Dacht 't niet. Paasmaandag hebben we dan weer wel gehad. En Goede Vrijdag is hier dan wel weer een ding.
Volgens mij doen ze maar wat.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
De 10km Hoge Veluwe was vorig jaar voornamelijk asfalt fietspaden en weg. Klein stukje onverhard, paar honderd meter dacht ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:33 schreef Oceanonix het volgende:
![]()
Ik heb geen vrije dagen meer overquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:53 schreef Wolve000 het volgende:
Ik gok dat half Nederland vandaag een dagje vrij heeft genomen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier de eerste lading: https://www.oypo.nl/C1544226E31C3AA1quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:28 schreef Quoi het volgende:
Zo gaat het nou altijd. Ik ga even wat tikken over gister en er komt een compleet epistel uit. Afijn, de twee loopjes van gister onder de spoilers
Golden Tenloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brandgrensrun:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die klote loting van Londen ook. Er is een record aantal van 247.069 aanmeldingen voor de loterij. Ik voel mijn kansen toenemen...![]()
*nog eentje hierquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Devv het volgende:
Die klote loting van Londen ook. Er is een record aantal van 247.069 aanmeldingen voor de loterij. Ik voel mijn kansen toenemen...*
Hier ook. Vandaag geloof ik wel betaald.quote:
Leuke verslagen Q.!
Mijn nettotijd was gisteren trouwens wel onder de 34 minuten![]()
33:59![]()
![]()
Zie je: elke seconde telt tijdens zo'n wedstrijdquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:49 schreef Serinde het volgende:
[..]
Hier ook. Vandaag geloof ik wel betaald.
Leuke verslagen Q.!
Mijn nettotijd was gisteren trouwens wel onder de 34 minuten![]()
33:59Goed gedaan!
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:26 schreef Quoi het volgende:
Zo gaat het nou altijd. Ik ga even wat tikken over gister en er komt een compleet epistel uit. Afijn, de twee loopjes van gister onder de spoilers
Golden Tenloop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brandgrensrun:Q, wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg leuk geschreven (as usual!) en mooi, die brandgrensrun! Oh en Lee Towers
![]()
![]()
Ah dankjequote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Q, wat tofErg leuk geschreven (as usual!) en mooi, die brandgrensrun! Oh en Lee Towers
Jaja, good old Lee. Moest nog even denken aan Oostland
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:16 schreef wyccie het volgende:
Pippi Langkous en een Teletubbie (Dipsy).![]()
De Obelix van gisteren staat in de uitslagenlijst geregistreerd als Obelix & Idefix.
vond ik best meevallenquote:SEMTEX, ik heb behalve thunderthighs ook thundercalves. Ook niet heel handig.
Sorry, maar ik moest het toch proberenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:28 schreef Devv het volgende:
Die klote loting van Londen ook. Er is een record aantal van 247.069 aanmeldingen voor de loterij. Ik voel mijn kansen toenemen.... Maar dat zijn geen geweldige odds inderdaad...
op 1 dag?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kan het niet allebei? *wedstrijdgekkie*![]()
![]()
Na Q d'r uitstapjes gisteren blijkt dat gewoon mogelijk te zijnquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik lig nog wel horizontaal. Enige activiteit wordt een fietstochtje van 10 minuten naar een restaurantje vanavond.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Na Q d'r uitstapjes gisteren blijkt dat gewoon mogelijk te zijn
Maar het kan makkelijk![]()
![]()
Zolang er genoeg tijd tussen zit om te reizen kan het best. Al zal ik dan eentje niet voluit lopenquote:. Ik zou aanraden om dan de 1e te gebruiken als warming-up. Als je na de 1e al totaal verzuurd bent is het lastig om nog soepel te lopen
.
![]()
Blij met mijn video's
Leuk om samen met vriendin op de finishvideo te staanWie had dat ooit gedacht, toen ik vroeger bij de coopertest met gym op de wc zat en zij die altijd goed liep?
![]()
/beginnende hardloper meldt zich.
Heb wat pagina's door zitten spitten. Weet niet of ik me hier zomaar kan voegen maar doe het gewoonZojuist ook een (prijzig) paar hardloopschoenen gehaald bij de plaatselijke specialist. Vond het toch wel erg lastig, ook omdat je rekening moet houden met uitzetten van voeten tijdens langere stukken lopen e.d... Lees nu (achteraf, heel slim) op websites dat de hiel eigenlijk geheel "vast" moet zitten, dat had ik bij geen van de geprobeerde schoenen echt, er was altijd wel speling (voorin is de ruimte perfect, bij kleinere maat zouden ze voor te klein worden)
evt. lock, kan nog return
[ Bericht 1% gewijzigd door BurungElang op 15-05-2015 16:11:34 ]![]()
Hoe heeft de plaatstelijke specialist je geholpen dan? Als ik schoenen bij de specialist haal, en ze slippen een beetje bij m'n hiel gaan we meteen door naar het volgende type schoenen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:56 schreef BurungElang het volgende:
/beginnende hardloper meldt zich.
Heb wat pagina's door zitten spitten. Weet niet of ik me hier zomaar kan voegen maar doe het gewoonZojuist ook een (prijzig) paar hardloopschoenen gehaald bij de plaatselijke specialist. Vond het toch wel erg lastig, ook omdat je rekening moet houden met uitzetten van voeten tijdens langere stukken lopen e.d... Lees nu (achteraf, heel slim) op websites dat de hiel eigenlijk geheel "vast" moet zitten, dat had ik bij geen van de geprobeerde schoenen echt, er was altijd wel speling (voorin is de ruimte perfect, bij kleinere maat zouden ze voor te klein worden)
evt. lock, kan nog return
Maar je kunt je veters op verschillende manieren strikken:
http://www.runnersworld.c(...)e-your-shoe/482.html
Misschien helpt dat wat. Ik gebruik bijna altijd gewoon de bovenste.![]()
Nieuwe stappers
Aangemeten alles weer gecontroleerd en een stuk op mogen open buiten.
Helemaal happy
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
idd, slippen was bij mij een ander soort schoen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe heeft de plaatstelijke specialist je geholpen dan? Als ik schoenen bij de specialist haal, en ze slippen een beetje bij m'n hiel gaan we meteen door naar het volgende type schoenen.
Maar je kunt je veters op verschillende manieren strikken:
http://www.runnersworld.c(...)e-your-shoe/482.html
Misschien helpt dat wat. Ik gebruik bijna altijd gewoon de bovenste.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Knap ook dat je tussen zoveel mensen durft te lopen zonder claustrofobisch te worden!quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:43 schreef Quoi het volgende:
Blij met mijn video's
Leuk om samen met vriendin op de finishvideo te staanWie had dat ooit gedacht, toen ik vroeger bij de coopertest met gym op de wc zat en zij die altijd goed liep?
It has to mean something
Ik snap precies wat je bedoelt. Het gekke is dat ik het er ook massaal uit vind zien op de video, maar dat dit totaal niet zo voelt tijdens het lopen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:39 schreef Cynic het volgende:
[..]
Knap ook dat je tussen zoveel mensen durft te lopen zonder claustrofobisch te worden!
Al zijn er zeker betere loopjes om prestaties neer te zetten. Maar zoals gezegd: thuiswedstrijd. Gezellig enzo.![]()
Niet wezen lopen vandaag. Had geen zin. We zien het zondag wel op de Vesting loop.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Het zal inderdaad vertekenen had ik al bedacht, maar zo op de video lijkt het file-lopenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Het gekke is dat ik het er ook massaal uit vind zien op de video, maar dat dit totaal niet zo voelt tijdens het lopen.
Al zijn er zeker betere loopjes om prestaties neer te zetten. Maar zoals gezegd: thuiswedstrijd. Gezellig enzo.
It has to mean something
Sowieso schuift het veld in elkaar na de finish als het terug naar wandeltempo gaat. Dat zal daarvoor wel wat minder opeengepakt zijn geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:44 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het zal inderdaad vertekenen had ik al bedacht, maar zo op de video lijkt het file-lopenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Er zit ook een panoramafilmpje bij, die laat zien dat het anders is dan het lijkt. Maar het blijft druk![]()
![]()
Mijn hoofd was vandaag een wasmachine vol met gedachten, en iedere keer kwam een andere gedachte voor het raampje van de wasmachine voorbij, wat dan aandacht wilde.
Dus maar de schoenen aan en richting bos gehobbeld en daar 2 fikse tempoblokken gelopen.
Stuk rustiger nu![]()
Bonus: het was heerlijk weer
Holy shit zeg, de tijden die ik vandaag voorbij zag komen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Eerst op "gewone" lichte schoenen laten lopen op een loopbaan. Tijdens dat lopen werden foto's/filmpje gemaakt. Daarbij kon je heel duidelijk zien dat ik "naar binnen" liep met mijn voeten. De (meerdere) paren die hij mij daarna liet proberen kon je bij tweetal paar duidelijk zien dat het lopen veel rechter/vrijwel recht was (uit die twee heb ik ook gekozen). Verder checkte hij bij de neus qua ruimte. Was allemaal goed. Gek genoeg hiel niet apart gechecked. Slippen is ook overdreven woord nu ik nog eens pas. Had ook van die speciale hardloopsokken aan (en gekocht). Als ik die sokken doe en normaal strik slip ik eigenlijk niet, wel kan ik vinger tussen zijkant proppen als 't moet maar het is niet zo dat de ruimte er al zit zegmaarquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoe heeft de plaatstelijke specialist je geholpen dan? Als ik schoenen bij de specialist haal, en ze slippen een beetje bij m'n hiel gaan we meteen door naar het volgende type schoenen.![]()
Misschien ben ik het fenomeen hardloopschoenen niet gewend. Het zijn allemaal best wel lompe, maar heel lichte dingen (grote hak etc.) vergeleken met strakke sneakers.
Overigens wat betreft die strikmethode; die zag ik inderdaad vaker voorbij komen. Strik je ze altijd zo? En lopen ze daardoor niet sneller uit?![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:34 schreef Ynske het volgende:
Nieuwe stappers
Aangemeten alles weer gecontroleerd en een stuk op mogen open buiten.
Helemaal happy
[ afbeelding ]Nice
om de een of andere reden lijkt dat voor mijn lichaam niet zo verstandig. Ik ga toch echt een keuze maken. Wanneer weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:05 schreef Guard het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 15 mei 2015 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zolang er genoeg tijd tussen zit om te reizen kan het best. Al zal ik dan eentje niet voluit lopen. Ik zou aanraden om dan de 1e te gebruiken als warming-up. Als je na de 1e al totaal verzuurd bent is het lastig om nog soepel te lopen
.
ik ben niet zo getraind ben ik bang.quote:Na Q d'r uitstapjes gisteren blijkt dat gewoon mogelijk te zijn![]()
![]()
Ben ook naar de Brandgrensrun geweest gisteren al wist ik dat pas op het laatste moment. Al met al was het erg leuk. Helemaal eens dus met het (top) verslag van Quoi en met Murmel, was echt een relaxte sfeer. Vond het ook lekker om eens op wegen te lopen waar je normaal gesproken nooit op kunt lopen ook al ben je dan zelf Rotterdammer. Organisatie was over het algemeen prima, en met echt een goed gevoel voor waar het om gaat met het bombardement. En waar wat dingetjes niet helemaal goed gingen, loste iedereen het gewoon relaxt op (heb alleen de 1e verzorgingspost nooit gezien, maar had gelukkig een gelletje bij me). Kortom: ik heb genoten!![]()
En nu snel herstellen voor de 10km van Leiden aanstaande zondag, waar ik mij wil laten hazen naar een PR![]()
En natuurlijk iedereen hier gefeli met al die supertijden/ prijzen en persoonlijke wedstrijdresultaten!!!(in het bijzonder natuurlijk LT
![]()
)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
Oeps!![]()
http://www.marathon.nl/quote:Verkeerde Datum…
In Leiden vinden wij voor onze lopers een aantal onderdelen erg belangrijk. Een van de onderdelen is de medaille. Daarom hebben wij altijd mooi ontworpen medailles, ditmaal met de karakteristieke Koornbrug erop.
Helaas bleek bij aflevering uit China dat door een vervelend misverstand buiten ons controlegebied de datum op het kleinood van alle zondagse afstanden geen 17 maar 16 mei 2015 toont. Snel nieuwe bestellen ging qua tijd niet meer.
De medaille blijft van grote schoonheid en wordt zondag gewoon omgehangen. Wij weten zeker jij hem ook mooi vindt. Maar op voorhand bieden wij alvast onze oprechte excuses aan.Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo![]()
En dan kun je ook nog een medaille aanvragen met de juiste datum, dubble bling
Dan voel je je ook kut, als organisatiequote:
Die kinderhandjes doen gewoon wat hen opgedragen wordt, eerder een gevalletje "lost in translation" Chenglish stylequote:
Het ligt niet aan de kinderen. gewoon chinaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Die kinderhandjes doen gewoon wat hen opgedragen wordt, eerder een gevalletje "lost in translation" Chenglish style
Welnee! Chinaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de kinderen. gewoon china
Dat doet niet af aan de schoonheid van het landquote:
Kinderarbeid hebben wij hier ook gehad, kwestie van tijd hopelijk dat het daar ook wordt afgeschaft.![]()
Moet eerst de Primark verboden worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:22 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Kinderarbeid hebben wij hier ook gehad, kwestie van tijd hopelijk dat het daar ook wordt afgeschaft.![]()
Primarkquote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:29 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Moet eerst de Primark verboden worden.de aids onder de kledingwinkels
NOS-push bericht. De aanslagpleger van de Boston marathon heeft de doodstraf gekregen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heerlijk gelopenVerste afstand ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:39 schreef DeLuna het volgende:
Heerlijk gelopenVerste afstand ooit
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@gups: hmz, ik hoop dan wel dat 100% zeker is dat hij t echt was.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Deze t-shirt lijkt me wel gepast voor LT nu (alleen zou die tekst op de achterkant moeten natuurlijk, domme Amerikanen). Wat een knappe tijd!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: